Jak zwiekszyc moc???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw lis 15, 2007 17:47

Grzembol pisze:to moze podepne sie do tematu...
chcialbym troche zwiakszyc moc w swoim MK2 RF1.6 tylko ze z LPG...od czego musialbym zaczac zeby przybylo mu troszke mocy? i czy w ogole jest to mozliwe ? :chytry:
Przełącz na benzyne :kac:

A tak poważniej to blos


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1486031&sid=c91092432e46a28b291b4604c11195fb#1486031

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 17:51

killym pisze:A tak poważniej to blos
blos do gaźnika :crazy:



Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw lis 15, 2007 17:54

Cosar 33GT pisze:
killym pisze:A tak poważniej to blos
blos do gaźnika :crazy:
Dlaczego nie?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1486031&sid=c91092432e46a28b291b4604c11195fb#1486031

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 18:01

killym pisze:Dlaczego nie?
bo gaźnik nielubi blosu



Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw lis 15, 2007 18:03

No szczerze to z takimi opiniami się jeszcze nie spotkałem, ale wiem ze do gaznika jest blos podciśnieniowy i znakomicie sobie daje rade


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1486031&sid=c91092432e46a28b291b4604c11195fb#1486031

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 18:08

killym pisze:blos podciśnieniowy
blos podciśnieniowy? BLOS to jest blos i on sam juz działa na zasadzie podcisnien. Chodzi Ci raczej o mixery podciśnieniowe ;)



Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw lis 15, 2007 18:16

Nie nie, chciałem kupić blosa i Mapet poradził mi zebym na jego stronie się zgłosił www.mapet-tuning.com. Dostałem maila zwrotnego "gaznik ma bardzo małe podcisnienie i dlatego stosuje sie układ podnoszenia przepustnicy zeby na benzynie chodził dobrze przy zwykłych blosach bedzie pływał na obrotach. Blos jest taki sam tylko ma dodatkow elementy."

A tu tafiłem na coś takiego więc chyba rzeczywiście tak jest http://www.allegro.pl/item266420265_blo ... tnice.html


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1486031&sid=c91092432e46a28b291b4604c11195fb#1486031

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 18:22

No teraz msuze sie zgodzić... ale do gaźnika tzreba by sie też było w dolot bawić ;)



Awatar użytkownika
killym
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: czw paź 05, 2006 14:07
Lokalizacja: Żarki

Post autor: killym » czw lis 15, 2007 18:34

No tak, z dolotem to ja sie juz borykam dawno dawno, bo zmieniłem gaznik na webera...Moc duzo większa, szczerze to moge dać rade niektorym 1.8 (nie sprawdzałem jeszcze typowo z postoju), ale okupuje to duzym spalaniem rzędu 15/100l Lpg... Prawdopodobnie ssie lewe powietrze bo dolot orginalny z tego gaznika nie pasue pod maske a z vw go gaznika :goof: ogolnie cyrk. MAm nadzieje ze blos+ wywalenie mikserada jakies mozliwosci dobrego uszczelnienia dolotu, jezeli to nie to to zostaje mi parownik. Aha, na pieburgu palił 10l lpg


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1486031&sid=c91092432e46a28b291b4604c11195fb#1486031

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » czw lis 15, 2007 20:17

Mi tez na pierburgu palił 10... ale tylko przy spokojnej jezdzie bo takto tez potrafił 15 zasać :helm:



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » sob lis 17, 2007 16:59

Ludzie kto mowil ze 1.6 jest nie rozwojowy ja mam cos ok 110-120KM z tego motoru, a gaznik WEBERA to o kant du** potluc wogle mi auto na nim nie jezdzilo, a byl polerowany czyszcziny i robiony wedlug homologacji rajdowej FSO i co i gucio.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob lis 17, 2007 17:27

Walus no zależy ile złotówek włożysz... to zdradz nam jeszcze ile sie utopiło w nim kasy ;)



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » sob lis 17, 2007 18:41

Walek 800 uzywka, glowica: planowanie 70, nowe zawory 25x8 prowadnice 65zl rozwiert gniazd zaworowych pod wieksze zawory 20zlx8 komplet uszczelek na glowice 125zl

Ceny podaje z glowy i juz nie pamietam wszystkich dokladnie
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 18:41 przez Walus, łącznie zmieniany 1 raz.


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Grzembol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt sty 12, 2007 21:56
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Grzembol » sob lis 17, 2007 23:09

Walus, ale na benzynce masz autko?


[url=http://janek4087.prophp.org/motoryzacja.html]Poradniki m.in.o motoryzacji[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości