Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
mirass
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » pn wrz 17, 2007 22:51
Dario84 pisze:Wiecie gdzie mozna kupic uszczelke pod linie olejowa turbiny (odprowadzajaca) ? Zalozylem stara uszczelke i sie olej tam saczy lekko. Cowboy jak Ty zmieniales turbiny zakladales nowe uszczelki ?
\
ASO - koszt ok.10-11zł
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 08:42
Sluchajcie wyczyscilem kierownice, problem zniknal na 2 miesiace, teraz znowu sie pojawil, szczegolnie widac na wirusie (teraz jest juz poprawiony i cisnienie zadane jest 2200mbar).
Podmienialem N75 z N18 i dalej to samo.
Sztanga chodzi bez przyciec.
Jak samochod przybutuje kilka razy cisnienie jest prawidlowo regulowane ale jak silnik troche ostygnie problem powraca.
Po odpieciu wezyka z gruchy pompuje 2200mbar (czyli tyle ile ma zadane), ale czy to nie za duzo po odpieciu wezyka ?
Jak na wolnych obr. odepne wtyczke N75 to sztanga opada zdecydowanie wolniej niz po odpieciu wezyka, tak ma byc ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
PiotrTDI
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
- Lokalizacja: Wyszków
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 11:19
-
Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 13:53
Podlacz VAGa to sie wszystko wyjasni.
Log z przeladowaniem:
Log bez przeladowania po kilkukrotnym butowaniu:
Za kazdym razem schemat sie powtarza.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
PiotrTDI
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
- Lokalizacja: Wyszków
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 14:07
a może to tylko jakiś kabelek???
-
Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 14:48
Nie to nie kabelek, a szkoda...
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
PiotrTDI
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
- Lokalizacja: Wyszków
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 15:19
czyli to poważniejsza sprawa
od razu wykluczam to że łopatki jeśli są zatrzymały się bo dostawał wycisk ode mnie
na 1,2,3 ładnie odzie do 4tyś bo wyżej go nie ciągam a na 4 już słabiej a na 5 to nawet teraz nie ma opcji żeby wszedł na wyższe obroty
zamierzam sobie kupić teraz mk3 z 1.9 tdi 110km i nie chciałbym żeby takie coś mi się stało
-
Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 15:50
U mnie to turbo badz N75, dziwi mnie tylko ze dmucha ponad 2000mbar po odlaczeniu podcisnienia z gruszki, z tego co sie dowiedzialem powinno dmuchac atmo badz do 1500mbar, rzeczywiscie tak powinno byc ?
PiotrTDI bez testu dynamicznego z VAGiem nic nie zrobisz, twoj samochod wpada w notlauf ale z jakiego powodu to juz VAG wykaze.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
PiotrTDI
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
- Lokalizacja: Wyszków
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrTDI » czw lis 15, 2007 16:05
chyba sobie zakupie vaga (80-150zł) bo jak mam mieć i w golfie takie problemy to mnie taniej wyjdzie. dzięki za pomoc
a wiesz może jak się sprawują te 110-ki??? bo z tego co czytałem to awaryjne są
-
rob555
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » czw lis 15, 2007 16:20
Daro84 mialem identyczny przypadek. Robilem chipsa dla ibi AFN. Wyjezdzam daje w palnik a tu turbo 2570 trzyma..... Ale troche pojezdzilem i zaczelo sie regulowac. Po kazdym postuju syt sie powtarzala. Pierwsze butowania i zawsze OB. Po kilku min spokoj.
Winne byly kierownice ktore nie odpuszczaly do samego konca. Lekko haczyly 2mm przed koncem regulacji. Jak juz dostawal w palnik to wrescie sie to rozruszalo. Ale postal. Ostygl i cos tam musialo znowu blokowac.
Wyczyscilem idealnie kierki i problem zniknal.
Twoje turbo widac ma juz pierscien zuzyty skoro 2mc po wyczyszczeniu znowu sie przycina. Niestety lepiej od razu poszukaj innego egzemplarza bo problem bedzie powracac.
-
Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 17:47
Tutaj jest LOG z odpietym podcisnieniem z gruszki, jak to oceniasz ROB555 ??
Turbo nie wyglada na takie co by mialo duzo nalatane (bylo zmieniane jak kupilem samochod), poza tym jak je rozkrecalem wirniki byly w stanie idealnym, brak luzu wzdluznego, delikatny luz poprzeczny.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
rob555
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » czw lis 15, 2007 21:43
Dla mnie za duzo jak na zdjety wezyk...albo sztanga za krotka albo tak jak mowie kierownice chodza lekko ale brakuje do pelnego zejscia z 1-2mm
-
Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw lis 15, 2007 21:48
Sztange juz wydluzalem i skracalem bez zadnego efektu (jesli chodzi o przeladowanie) tylko turbodziura sie zwiekszala.
A ile powinno pompowac turbo po zdjeciu podcisnienia ?
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 21:50 przez
Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
arwam
Post
autor: arwam » czw lis 15, 2007 22:41
po zdjęciu przewodu z podciśnieniem nie powinno pompować;
Wciągnięta sztanga=max ciśnienie'
wypuszczona=min ciśnienie.
[ Dodano: 15 Lis 2007 21:43 ]
kierownice najprawdopodobniej się nie otwierają się do końca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 160 gości