Glof III 1.6 1993 rok, otorz gdy rano go odpalam pracuje najpierw na 3 cylindrach, szaprie silnikiem, po jakims czasie zaskakuje na 4 i smiga juz elegancko, czego to moze byc przyczyna?
Po co sa te blachy na kapturkach od swiec?
na jednym niemam tej blachy,jest zwykly plastikowy,
Posiadam kable do swiec Jamnor czy cos takiego, sa one dobre? Jak nie to jakiej firmy kupic, i czy z blachami czy bez?
P.S. Ile wchodzi plynu chlodniczego do tego auta?
na zimnym silniku chodzi na 3 gary
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
na zimnym silniku chodzi na 3 gary
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 10:55 przez mateusz18, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli nie masz lpg to zakupiłeś najgorsze dzaidostwo jakie jest na rynku((( wiem co mówię ) wystarczy jak w nocy otworzysz maske i odpal silnik wtedy zobaczysz co się dzieje i dlasczego nie pali na jeden garmateusz18 pisze:Posiadam kable do swiec Jamnor
[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 10:06 ]
ja mam z blachami równiez janmor (testuję je ) ale do lpg sa wzmocnione i nie narzekam jak na razie a blaszki na ;fajkach' to nic innego jak osłona termiczna i przeciw zakłóceniowamateusz18 pisze:blachami czy bez?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości