Zamek centralny niby dobrze ale nie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pela9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 01, 2007 00:31
Lokalizacja: Ostrołęka / Warszawa-Bielany

Zamek centralny niby dobrze ale nie

Post autor: Pela9 » sob lis 17, 2007 15:26

Mój problem z zentralnym polega na:
po podłączeniu centralki i przekręceniu kluczyka od strony pasażera zamek zamyka sie poczym ponownie otwiera. Przy użyciu pilota jest to samo. Dioda przy centralce zaczyna migać tak jakby był zamknięty, a żeby przestała migać nalezy rzobroić zamek. Po 30 sekundach zamek i alarm samoistnie sie włącza. Od strony kierowcy przękręcenie kluczyka, otwiera tylko drzwi od kierowcy...
Może ktoś coś poradzi ?? :chytry: :chytry: :D


Strzelisty Dąb

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » sob lis 17, 2007 15:49

Wyreguluj siłownik master - pięcioprzewodowy


Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Pela9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 01, 2007 00:31
Lokalizacja: Ostrołęka / Warszawa-Bielany

Post autor: Pela9 » sob lis 17, 2007 15:52

OK :) tylko co znaczy wyreguluj??
tyle że siłowniki master są 2 od kierowcy i od pasażera ( każdy po 5 przweodów ma)


Strzelisty Dąb

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » sob lis 17, 2007 15:56

Pela9 pisze:OK :) tylko co znaczy wyreguluj??
tyle że siłowniki master są 2 od kierowcy i od pasażera ( każdy po 5 przweodów ma)
Ustaw go tak żeby zamykał i otwierał ;) któryś z dwóch szaleje.



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » sob cze 21, 2008 16:03

Odgrzewam temat, :grin:

Mam identyczny problem, tj niby sie zamyka pierwsza faza ale czasem po zamknieciu odskakuje.
Ustawilem wczoraj w komforcie aby zamykal zamki po przekroczeniu 15km/godzine
wszystkie zamki ladnie sie zamykaja tylko ten jeden od strony pasazera ma problem.
Za kazdym razem jak zwolnie ponizej 15km i przyspiesze komfort znowu probuje zamykac wlasnie ten zamek. Czesm tak sie dzieje ze pirwsza faza jest okey ale jak probuje ryglowac zamek to ten cyngiel spowrotem odskakuje w pozycje otwarta.
Jakies pomysly ? :bajer:

pozdro
boro


[center]
Is fuel efficiency really what we need most desperately?
- I say that what we really need is a car that can be shot when it breaks down.

[img]http://img516.imageshack.us/img516/2060/8466nc9.gif[/img]
[img]http://sopot.i365.pl/neo/i/us4.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/57/11270.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/72/14306.jpg[/img]
[img]http://img170.imageshack.us/img170/5906/17361gt4.png[/img]
[/center]

radas1512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lip 08, 2008 11:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

zamek

Post autor: radas1512 » pn lip 14, 2008 15:50

odgrzewam temat ... u mnie to samo..
Zamykają się drzwi od kierowcy po czym od razu się otwierają , reszta drzwi jest ok.
Udało się Wam pozbyć problemu ?

[ Dodano: 14 Lip 2008 16:46 ]
radas1512 pisze:odgrzewam temat ... u mnie to samo..
Zamykają się drzwi od kierowcy po czym od razu się otwierają , reszta drzwi jest ok.
Udało się Wam pozbyć problemu ?
Podepnę się pod VAG-a , może coś pokaże

[ Dodano: 15 Lip 2008 20:39 ]
pokazało mi 1 błąd, a mianowicie:

01483 - Control Circuit for Rear Lid Remote Unlocking
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

Udało mi się raz go wykasować , ale po przejażdżce pojawił się ponownie.
Nie mogę znaleźć żadnego info za co jest on odpowiedzialny..

Czy ktoś miał taki przypadek ?
Wiecie może za co jest ten błąd odpowiedzialny ?

Nadal zamykając auto od środka przyciskiem zamek od kierowcy na chwilkę się zamyka i po chwili otwiera.


NB 115KM

weryfany
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob cze 14, 2008 19:31
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: weryfany » śr lip 16, 2008 19:17

Jeśli to centralny oparty na siłownikach elektrycznych to wyregulować
siłownik master (5 przewodów). Wyregulować jego podpięcie do cięgna
albo jak się da mocowanie siłownika.
Objawy ma takie jak by był za wysoko ustawiony.


98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...

Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Post autor: Defik » pn mar 30, 2009 22:01

koledzy odgrzewam temat.

ma problem z drzwiami i problem z BŁĘDEM 01483

Opis usterki:

Po przejechaniu kilku metrów około 20/30 km/h na liczniku momentalnie zamykaja mi się wszystkie drzwi.Miesiąc wcześniej zamykały mi się wszystkie drzwi ale te od kierowcy zaraz sie otwierały. czy to w tych drzwiach jest zamek do wyregulowania który powoduje błąd wymieniony wyzej???

powiedzcie jak to wyregulowac, tak by bylo oki (przeciez by dostac sie do zamka musze rozebrac cale drzwi a wiec chce wiedziec jak to zrobic i to dobrze, by nic pozniej nie poprawic) ???

czekam na odpowiedzi :food:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 280 gości