Błedy vaga,
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
Błedy vaga,
Samochód VW golf mk4 1.4 16V
podczas skanowania vagiem wywaliło mi błąd
513 - Czujnik obrotów silnika - G 28
912 - co on moze oznaczac?
Co z tym czujnikiem g28 ? do wymiany ?? czy cos moge jeszcze sprawdzić
podczas skanowania vagiem wywaliło mi błąd
513 - Czujnik obrotów silnika - G 28
912 - co on moze oznaczac?
Co z tym czujnikiem g28 ? do wymiany ?? czy cos moge jeszcze sprawdzić
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
513 Czujnik obrotów silnika - G 28
00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+
17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie
00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+
17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
czyli co mam zrobić z tym błedem 513 ?? co poradzicie sprawdzić??pszczyna pisze:513 Czujnik obrotów silnika - G 28
00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski
00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki
00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki
17513 P1105 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – skrót do B+
17912 1504 System poboru powietrza – określone powietrze w bypasie
a ten 912 to co oznacza bo nie czaje. bo w vagu przy 912 wywaliło coś regulator front left window.
tak wogóle to wywala mi jeszcze ze mam popsute podrzewanie obu lusterek, czy moze odpowiedzialny jest za to ten przełącznik do regulacji lusterek bo miałem w nim ułamany ten "pipek" do kręcenia no i dorobiłem taki z metalu, moze tam cos nie łączy?
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 20:08 przez lukjar7, łącznie zmieniany 1 raz.
00912-Wyłącznik E40 podnośnika szyby przednich lewych drzwi
00513-Czujnik obrotów silnika – G28 – jałowy RPM za niski
[ Dodano: 11 Lis 2007 19:11 ]
zobacz w drzwiach przełączniki do szyb, czy wszystko dobrze spięte
a ten drugi błąd, również styki.
00513-Czujnik obrotów silnika – G28 – jałowy RPM za niski
[ Dodano: 11 Lis 2007 19:11 ]
zobacz w drzwiach przełączniki do szyb, czy wszystko dobrze spięte
a ten drugi błąd, również styki.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
może być krokowy, mogą być styki a w zależności co jest niżej pod błędem(opis) może też być cała listwa do wymiany.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
u mnie tez wywala ten 513 ale w mk3 w silniku AAA a opisu zadnego nie było tylko "513 - czujnik predkosci obrotowej silnika G-28 brak sygnału " i nic pozatym...tez sie zastanawiam oco sie rozchodzi
[ Dodano: 12 Lis 2007 19:47 ]
[ Dodano: 12 Lis 2007 19:47 ]
a tak wogole to o jaka listwe ci chodzi??jjacekkx pisze:może też być cała listwa do wymiany.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
witam,
błedy były następujące.
513 no signal intermittent
Engine speed sensor g28
912 window regulator switch front left
implausible singnal interminttent E40
Wiec błedy wykasowałem i przejechałem sie i już sie nie zapaliły, jestem zadowolony
możecie mi powiedziec co znaczyły te błedy i jakby sie zapalił ten od czujnika obrotów silnika to co moge zrobic, sprawdzic?
O i jeszcze sprawdzałem sonde lambde w blokach pomiarowych i bardzo mocno mi skakało napięcie raz 0.534 raz 0.771 czy mozna po tym stwierdzic ze jest do wymiany?
błedy były następujące.
513 no signal intermittent
Engine speed sensor g28
912 window regulator switch front left
implausible singnal interminttent E40
Wiec błedy wykasowałem i przejechałem sie i już sie nie zapaliły, jestem zadowolony
możecie mi powiedziec co znaczyły te błedy i jakby sie zapalił ten od czujnika obrotów silnika to co moge zrobic, sprawdzic?
O i jeszcze sprawdzałem sonde lambde w blokach pomiarowych i bardzo mocno mi skakało napięcie raz 0.534 raz 0.771 czy mozna po tym stwierdzic ze jest do wymiany?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 376 gości