Problem z Overboostem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 23:23

Nie zgodze sie, bez podcisnienia turbo musi napompowac poniewaz dynamika spalin jest dosc duza, kwestia ile powinno napompowac.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt lis 16, 2007 01:01

Dario84 pisze:Nie zgodze sie, bez podcisnienia turbo musi napompowac poniewaz dynamika spalin jest dosc duza, kwestia ile powinno napompowac.
wsio zależy od ilości podawanego paliwa, ale wartości ok. 0.2-03 bara maks


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lis 16, 2007 01:26

U mnie jest dosc duzo paliwa, do 50mg w pozycji "zadanie kierownika", poza tym mapa napiecia jest dosc podciagnieta.

Rob miales racje, cos haczy w kierownicach tak 1 moze 2mm przed koncem, dziwne jest to ze czasami haczy a czasami nie.

Jeb%^$ VNT, znow mnie czeka sciaganie sprezarki !!
Ostatnio zmieniony pt lis 16, 2007 01:28 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pt lis 16, 2007 01:48

rob555, ile kosztuje u Ciebie czyszczenie kierownic? Oczywiście z wymontowaniem i zamontowaniem turbosprężarki. Auto to Audi A4 AFN
Ostatnio zmieniony pt lis 16, 2007 01:50 przez euglen, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lis 16, 2007 14:27

euglen pisze:rob555, ile kosztuje u Ciebie czyszczenie kierownic? Oczywiście z wymontowaniem i zamontowaniem turbosprężarki. Auto to Audi A4 AFN
300zl


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn lis 19, 2007 08:12

Turbinka juz wyczyszczona, okazalo sie tak jak pisal rob kierownice przycinaly sie ostatni 1 moze 2mm.

Moja teoria jest taka ze po czyszczeniu tamtym razem w plynie hamulcowym nie przebutowalem samochodu zeby wszystko wysuszyc w srodku, moze plyn w jakis sposob zwiazal sie z sadza.

Teraz po wyczyszczeniu przebutowalem porzadnie samochod zeby EGT wysuszylo sprezare w srodku, jak na razie wszystko gra.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn lis 19, 2007 19:31

No a teraz ile pompuje na odłączonym wężyku?


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn gru 10, 2007 16:31

Panowie po raz 3ci kierowajki sie zacinaja, nie mam sily juz do tej turbiny i szukam jakiejs hybrydy taka jak ma Cowboy... Moze ktos pomoc ?

[ Dodano: 21 Gru 2007 08:03 ]
Panowie rzecz dziwna sie stala mianowicie przeciagnalem samochod A4 jakies 40 min predkoscia ok 160km/h na doladowaniu 0,5 Bara, turbina przestala przeladowywac...

Ale juz w drodze jest hybryda AWX/ARL :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości