Czy ten docisk pasuje? Jaki ma silnik?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_prusak_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lip 24, 2007 22:16
Lokalizacja: tarnobrzeg
Kontakt:

Czy ten docisk pasuje? Jaki ma silnik?

Post autor: _prusak_ » pn lis 12, 2007 21:07

Czesc. Kupiłem tanio docisk na allegro do mojego golfa II rok produkcji 1989 ale nie wiem czy bedzie on pasował do niego. Sprzedajacy mnie zapewnił ze to jest docisk wlasnie do niego ale jak ogladalem rysunki pogladowe z kagera to wyglada ono nieco inaczej. Czy ktoś moze mi powiedziec czy to własciwy docisk do mojego samochodu??? podaje linka do aukcji : http://moto.allegro.pl/item267563359_vw ... _nowy.html
Mam jeszcze pytanie dotyczace mojego silnika gdyż nie wiem gdzie moge znalesc jakie ma oznaczenia. Ma on komuter i gaznik elektroniczny. Troche szukałem i wydaje mi sie ze to bedzie PN ale czy ktoś kto sie na tym zna moglby to ocenić ?? Swoja opinie dotyczaca oznaczenia silnika opieram na tym zdjeciu z prawej strony ( dotyczace silnika 1,6 ) : http://vw2.info/vwforum/kody/
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 22:31 przez _prusak_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn lis 12, 2007 21:33

Z tyłu w bagażnku koło trójkąta masz naklejkę i tam masz wszystkie dane


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt lis 13, 2007 17:04

Zgadza się masz silnik z oznaczeniem PN. Upewnij sie sprawdzając to tutaj>>
Obrazek

Jeśli koleś sprzedał Tobie ten docisk do silnika 1,6 to nie wiedze mozliwości aby nie pasował. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt lis 13, 2007 17:32

Maćkooo pisze:Jeśli koleś sprzedał Tobie ten docisk do silnika 1,6 to nie wiedze mozliwości aby nie pasował. :D
Jest taka możliwość. Średnica sprzęgła zmieniała się w którymś roku produkcji ze 190 na 200 albo 210. Dokladnie nie pamietam. Na pewno 190 bylo w starszych dieslach 1.6


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
_prusak_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lip 24, 2007 22:16
Lokalizacja: tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: _prusak_ » wt lis 13, 2007 18:28

Sprawdze jutro numer silnika w tym miejscu. Czyli powinno być tam oznaczenie silnika oraz jego numer ?? Byłem dzisiaj w sklepie motoryzacyjnym i gość mi powiedział że do mojego samochodu idzie docisk o srednicy 190mm. Juz sam nie wiem bo w katalogu kagera online jest napisane ze to 200mm . I kogo tu słuchac?? Link do docisku firmy kager do silnika PN 1,6 : http://www.kager.pl/kager/staticDispatc ... 71D25DED6E
a tak wyglada docisk który ja kupiłem :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt lis 13, 2007 18:58

bugalon pisze:Na pewno 190 bylo w starszych dieslach 1.6
No ale kolega ma benzyne ,
Z ETKI wynika jasno że wszelkie elementy sprzęgła maja wymiar 190 mm tam gdzie wymienia sie PN-kę. Szkoda że mam po angielsku ale naszczescie kojarze sporo.
Proszę >>
clutch pressure plate / F >> 1G-KW640 000* / F >> 1G-KB200 000*
190MM / PN,PL,KR,RF, RH,RP,PB,RV, DIESEL:JP,ME T-DIESEL:JR, MF,RA EZ,PN,RF EZ,PN,RF (190 mm jest ) W luźnum tłumaczeniu talerz naciiskowy do sprzęgła czyli docisk i wszystko jasne


Nie ma innej opcji żeby coś nie pasowało :bigok:
Ps sądzę że ETKA nie kłamie ;)) :D
Ostatnio zmieniony wt lis 13, 2007 19:00 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
_prusak_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lip 24, 2007 22:16
Lokalizacja: tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: _prusak_ » śr lis 14, 2007 00:15

To fajnie że ten docisk pasuje do mojego golfika. Dzieki za pomoc. Ze sprzęgłem mam taki problem że jest bardzo wysoko tzn. około 1cm od góry. Miałem linke z samonapinaczem ale ją wymieniłem na zwykła bo na tamtej wcale nie mogłem jeździc sprzęgło achowywało się tak jakby było caly czas wciśnięte. Przy wciśnięciu sprzęgła szumi mi cos i słychać delikatne trzaski. Wydaje mi się że sprzęgło sie nie ślizga ale trudno to wyczuć. Czy sądzicie że to wina docisku czy tarcza i łożysko również jest do wymiany ?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr lis 14, 2007 00:30

_prusak_ pisze:Wydaje mi się że sprzęgło sie nie ślizga ale trudno to wyczuć. Czy sądzicie że to wina docisku czy tarcza i łożysko również jest do wymiany ?
Jest sposób na sprawdzenie czy sie nie ślizga. Stajesz , wrzucasz 5 bieg puszczasz sprzegło jesli nie zgaśnie to slizga się. A co do wymiany sprzęgła to ja wyznaję zasadę , jeśli wymieniac sprzęgło to w komplecie.
Ale naprawdę upewnij sie czy napewno warto bo ludzie pisali i działy sie cuda :bigok:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
_prusak_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lip 24, 2007 22:16
Lokalizacja: tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: _prusak_ » śr lis 14, 2007 00:31

Zapomniałem dodać że przy cofaniu szarpie mi silnikiem i całym samochodem i to bardzo. Jeśli będe chciał kupić tarcze używaną do sprzegła to na co mam zwrócić uwagę?? Czy oprócz tego że ma mieć 190 mm jest coś jeszcze ważnego ??



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr lis 14, 2007 14:08

Maćkooo pisze: Z ETKI wynika jasno że wszelkie elementy sprzęgła maja wymiar 190 mm tam gdzie wymienia sie PN-kę. Szkoda że mam po angielsku ale naszczescie kojarze sporo.
Proszę >>
clutch pressure plate / F >> 1G-KW640 000* / F >> 1G-KB200 000*
190MM / PN,PL,KR,RF, RH,RP,PB,RV, DIESEL:JP,ME T-DIESEL:JR, MF,RA EZ,PN,RF EZ,PN,RF (190 mm jest ) W luźnum tłumaczeniu talerz naciiskowy do sprzęgła czyli docisk i wszystko jasne


Nie ma innej opcji żeby coś nie pasowało :bigok:
Ps sądzę że ETKA nie kłamie ;)) :D
Nie wiem skad wziales te informacje ale silniki PL, KR, PB i RV na pewno nie maja sprzegla 190 mm tylko 210. To samo z dieslem RA. Mialem te sprzegla w reku i osobiscie je mierzyłem. Albo cos zle odczytujesz albo jest błąd w programie który posiadasz (bo nie sadze zeby ETKA podawala dane w taki właśnie sposób jak napisałes)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
_prusak_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt lip 24, 2007 22:16
Lokalizacja: tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: _prusak_ » czw lis 15, 2007 01:44

Raczej na 99% to będzie 190mm bo dzisiaj byłem w InterCars i spytałem. Mechanik który również obok stał powiedział że nie ma to znaczenia ze ma nieco inny kształt bo wszystko się pozatym zgrywa tzn otwory na sruby sa takie same itp. Mam pytanie co do instalacji gazowej do mojego VW. Jaki mikser powinienem kupic bo znalazłem tanią instalacje 2 letnia za 100zł z papierami od poloneza z butlą 40Lwalcowa i zastanawiam sie nad tym mikserem. W które miejsce tam sie przykręca mikser?? Czy moze gaz nalezy podpiąć przed przepływomierzem ??-nie wiem czy z sensem pisze

[ Dodano: 18 Lis 2007 20:52 ]
Nikt nie odpisze ?? dzisiaj na dodatek gaźnik mi zaczął szaleć: najpierw coś pyknęło i nie mogłem uruchomić silnika. Następnie okazało sie ze to kwestia zaśniedziałych przewodów. Po oczyszczeniu mam teraz nierówne obroty silnika i taki dziwny dzwięk od czasu do czasu jakby cos sie prszesuneło pykneło kilka razy zatrzasnęło nie wiem jak dokładnie oopisać ten dzwięk.Co sadzicie ??

[ Dodano: 29 Lis 2007 18:38 ]
dzisiaj zakupiłem tarcze sprzęgłową. Co o niej sądzicie?? TEXTAR to dobra firma? Co jeszcze bede musiał kupić zeby zmienić moje stare sorzegło?

[ Dodano: 29 Lis 2007 18:39 ]
Cena była przystępna. http://moto.allegro.pl/item273323557_sp ... _polo.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 487 gości