Jaki plyn wspomagania? Kierownica ciezko chodzi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mirek rosa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw lis 01, 2007 12:56
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Jaki plyn wspomagania? Kierownica ciezko chodzi

Post autor: mirek rosa » ndz lis 11, 2007 20:32

mam pytanie co do plynu wspomagania kierownicy.czy plyn czerwony to mineralny jest?bo mam taki ale chce zalac zielony bo kierownica mi ciezko chodzi a pompe i maglownice juz wymienialem.czy zmiana plynu na syntetyk zielony cos pomoze? prosze o podpowiedzi.z gory dziekuje za pomoc
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 21:17 przez mirek rosa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » ndz lis 11, 2007 20:37

hej radziłbym nie wlewać czerwonego płynu jezeli wczesniej był inny..... siada pompa wsp.



mirek rosa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw lis 01, 2007 12:56
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: mirek rosa » ndz lis 11, 2007 20:53

jak ja go kupilem to juz byl czerwony i taki lalem.ale kierownica ciezko chodzi..z tego co gadalem z ludzmi to chyba w vw byl lany orginalnie zielony.chce zmienic na zielony bo jest zadszy-moze to pomoze w moim wspomaganiu.mam nadzieje.PS-ILE GO WCHODZI W MK3 1,4 BENZYNA? BO JUZ NIE PAMIETAM.LITR STARCZY?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 11, 2007 21:09

0,77 litra. Około.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz lis 11, 2007 21:18

Precyzuj tematy bo beda lecialy do zsypu!!!


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » ndz lis 11, 2007 21:35

jezeli chcesz zmienic go przyda sie z 2-3 l przy okazji pszeczysc cały układ bedziesz miał pewnosc ze jest czysty.. gdyz czystosc układu ma duze znaczenie na jego prace.. jak i własciwosci plynu który traci je po upływie dłuższego czasu..



Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lis 02, 2007 22:49
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: bambusik » ndz lis 11, 2007 21:50

Kolego ja bym Ci ten polecił FEBI stosowany już teraz w autoryzowanych serwisach, niżej załączę linka z allegro, tylko jeśli już skłonisz sie kupić to kup w sklepie motoryzacyjnym, za przesyłkę nie będziesz płacić. Na allegro cena tego płynu jak widzisz 23zł (kosmos) u mnie w sklepie motoryzacyjnym 17 zł :jezor:
http://www.allegro.pl/item268261298_ory ... da_vw.html
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 21:51 przez bambusik, łącznie zmieniany 1 raz.



mirek rosa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw lis 01, 2007 12:56
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: mirek rosa » ndz lis 11, 2007 23:29

:bigok: chyba sie zdecyduje na ten plyn zielony febi-tylko ciekawe czy jest zadszy i czy mi pomoze ze wspomaganiem ze bedzie chodzilo normalnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 285 gości