Brak mocy w dolnym zakresie obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy w dolnym zakresie obrotów
Mam nadzieje że to nic poważnego, albo że ten typ tak ma, ale sprawa wygląda następująco. Mój klekot ma bardzo mało mocy tak do 2000-2500 obrotów. Niby nie problem bo jeżdżę w zakresie miedzy 2000 a 3000 tys, ale problem pojawia się np przy wyjeździe z garażu. Nie mogę z niego wyjechać na pierwszym biegu i to przy sporych już obrotach. Muszę go wkręcić na ok 3000 żeby dał radę, chociaż wtedy to już żwawo ciągnie pod górę, ale jest to bardzo męczące i szkoda mi sprzeglą, bo jednak czasem jeździ się np po centrach handlowych a nie pod każdy podjazd da się podjechać z rozpędu, a poza tym to nie rozwiązuje problemu. No więc pytanie że coś z nim nie tak czy ten typ tak ma. Dodam że powyżej 2500-3000 bardzo ładnie ciągnie. Silnik to 1.6 TD SB
Zauważyłem, że u mnie też trzeba go wkręcić na obroty, żeby przeskoczyć jakiś próg lub podjechać na najazd u oponiarza. Co ciekawe, przy wyciągniętym maksymalnie przyspieszaczu i obrotach ok 1500 (bez wciskania gazu) nie ma najmniejszego problemu z ruszaniem. Bez przyspieszacza i przy tych samych obrotach, trzeba powoli zwalniać sprzęgło, żeby go nie zdusić. Może zły kąt wtrysku mamy, albo rzeczywiście ten typ tak ma.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
przyspieszacz działa na tej zasadzie,że podaje więcej paliwka...jeśli na nim jest oki,a bez niego lipa to myśle,że coś z pompą lub kątem wtrysków może byc nie tak...poczekajmy na zaprzała i innych specmajstrówTomallus pisze:Bez przyspieszacza i przy tych samych obrotach, trzeba powoli zwalniać sprzęgło, żeby go nie zdusić. Może zły kąt wtrysku mamy, albo rzeczywiście ten typ tak ma.
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
andrew19_86, mówisz ze przyśpieszacz daje większa dawkę palifka??? hmmm a ja myślałem ze wyprzedza/opóźnia sie nim kąt wtrysku no i zależnie od pompy obroty
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
dobrze mowitberent pisze:andrew19_86, mówisz ze przyśpieszacz daje większa dawkę palifka??? hmmm a ja myślałem ze wyprzedza/opóźnia sie nim kąt wtrysku no i zależnie od pompy obroty
powiem tak. ostatnio troche grzebałem przy dawce. zmniejszyłem ja bo strasznie duzo mi palił. gdy ja zmniejszyłem miałem własnie takie objawy jak w temacie, musiałem go wkrecac tak na ok. 2500-3000 i dopiero wtedy szedł. potem wkurzyłem sie i dawka wróciła tak jak była. Autko od dołu ciagnie jak szalone.
wniosek: pogrzebac przy dawce trzeba, tzn troszke wiecej mu dac. poza tym warto
20 years Golf GTI
luki202, no dawka napewno pójdzie do góry ale to jak dostanę kilka gratów, a poza tym tak myślałem że mała dawka bo praktycznie nie kopci, a spalanie srednio 5,5, tylko czy to napewno o to chodzi. Może to tylko pół środek??
Ostatnio zmieniony śr lis 14, 2007 00:17 przez paja, łącznie zmieniany 1 raz.
moj kopci jak smok a spalanie to tak ok 8l, ale za***ala za to strasznie( seryjnego SB-ka bije na łeb). Spalanie mam troche za duze i tez musze cos z tym zrobic.
Powodzenia w modach.
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:20 ]
a tak poza tym to własnie obczajam twego gofera. Fajny jest. a dokładke swoja ostatnio gdzies zgubiłem. miałem waska i tez bym sobie taka od GTI zapodał
Powodzenia w modach.
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:20 ]
a tak poza tym to własnie obczajam twego gofera. Fajny jest. a dokładke swoja ostatnio gdzies zgubiłem. miałem waska i tez bym sobie taka od GTI zapodał
20 years Golf GTI
jeszce o jednym sobie przypomniałem. w pompie paliwowej w LDA w srodku jest spręzyna którą mozna ograniczyc podawane paliwo przy niskich obrotach poprzez odciaganie PINA a w konsekwencji Abtaststifta. czytałem ze nawet niektórzy tak maja ze przy niskich obrotach (jałowych) wystepuje praktycznie brak dawki?!
moze SB-eki fabrycznie tak maja ustawiona ta sprezyne
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:27 ]
pompe mam taka sama jak Twoja czyli od SB
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:29 ]
mam jeszcze jedna od JR i wydaje mi sie ze ta własnie jest najlepsza bo tam zapodałem PINA od Ducato i efekt był taki ze mało palił a jeździł jeszce lepiej niz teraz na tej od SB. ale zmieniłem ja bo myslalem ze bedzie jeszcze lepiej. jak bedzie kasaka to wracam do poprzednich ustawien
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:32 ]
oryginalnie miałem rzecz jasna pompe bez grzybka.
moze SB-eki fabrycznie tak maja ustawiona ta sprezyne
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:27 ]
pompe mam taka sama jak Twoja czyli od SB
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:29 ]
mam jeszcze jedna od JR i wydaje mi sie ze ta własnie jest najlepsza bo tam zapodałem PINA od Ducato i efekt był taki ze mało palił a jeździł jeszce lepiej niz teraz na tej od SB. ale zmieniłem ja bo myslalem ze bedzie jeszcze lepiej. jak bedzie kasaka to wracam do poprzednich ustawien
[ Dodano: 13 Lis 2007 23:32 ]
oryginalnie miałem rzecz jasna pompe bez grzybka.
20 years Golf GTI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości