Jak wymienic swiece zarowe?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

shadow243
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 14, 2007 18:21
Lokalizacja: Babiak
Kontakt:

Jak wymienic swiece zarowe?

Post autor: shadow243 » śr lis 14, 2007 18:35

Mam Golfa 1.6 GTD z 1987. Staruszek,ale jary. Nie wymieniałem w nim jeszcze świec żarowych-pompa wtryskowa utrudnia dostęp.Ktoś ma może jakieś doświadczenia w tym temacie?Jeśli tak-z góry dzięki za wsparcie. :okej:
Ostatnio zmieniony śr lis 14, 2007 23:37 przez shadow243, łącznie zmieniany 1 raz.


shadow

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr lis 14, 2007 18:43

shadow243, słuchaj a może jeszcze ci ciężko odpala albo nie wiesz jakie świece masz kupić???
a kto mówił ze w życiu będzie łatwo?? jeżeli sprawia komuś problem dwoma kluczami dojście niech sobie po,pe odkręci!!!!
a tak na serio to wpisz na dole w szukajke a będzie strona odpowiedzi jak nie wiesz jak sie zabrać


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Swiece żarowe-Golf 2 1.6 GTD

Post autor: RobertP » śr lis 14, 2007 19:41

shadow243 pisze:Mam Golfa 1.6 GTD z 1987. Staruszek,ale jary. Nie wymieniałem w nim jeszcze świec żarowych-pompa wtryskowa utrudnia dostęp.Ktoś ma może jakieś doświadczenia w tym temacie?Jeśli tak-z góry dzięki za wsparcie. :okej:
cierpliwości i troche sprytnych rąk
mi pierwszy raz zajęło to 3,5h :crazy:
a co do doświadczeń nie tylko w mk2 to poczytaj sobie tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72132
i np tutaj o patencie z nitką :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1492347#1492347


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » śr lis 14, 2007 21:09

Właśnie jestem po wymianie.Nie warto się męczyć. Najlepiej odkręcić wszystkie przewody z wtrysków i pompy i wywalić, w całości pospinane. Dojście jest o niebo lepsze. Za pompą używałem magnesu do złapania nakrętek. Jedyna wadą odkręcania przewodów wtryskowych jest to, że trzeba dłużej rozrusznikiem pokręcić przy odpalaniu (w celu odpowietrzenia).


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
kamell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 02, 2005 23:11
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kamell » czw lis 15, 2007 10:57

Witam
Zastanawiam się, czy nie kupić tego cudeńka.
Tyle razy krew mnie zalewała, że chyba poświęce te siedem dych.

http://www.allegro.pl/item265959114_swi ... _x_12.html Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lis 17, 2007 21:07 przez kamell, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw lis 15, 2007 13:12

niewiem jak ty ale ja wolalbym te 69zl przeznaczyc na cos innego np dokladke albo grill.
przeciez nie wymienia sie co tydzien ani miesiac swiec wiec raz na rok moze dwa mozna sie przemeczyc :P No chyba ze jestes mechanikiem i co jakis czas naprawiasz VW diesle to wtedy inna bajka :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lis 15, 2007 15:58

kamell, poszukaj tańszych grzechotek bo 70 to troche za duzo jak za jeden kluczyk.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » czw lis 15, 2007 19:33

tberent pisze: jeżeli sprawia komuś problem dwoma kluczami dojście niech sobie pompe odkręci!!!!
Taaaaa, jasne, i potem ustawiać pompę ?? :jezor: :smoke:


MK2 JP lubi OR :D

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt lis 16, 2007 14:22

tomcio, :pub: Ty to chłopie mnie rozumiesz.
jasne ze dla jaj. Tomallus, ma racje, to jest najlepsze rozwiązanie, najszybciej i wygodniej.
pozdro


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości