Nagle nie trzyma obrotow na PB i LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Nagle nie trzyma obrotow na PB i LPG

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 09:21

witam,

dzis odpaliłem auto bez probelmu przejechałem 10 km po czym na jednym skrzyzowaniu zauwazyłem ze obroty spadaja i ze auto zaraz zgasnie, przełazcyłem go wiec na beznyzne bo byl na gazie myslac ze poprostu jest zimny i pojechałem dalej. zatrzymałem sie na ok 10 min w sklepie odpalam i wszytko ok... pojechalem kolejne 2 km na gazie i obroty nie spadaly... teraz wsiadam do auta i najpierw wogole nie chce zapalic... tzn odpala i gasnie zarowno na gazie jak i na benzynie w kloncu gdy go odpaliłem gdy tylko puszcze gaz, tak zeby nie 'trzymac obrotów" obroty tak maleja ze auto gasie i na gazie i na beznynie... wczesniej nigdy tak nie miałem obroty czasem lekko przy chamowanieu opadały tak do 700 ale tylko na gazie na benzynie nie, a dzis nie da sie jechac bo tak sapdaja ze auto gasie... co moze byc ... :grrr: :crazy:
czy silniczek kroowy mogl tak nagle sie zepsuć? lub co innego moglo sie stac

aha silnik to 2.0 8v listopad 94 ale niewiem jaki symbol bo nieczytelny
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 11:54 przez jorgus7, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lis 15, 2007 10:13

Na początek restart kompa odłacz + kleme na 15 min potem zalacz silnik , niech sobie tak chodzi az wiatrak się nie załaczy.
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 10:13 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw lis 15, 2007 10:13

mogl silniczek krokowy ale mogl tez czujnik cieczy chlodzacej sie zepsuc musisz sprawdzic te obie rzeczy


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 10:36

nie znam sie wiec pytam z czystej ciekawosci... gdyby padł czujnik cieczy chlodzacej nie trrzymał by obrotow czy poprostu powinien zgasnac??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw lis 15, 2007 10:42

jorgus7 pisze:nie trrzymał by obrotow czy poprostu powinien zgasnac??
obroty by były nieco podwyzszone ale nie stabilne



jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 10:45

dokladnie a mi nie trzyma wcale... silnik byl ciagle cieply gdy odpalałem (temp ok 80 st) ale czy jest mozliwym by silniczek padł tak nagle... wczesniej nie zauwazyłem by obtory "swirowaly"
a codo restu kompa to mam odpiac klemy na opl godziny czy tak?
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 10:46 przez jorgus7, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

sprawdz

Post autor: 2RaZ » czw lis 15, 2007 10:50

sprawdz trójnik (taki metalowy rozgałęziacz) do cieczy chłodzącej, możliwe, że sie zapchał. A masz ogrzewanie? czy może grzeje słabiej?


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 10:51

hmmm. zapchał ... raczej nie miał czym... ogrzewanie grzeje jak zawsze...



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lis 15, 2007 11:53

Malo ci dwa ostrzezenia? Chcesz kolejne? Tak ciezko temat sprecyzowac? Sam tu nie jestes, wiec przestrzegaj regul jak pozostali..
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 11:55 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Sly108
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt gru 20, 2005 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Sly108 » czw lis 15, 2007 12:04

Mógł paść silniczek krokowy i mogło to nastąpić nagle. Ale najpierw zrestartuj komputer jak ci radził kolega. Odłącz kleme + na ok. 30 minut a potem załuż odpal auto i niech chodzi aż sie zagrzeje. Jak to nic nie da to możesz sprubować przeczyścić silniczek krokowy, często jest tak że czyszczenie mu pomaga i nie trzeba od razu kupować nowego.



jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 12:08

Gitner, jest za malo sprezcozowany??? mam esej napisac??
napiszcie mi tylko gdzie jsie ten silniczek znajduje zebym go przecisciał bo nie bede miał jak z pracy do domu wrocic

pozdr i dzieki
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 12:12 przez jorgus7, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Re: Nagle nie trzyma obrotow na PB i LPG

Post autor: danioo » czw lis 15, 2007 18:30

jorgus7 pisze:wczesniej nigdy tak nie miałem obroty czasem lekko przy chamowanieu opadały tak do 700 ale tylko na gazie na benzynie nie, a dzis nie da sie jechac bo tak sapdaja ze auto gasie
A ja bym posprawdzał instalacje podciśnienia


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 15, 2007 19:31

Ludzie nie odpisujcie nie wiedząc co to za silnik! Cały temat jest z tego powodu guzik wart. Autor dostał ostrzeżenie, jeśli nie sprecyzuje tematu to temat idzie w zsyp.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw lis 15, 2007 20:15

a jak mam napisac jak to silnik skoro numery sa nieczytelne ?
pisałem ze to 2,0 8v ale wiecej nie jestem w stanie... fotki teraz tez nei zrobie bo auto zostało na parkingu...

czy taki silniczek krokowy (jesli to on) mozna jakos zregenerowac/naprawic?
Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 20:16 przez jorgus7, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 369 gości