Wolne obroty w G60
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wolne obroty w G60
witam. Mam problem z wolnymi orotami w silniku g60. Gdy dodam i puszcze gas to nierowno schodzi z obrotow i zaczynaja skakac i potem jest normanie. tylko jest dobrze jak w jednym miejscu sie ustawi zaplon ale wtedy nie spada spalanie po nizej 10l. Prsze o wszelkie porady
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 14:44 przez kamil g60, łącznie zmieniany 1 raz.
hmmm możliwe że pompa paliwa Ci pada....albo w ogóle masz źle ustawiony zapłon? jak go ustawiasz?kamil g60 pisze:witam. Mam problem z wolnymi orotami w silniku g60. Gdy dodam i puszcze gas to nierowno schodzi z obrotow i zaczynaja skakac i potem jest normanie. tylko jest dobrze jak w jednym miejscu sie ustawi zaplon ale wtedy nie spada spalanie po nizej 10l. Prsze o wszelkie porady
Gdyby nie ten epizod z zapłonem to można by szukać innych przyczyn... a powiedz jak sprawdzasz to spalanie?
na komputerze to raz a dwa ze po dłuzszej jeżdzie szybciej spada wskazówka od paliwa.... po ustawieniu zapłonu lampą jak trza słychac jak spala sie paliwo w wydechu i głosno słychac wydech równiez traci sporo mocy natomiast po ustawieniu na słuch jest wszystko ok oprócz skakania tych obrotów....... szukam silniczka krokowego może to jego wina... pompka jest nowa...
Kamil na słuch to to zegarek ustawiaj!!!!! Jak ustawiasz zapłon? Czy przewod od komputera jest podpiety w górne wyjscie z przepustnicy?
Na kole zamachowym masz 2 znaki kreske i 0- punkt zero do rozrzadu.Ustawiasz kreske na tym dziubku ze skrzyni i tak ma byc.
Masz zamontowanego bypassa?
Na kole zamachowym masz 2 znaki kreske i 0- punkt zero do rozrzadu.Ustawiasz kreske na tym dziubku ze skrzyni i tak ma byc.
Masz zamontowanego bypassa?
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Najpierw dobrze ustaw zaplon. Zaplon w g60 ustawia sie przy odpietym czujniku temperatury niebieskim i obrotach miedzy 2000 a 2500 przy nagrzanym płynie chłodzącym do normalnej temperatury pracy.kamil g60 pisze: Wszystkie prewody sa podpiete. czy to moze byc wina filtra paliwa bo nie byl zmieniany???? :green_fuck:
Jak goscie cos krecili na zapietych wtyczkach i jeszcze na wolnych obrotach to co sie dziwisz ze masz kaszane ))
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 520 gości