Opinie na temat silnika 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Opinie na temat silnika 1V

Post autor: krzysiek82 » czw lis 15, 2007 10:36

Witajcie
Interesują mnie wasze opinie na temat tego silnika, co prawda jest wiele postów ale dotyczą one w większości ogólnie wszystkich diesli. Także post ze spalaniem diesli dotyczy różnych silników a ja chciałbym wiedzieć jak to wygląda konkretnie w tej wersji silnika. Narazie auto czeka do lata zajmuje sie teraz drobnymi naprawami (wiecie jak to jest gdy się kupi auto :) )
Z góry dzięki za wypowiedzi.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Post autor: madKOWAL » czw lis 15, 2007 10:43

mam taki sam motor.....
zmienilem pompe z grzybkiem i jak dla mnie rewelacja ciagnie od samego dolu nie tak jak inne dla codziennej jazdy poprostu ideal a w sumie to i taki sam silnik jak inne 1.6 td Wiec wywal katalizator(za 170 zl sprzedasz i juz masz na pompe ) i ciesz sie szesza srednica wydechu od pozostalych :D:D niech Ci zazdroszcza :D



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » czw lis 15, 2007 11:02

Dzięki kolego a jak sprawa wygląda ze spalaniem miasto/trasa przed i po wymianie pompy?
Jakie ma przyśpieszenia itp itd.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Post autor: madKOWAL » czw lis 15, 2007 12:51

nie mam pojecia kupilem z uszkodzona pompa i od razu wymienialem na z grzybkiem...
mam go juz rok i nawet nie wiem ile mi poali poprostu tankuje



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » czw lis 15, 2007 13:05

Dzięki za info ja obecnie mam mk3 i chce go sprzedać teraz spala mi 10l gazu na mieście i mam nadzieje że jazda dieslem nie będzie droższa :) Takie downgrade z tym golfem ale jakoś podobają mi się mk2.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
wronio1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:07
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Kontakt:

Post autor: wronio1 » czw lis 15, 2007 13:50

a jak rozpoznać czy to jest silnik 1v czy JR??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=64][img]http://img61.imageshack.us/img61/2152/9447bd1f4a9bcf7cmedda7.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw lis 15, 2007 13:58

wronio1 pisze:a jak rozpoznać czy to jest silnik 1v czy JR??
1V nie ma pompy z grzybkiem i ma katalizator! JR na odwrót


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » czw lis 15, 2007 16:06

Ja rozpoznałem silnik po naklejce na tylnym pasie :)


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw lis 15, 2007 17:39

Ja kupilem taka mk2 z 1V na pokladzie ze 8 lat temu. Przejezdzilem nia 100 000 km w ciagu 3 lat i zlego slowa nie moge n/t tego silnika powiedziec - a latwo u mnie nie mial :D
Jedynie co to robilem uszczelke pod glowica, po awarii ukladu chlodzenia :bigok:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lis 15, 2007 18:29

Ciut mało mocy ale po zmiane pompki wszyscy chwala ten silniczek :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » czw lis 15, 2007 19:04

Ja mam teraz mk3 75kucy teoretycznie i to zagazowane i powiem nie czułem różnicy w jeździe tym mk2 1.6td, na prostej poszedł 160km/h, moim nawet tyle nie próbowałem bo mi szkoda silnika :)
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 19:04 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości