wyciek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 09:40
- Lokalizacja: radom
wyciek
u mnie w golfie 3 abs z tyłu za pokrywą zaworów jest co jakis czas plama oleju tam z tyłu,skąd to moze byc i jak sie zagrzeje to czuc w srodku spalony olej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 09:40
- Lokalizacja: radom
Standard, uszczelka pod pokrywą zaworów. Ja u siebie jeszcze tego nie zwalczyłem. Zbyt się zdenerwowałem tym że po wymianie uszczelki dalej leci. Stwierdziłem że jak takbardzo chce to niech się poci
A tak poważnie. To bardzo częsty przypadek w golfach. Popdobno wymiana uszczelki na jednoczęściową (swoją drogą dużo droższą) zmienia sytuację. Jednak mój kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym przekonał mnie że niewiele zmienia. Polecił założyć zwykłą uszczelkę i zastosować pewien środek - nie silicon.
Jestem w stanie mu uwierzyć bo wcześniej wymieniałem uszczelkę pod miską. Kupiłem tanią, leciało. Kupiłem drogą, jeszcze mocniej leci. Na razie czekam na wymianę oleju i mam zamiar skończyć z wyciekami.
A tak poważnie. To bardzo częsty przypadek w golfach. Popdobno wymiana uszczelki na jednoczęściową (swoją drogą dużo droższą) zmienia sytuację. Jednak mój kolega pracujący w sklepie motoryzacyjnym przekonał mnie że niewiele zmienia. Polecił założyć zwykłą uszczelkę i zastosować pewien środek - nie silicon.
Jestem w stanie mu uwierzyć bo wcześniej wymieniałem uszczelkę pod miską. Kupiłem tanią, leciało. Kupiłem drogą, jeszcze mocniej leci. Na razie czekam na wymianę oleju i mam zamiar skończyć z wyciekami.
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 09:40
- Lokalizacja: radom
Wyciek oleju
Witam. To że czuć spalony olej we wnętrzu samochodu jest następstwem wycieku tego środka smarnego spod pokrywy zaworów i spalaniu go na rozgrzanym kolektorze wylotowym. Rozwiązanie:
1. Kupujesz nową uszczelkę, demontujesz pokrywę, wyciągasz starą uszczelkę, czyścisz zabrudzenia z powierzchni styku bloku silnika z pokrywą, smarujesz obie powierzchnie delikatnie olejem, zakładasz nową uszczelkę, dokręcasz pokrywę (koniecznie z odpowiednim kolejkowaniem dokręcanych śrub).
2. W tym sposobie będziesz potrzebował odpowiedniego silikonu. Odpowiedni dla wysokich temperatur (najlepiej ze sklepu motoryzacyjnego ). Powtarzasz wszystkie kroki poza smarowaniem powierzchni styku olejem. Zamiast tego smarujesz powierzchnie silikonem. Sposób ten jest pewniejszy.
Powodzenia i pozdrawiam
1. Kupujesz nową uszczelkę, demontujesz pokrywę, wyciągasz starą uszczelkę, czyścisz zabrudzenia z powierzchni styku bloku silnika z pokrywą, smarujesz obie powierzchnie delikatnie olejem, zakładasz nową uszczelkę, dokręcasz pokrywę (koniecznie z odpowiednim kolejkowaniem dokręcanych śrub).
2. W tym sposobie będziesz potrzebował odpowiedniego silikonu. Odpowiedni dla wysokich temperatur (najlepiej ze sklepu motoryzacyjnego ). Powtarzasz wszystkie kroki poza smarowaniem powierzchni styku olejem. Zamiast tego smarujesz powierzchnie silikonem. Sposób ten jest pewniejszy.
Powodzenia i pozdrawiam
Jacek R.
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
Re: Wyciek oleju
Ten temat był poruszany wiele razy. Tu nie ma miejsca na żaden silikon.mauro22 pisze: W tym sposobie będziesz potrzebował odpowiedniego silikonu. Zamiast tego smarujesz powierzchnie silikonem. Sposób ten jest pewniejszy.
Po zdjęciu pokrywy należ położyć ją na równej powierzchni i sprawdzić czy pokrywa jest równa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości