Wyskoka temperatura silnika po zmianie termostatu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 17:49
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 17:49
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 17:49
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Kontakt:
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Kolego! Wymień czujni temp wody. Przecież to logiczne, że gdyby termostat był uszkodzony zamknięty i faktyczna temp wynosiłaby 100 stopni to wentylator chodziłby cały czas - przecież do chłodnicy gorąca woda dochodzi (górny wąż) a tam jest włącznik wentylatora. Zatem bardzo łatwo dojść do wniosku, że to wskazania przekłamują. Wcześniej może nie przekłamywał bo termostat był uszkodzony i auto się nie dogrzewało przez co nigdy nie miałeś poprawnych wskazań. Tak między nami mówiąc to nie tak łatwo doprowadzić podczas jazdy temp do 100 stopni w otoczeniu jakie mamy nawet przy cały czas zamkniętym obiegu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 17:49
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 17:49
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
- Lokalizacja: łowicz/głowno
- Kontakt:
Może pompa wodna padla?? albo zacina się termostat w gnieździe??
Ja sam mam problem i nie wiem czy to termostat, bo po jakimś (dość długim)czasie otworzy sie i dolny wąż tez stopniowo robi sie ciepły a potem gorący, ale temperatura i tak utrzymuje sie w okolicach 98-100.Przy takiej temperaturze na zegarze w zbiorniczku wyrównawczym jest 90-92 czyli dość dużo prawda?? Gdzieś pisaliście że powinna wynosić 85-88C.
Co może być przyczyną takiego stanu?? tylko nie straszcie że silnik przegrzany
Pozdrawiam.
Ja sam mam problem i nie wiem czy to termostat, bo po jakimś (dość długim)czasie otworzy sie i dolny wąż tez stopniowo robi sie ciepły a potem gorący, ale temperatura i tak utrzymuje sie w okolicach 98-100.Przy takiej temperaturze na zegarze w zbiorniczku wyrównawczym jest 90-92 czyli dość dużo prawda?? Gdzieś pisaliście że powinna wynosić 85-88C.
Co może być przyczyną takiego stanu?? tylko nie straszcie że silnik przegrzany
Pozdrawiam.
tak dość dużo bo tam powinna mieć mniej ok 85 właśnie. Mi się wydaje że albo masz nieszczelny układ albo zapowietrzony. A ubywa Ci wody?Kosior pisze:jest 90-92 czyli dość dużo prawda??
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 245 gości