TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Ciężko pali gdy cieply
Wydaje mi się że masz za duże ładowanie!!!!Powinno być ok 14,5V,prawdopodobnie padł regulator napięciaScatan pisze:Witam
GOLF 3 1996. 19,TDI 90PS 1Z
akumulator podczas postoju bez odpalenia ma 14,7V gdy auto sie odpali i ładuje sie mam 16,01Vpodczas odpalania spada do około 11V
auto na zimnym dobrze odpala lecz gdy jest Ciepłe czasami wydaje sie ze wogóle nie uda sie go uruchomić
POMOCY
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Odepnij wtyczkę od czujnika temp, i spróbuj odpalić.
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 23:23 przez Davies1, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ktoś przed Tobą.
Re: Ciężko pali gdy cieply
Wydaje mi sie że masz wadliwy multimetr i zawyża ci napięcie ok 3VScatan pisze:Witam
GOLF 3 1996. 19,TDI 90PS 1Z
akumulator podczas postoju bez odpalenia ma 14,7V gdy auto sie odpali i ładuje sie mam 16,01Vpodczas odpalania spada do około 11V
auto na zimnym dobrze odpala lecz gdy jest Ciepłe czasami wydaje sie ze wogóle nie uda sie go uruchomić
POMOCY
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Co do palenia na ciepło to tak jak pisze kolega spróbuj odpiąć wtyczke i zapalić. Jak odpali to jest kilka możliwości wszystko jest już opisane.
Pozdrawiam
Re: Powietrze w przewodzie przelewowym od pompy do filtra id
Jeżeli Kolego jest gdzieś ewidentny przeciek to 100%, że jest odpowiedzialne za to, że się zapowietrza i ciężko odpala,a co chodzi o tulejke dżwigni to może przez nią zasysać powietrze i ciec,ponieważ po jakimś czasie trzeba ją wymienić jest to zazwyczaj w granicach 200 tyś km.coliniak pisze:jak w temacie od tygodnia zaczely sie problemy z rozruchem - ale zwalilem to na karb swiec zarowych, ktore wymienilem. Temat jednak nie pomogl za wiele, z dnia na dzien bylo gorzej z odpalaniem - strasznie zaczelo trzasc motorem po odpaleniu. Dzis jechalem z pracy i silnik zaczal slabnac. W koncu stanal i nie moglem go ucuchomic - skonczylo sie na przychoolowaniu do domu. W garazu zdiagnozowalem, ze przelewowy waz od pompy jest prawie pusty, poluzowalem 2 wtryskiwacze, pokrecilem rozrusznikiem az poszala wacha, dokrecilem wszystko i auto odpalilo z bolem. Silnik chodzil dosc dlugo, zeby sie pompa odpowietrzyla ale powietrze caly czas napier@#@@lA powrotem jak cholera. Czy ktos ma jakis pomysl, skad pompa zasysa powietrze - gdzies musi byc nieszczelnosc bo pod autem sa slady ropy po dluzszym postoju. Czy moze to byc to ta tulejka przy ciegle zwiekszajacej dawke paliwa?
pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
- Lokalizacja: łobżenica
witam ,ja mam taki problem ,vw tdi 90 km jak jest zimy ciezko pali ,sciece przekaznik sa oki ,moze to wina filtra paliwa jeszcze nie wymienialem jak go z niemiec sprowadzilem a przejechalem 30 tys km.jak cieply pali od reki .czy jest moze jeszcz jakas przyczyna tego zjawiska ?prosze o pomoc ![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
maciej wlkp
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 23:35
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
mam problem,a mianowicie niedawno kupilem samochod,i nie wiem co jest z nim nie tak,jezeli golf na zimnym silniku mi palil tak jak powinien,a jak byl rozgrzany silnik to mi cięzko i dlugo palil.bylem z tym u mechanika i mechanik stwierdzil ze tak sie dzieje od czujnika temperatury,bo gdy odlaczylismy go calkuiem palil na zimnym i cieplym silniku tak jak powinien.wymienilem w nim ten czujnik i nadal jest zle,z tym ze teraz mi pali odwrotnie,na zimnym ciezko a na cieplym normalnie.jaka moze byc tego przyczyna?golf 4 99r. 1.9TDI 90KM prosze o pomoc
Witam. Przeleciałem ten temat i w sumie dużo się dowiedziałem ale jednak nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na mój problem. Mam Golfa2 TDI. W normalne ciepłe dni pali super praktycznie na dotyk. Teraz spadł śnieg temp około 0 i gofer nie chce palić. Trzęsie silnikiem długo, próbuje drugi raz, próbuje trzeci i dopiero po jakims czasie zapala. Dodam że świece już wymieniłem i tu jest dziwna sprawa bo wymieniłem już 3 raz. Raz tylko 2 świece (bo sprawdziłem które były do wywalenia) po 2 miechach znów 2, potem za około 3miechy znowu ale komplet oryginalnych bosha . Teraz znów nie pali. Już nie wiem co to może być przeciez niemoge wymieniać świec co 3 miechy, chociaz powymianie świec pali git. Jaka może być przyczyna że świece tak szybko padają. pomóżcie.
ps. dodam jeszcze że takie rzeczy jak olej czy fitr oleju, paliwa, wymienianę są regularnie w miarę potrzeby na dobrej i markowej jakości komponenty. Dużo robię kilometrów.
ps. dodam jeszcze że takie rzeczy jak olej czy fitr oleju, paliwa, wymienianę są regularnie w miarę potrzeby na dobrej i markowej jakości komponenty. Dużo robię kilometrów.
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 13:56 przez nokash, łącznie zmieniany 1 raz.
BOSS - Besprzewodowa Obciągarka Samo Ssająca
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ja mam u siebie taki problem,że kiedy odpalam auto rano tylko i wyłącznie rano to telepie mi silnikiem przez jakieś 10sek a jeśli NIE użyłbym przyśpieszacza z rana to wogóle by chyba spod maski wyskoczył;D przez dalszą część dnia pali idealnie na dotyk.....tylko rano mam taki problem....przyczyny szukam baaardzo długo...
sprawdzałem:
-kąt wtrysku- ok
-świece sprawdzane na różne sposoby dwa razy-ok
-pompa rozebrana poskładana na nowo z uszczelkami wszystko ustawione
-nowy filtr paliwa
-brak powietrza w wężykach
-bezpiecznik od świec żarowych ok.....
- akumulator nowy
czy ktoś może powiedzieć co jeszcze można sprawdzić?
sprawdzałem:
-kąt wtrysku- ok
-świece sprawdzane na różne sposoby dwa razy-ok
-pompa rozebrana poskładana na nowo z uszczelkami wszystko ustawione
-nowy filtr paliwa
-brak powietrza w wężykach
-bezpiecznik od świec żarowych ok.....
- akumulator nowy
czy ktoś może powiedzieć co jeszcze można sprawdzić?
- LUŁukaszLU
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw paź 25, 2007 12:29
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To moze ja przedstawie moj problem mały lub duzy ;P Gdy jest lekki mroz to ciezko odpalic w sensie ciezko iz odpala przy 2-krotnym przekreceniu stacyjki zeby swice sie zagrzały wtedy odpalam i ekko go telepie ale dam lekko gazu jest wtedy ok wiec co to moze byc czy to normalne tak ?Posiadm Golfa 3TD 94r.75koni.Z gory dziekuje za odpisanie na moj problem.
||_Wszystko Co Zrobiles To Wciaz Zbyt Malo_||
Rozwiązałem swój problem. Winny był przekaźnik świec żarowych , był zepsuty ja po znajomości dostałem dobru troche używany za darmo ale nowy kosztuje 120 zł.świece powinny grzac przy zapalaniu a moje grzały podczas jazdy nawet, dlatego szybko padały. Teraz jest wszystko gitara. Mam nadzieje że mój rzypadek komuś pomoże. pzdr.damcio151 pisze:nokashWitam. Przeleciałem ten temat i w sumie dużo się dowiedziałem ale jednak nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na mój problem. Mam Golfa2 TDI. W normalne ciepłe dni pali super praktycznie na dotyk. Teraz spadł śnieg temp około 0 i gofer nie chce palić. Trzęsie silnikiem długo, próbuje drugi raz, próbuje trzeci i dopiero po jakims czasie zapala. Dodam że świece już wymieniłem i tu jest dziwna sprawa bo wymieniłem już 3 raz. Raz tylko 2 świece (bo sprawdziłem które były do wywalenia) po 2 miechach znów 2, potem za około 3miechy znowu ale komplet oryginalnych bosha . Teraz znów nie pali. Już nie wiem co to może być przeciez niemoge wymieniać świec co 3 miechy, chociaz powymianie świec pali git. Jaka może być przyczyna że świece tak szybko padają. pomóżcie.
ps. dodam jeszcze że takie rzeczy jak olej czy fitr oleju, paliwa, wymienianę są regularnie w miarę potrzeby na dobrej i markowej jakości komponenty. Dużo robię kilometrów
BOSS - Besprzewodowa Obciągarka Samo Ssająca
Przekaźnik do świec żarowych w Golf III 1.9 D
Panowie co może być przyczyną ciągłego przepalania sie cewki w przekaźniku do świec żarowych (nr na obudowie to 102 bodajże) jak złacze przewód to pali z jednego strzału po jakichs dwóch próbach lipa, świece niby grzeją wszystkie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości