na zimnym silniku chodzi na 3 gary

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

na zimnym silniku chodzi na 3 gary

Post autor: mateusz18 » sob lis 17, 2007 10:51

Glof III 1.6 1993 rok, otorz gdy rano go odpalam pracuje najpierw na 3 cylindrach, szaprie silnikiem, po jakims czasie zaskakuje na 4 i smiga juz elegancko, czego to moze byc przyczyna?

Po co sa te blachy na kapturkach od swiec?
na jednym niemam tej blachy,jest zwykly plastikowy,

Posiadam kable do swiec Jamnor czy cos takiego, sa one dobre? Jak nie to jakiej firmy kupic, i czy z blachami czy bez?

P.S. Ile wchodzi plynu chlodniczego do tego auta?
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 10:55 przez mateusz18, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 17, 2007 11:03

mateusz18 pisze:Posiadam kable do swiec Jamnor
jeśli nie masz lpg to zakupiłeś najgorsze dzaidostwo jakie jest na rynku((( wiem co mówię ) wystarczy jak w nocy otworzysz maske i odpal silnik wtedy zobaczysz co się dzieje i dlasczego nie pali na jeden gar

[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 10:06 ]
mateusz18 pisze:blachami czy bez?
ja mam z blachami równiez janmor (testuję je ) ale do lpg sa wzmocnione i nie narzekam jak na razie a blaszki na ;fajkach' to nic innego jak osłona termiczna i przeciw zakłóceniowa



Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » sob lis 17, 2007 11:08

JA juz go z takimi kablami klupilem, moglbym prosic jeszcze o odp. na reszte pytan wtemacie. :D



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lis 17, 2007 11:13

mateusz18 pisze:Ile wchodzi plynu chlodniczego do tego auta?
tzn do silnika 7l powinno starczyć

[ Dodano: Sob Lis 17, 2007 10:15 ]
mateusz18 pisze:czy z blachami czy bez?
bez osłon do silnika rzędowego nie kupisz



Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » sob lis 17, 2007 11:32

A moze to byc jeszcze powod czegos ze chodzi na 3gary na zimnym silniku,?
JAkiej firmy kablesa dobre?



dj st
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 14, 2007 22:27
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: dj st » sob lis 17, 2007 13:28

Ja miałem taki problem w silniku 1,8 RP i musiałem zmienić wąż łączący kolektor ssący z urządzeniem wtryskującym. Nie znam twojego silnika więc mogę się mylić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości