Witam wszystkich
Mam golfa 1,6 RF na pierburgu 2E2
Pisze ten post ponieważ juz nie wyrabiam z moim goferem.
Więc cała sprawa dotyczy tylko i wyłacznie WOLNYCH OBROTÓW.
Samochód chodzi jakby na 3 cylindry, przerywa .
Nie dają się wyregulować. Poprostu gdy tylko schodzi ze ssania z rury wydechowaej zaczyna prykać, wydmuchy są bardzo mocne. Regolowałem wszedzie gdzie sie dało i nic., Można cos jeszcze sprawdzić .??? Dodam że świece są czyste . Ukłąd zaplonowy sprawdzony.
To jakas porażka.
Strasznie nierówne wolne obroty, nie da sie ich wyregulować
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Strasznie nierówne wolne obroty, nie da sie ich wyregulować
Ostatnio zmieniony wt lis 13, 2007 23:44 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Luknik tu może coś znajdziesz
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2e2.html
http://www.gaznik.pl/zamiana_2ee_na_2e3.html
Bo mi to wygląda jak by gażnik łapał fałszywe powietrze , ajak wygląda uszczelka pod głowicą ?
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2e2.html
http://www.gaznik.pl/zamiana_2ee_na_2e3.html
Bo mi to wygląda jak by gażnik łapał fałszywe powietrze , ajak wygląda uszczelka pod głowicą ?
Ostatnio zmieniony śr lis 14, 2007 02:58 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Dzieki za zainteresowanie. Uszczelka wymieniana razemz pierścieniami niedawno. Przejechałem na tym jak narazie hmmm z 5 tys.km. Wieć odpada. Wógóle wszelkie uszczelki zostały wymienione, łaćznie z tymi przy oraz membrany w gaźniku.
Wysyłam fotki najbardziej podejrzanego elementu. Siłownik 3-położeniowy. U mnie tak to bywało że gasł przez 3 dni, i pokręciłem śrubą składu mieszanki trzpień siłownika się wysunął obroty miodzio. Innym znów razem ,mechanik przesunął aparat zap, i takżę pomogło. Mi to wygląda jakby coś się zatykało, znaczy dopływ powietrza ale wszystko przeczyściłęm. Aha wczoraj sprawdzałem podwyższone obroty biegu jałowego i wyniosly ok 4000obr/min i moze i nawet więcej. Wiecie czym to jest spowodowane , tym że poodkęcałem gwinty i śrubę od własnie siłownika 3-położeniowego. A to dlatego że gdy są wkręcone to auto gaśnie. Dodam że kiedyś jezdziłem wogóle praktycznie bez użycia tegoz siłownika i auto choidzło miodzio. Widzicie ze to b.dziwne.
Oto foty >>
Myśle jednak że kluczem do rozwikłania zagdki są wydmuchy z tłumika.
Wysyłam fotki najbardziej podejrzanego elementu. Siłownik 3-położeniowy. U mnie tak to bywało że gasł przez 3 dni, i pokręciłem śrubą składu mieszanki trzpień siłownika się wysunął obroty miodzio. Innym znów razem ,mechanik przesunął aparat zap, i takżę pomogło. Mi to wygląda jakby coś się zatykało, znaczy dopływ powietrza ale wszystko przeczyściłęm. Aha wczoraj sprawdzałem podwyższone obroty biegu jałowego i wyniosly ok 4000obr/min i moze i nawet więcej. Wiecie czym to jest spowodowane , tym że poodkęcałem gwinty i śrubę od własnie siłownika 3-położeniowego. A to dlatego że gdy są wkręcone to auto gaśnie. Dodam że kiedyś jezdziłem wogóle praktycznie bez użycia tegoz siłownika i auto choidzło miodzio. Widzicie ze to b.dziwne.
Oto foty >>
Myśle jednak że kluczem do rozwikłania zagdki są wydmuchy z tłumika.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
RychuK pisze:Może masz przestawione kable od wysokiego napięcia.
Bo piszesz że chodzi ci na trzech cylindrach. Sprawdz kolejność w kopułce.
1-3-4-2. Patrząc przodem na silnik
Okk lukne , ale to raczej niemozliwe.
Tak wszystko mam OKK
Ostatnio zmieniony śr lis 14, 2007 13:14 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości