Problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Freedom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 16:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Problem z odpalaniem

Post autor: Freedom » ndz lis 11, 2007 16:42

Witam!
Mam problem z odpalaniem samochodu rano. Jest to VW Golf MK3 1.8i 90PS
Musze sie sporo nameczyc zanim zalapie. Czy moze to byc wina pompy ? Prosze o jakies sugestie.
Mam jeszcze problem z gazem poniewaz zatankowalem caly bak (w miejscu od kola zapasowego) i przejechalem tylko 140 km czyli spalanie mi wyszlo kolo 18.5 l/100 km.
Prosze o pomoc.
Dziekuje.



Awatar użytkownika
lordmatej
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: pn lut 12, 2007 19:38
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: lordmatej » ndz lis 11, 2007 17:00

Co do spalania tpo musisz podjechać do jakiejś profesionalnej stacji i wyregulować komputerowo bo pali Ci bardzo dużo.Ja mam 1,8 ale pali mi 9/100.Zresztą jak dopiero go załozyłeś to masz gwarancję i niech się ktoś zabawi z tą regulacją. Poza tym jest coś takiego że po założeniu instalacji w serwisie oni Ci ustawiają i każą przejechać ok 200 km i podjechać do regulacji konkretnej dopiero wtedy.Przynajmniej ja tak mam.Teraz podjeżdżam do nich co 10000 km a oni regulują,czyszczą itp a potem wbijają to w książkę serwisową gazu.Mi to się nie specjalnie przydaje narazie ale przy sprzedaży warto mieć takie coś do autka!!Inaczej wygląda!


...i zesłał pan Golfa na ziemie , by siał zamęt i zniszczenie...

Awatar użytkownika
Maro_GT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
Kontakt:

Post autor: Maro_GT » ndz lis 11, 2007 20:22

Freedom pisze:Mam problem z odpalaniem samochodu rano. Jest to VW Golf MK3 1.8i 90PS
Musze sie sporo nameczyc zanim zalapie. Czy moze to byc wina pompy ? Prosze o jakies sugestie.
Jeśli później pali normalnie to raczej nie pompa. Moim zdaniem powinienieś wymienić cewkę zapłonową. Najlepiej jak byś od kogoś wziął i sprawdział czy na jego cewce rano odpali normalnie.



Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » ndz lis 11, 2007 20:28

Freedom, i podstawa akumulator na zimę.



Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » ndz lis 11, 2007 20:45

sprawdz filtr paliwa gdyz przytkany moze powodowac takie objawy gdyz z opóżnieniem dochodzi paliwo do wtrysku.... co do gazu to regulacja tylko i wyłącznie gdyz to nowa ins.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości