Ucinał ktoś springi?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Ucinał ktoś springi?

Post autor: jarek65w » pn lip 04, 2005 20:20

Wiem że zaraz mnie zjedziecie - tego się nie robi/kup sobie progresy,ale chcę wiedzieć czy ktoś to robił.Mam serię i progresy i jedno i drugie jest do d...,Na serii sterczy wysoko a progresy wygląd ok. ale jazda na naszych drogach tragedia.Chcę kupić gazówki tylko na serii będzie kaszanka a na progresach auto mi skacze na drodze jak piłka.Myślę uciąć serię 2/3 zwoja i do tego gazówki,silnik ciężki(tdi) i progresy trochę za niskie.Niech piszą osoby które cos takiego robiły,pozdrawiam



Awatar użytkownika
Vasyl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:48
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Vasyl » pn lip 04, 2005 21:40

A co to za filozofia wielka, ja obciałem z przodu o jeden zwój i tył o pół zwoja i nareszcie wygląda tak jak chciałem, sprawa tyczy sie standardowych sprężyn oczywiście, wczesniej kupiłem gazówki i szkoda było je stawiac na półke i stad takie manewry. Ale tak ogółnie rzecz biorąć to przejezdziłem na takich eksperymentach pare tysiecy i powiem, ze nawet spoko sie jezdzi na tym. Ale trzeba uwazać na jedną sprawe przy takich zabawach, a mianowicie troche ryzykowna zabawa bo jak masz juz słabe spżynki, a dodatkowo ich skrócisz to może ci stukać na amorach standardowych, bo słabo beda sciskać speżyne i bedzie sie ruszac w amorach.. Nawiasem mowic mi sie udało w sam raz i nie narzekam. A i jeszcze byłbym zapomnial, jezeli zrobi ci sie za miętki to na alllegro są gumy do tego celu i basta. No to miłego myślunku nad decyzją, a póżniej miłej pracy.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn lip 04, 2005 22:01

qrde chopcy ne róbcie scen, przecież warto zyc chociaż dla rybek...


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn lip 04, 2005 22:04

Stary, jak dla ciebie springi progresywne są za twarde, to daruj sobie w ogóle glebe... nie ma takiej opcji, by było miękko i nisko.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
SulecK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 22:16
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Post autor: SulecK » pn lip 04, 2005 22:55

A jak da krotkie amory ale olejowe do springow progresywncych ? Bedzie miekszy.



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » wt lip 05, 2005 01:34

Zważ uwagę na to, że jak skracasz spręzyny to je utwardzasz. Poza tym jak będziesz niski i miekki to nawet sie nie spostrzeżesz jak dacha zaliczysz. Ostatnio widziałem jak gość astrą jeździł slalomem między pachołkami na placu. Miał tak obniżone zawieszenie, że nad paczką zapałek by nie przejechał i miękkie do tego (miękkie jak na takie obniżenie). Nawet połowy trasy nie przejechał.



Ktulu

Post autor: Ktulu » wt lip 05, 2005 07:36

Z tym obcinaniem to życzę powodzenia... :chytry: Ja u siebie mam progresy i gazówki i nic nie skacze... :grin: Komfort albo taczka wybór nalezy do Ciebie.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 05, 2005 11:54

ygd pisze:Stary, jak dla ciebie springi progresywne są za twarde, to daruj sobie w ogóle glebe... nie ma takiej opcji, by było miękko i nisko.
Własnie że jest taka opcja - i własnie po to sa progresywne sprężyny, ale jesli to za mało... coż :crazy:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt lip 05, 2005 15:31

Witam,ygd bez obrazy :bajer: czytać proszę.Gdzie tam pisze że są za twarde,jest nisko(fajnie)tylko auto skacze jak piłka po drodze,i to jest problem bo robi się niebezpiecznie.Bedę zakładał gazówki ale jak ma być podobnie to kiszka.Wygląda fajnie ale w Łodzi to tragedia do tego zrobiłem trasę i na nierównościach skacze az strach.Myślę uciąć nie 2 czy 3 zwoje ale 2/3 zwoja,wygląd lipa ale w połączeniu z gazówkami może będzie trochę lepiej niż seria.Nizej ,twardziej, bezpieczniej(niż teraz).Pytam jaki efekt (bo przecie spężyna tak samo tłumi na całej długosci)tych co tak zrobili.Dzięki Vasyl,pozdrawiam wszystkich
Cinek mam żonę,dziecko,pająki,skorpiony i jajeczka straszyka-spoko do :satan: się nie wybieram,po to pytam tych co tak mają.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt lip 05, 2005 16:11

skacze Ci bo masz seryjne amory......dlatego jest taki efekt.....jak założysz sport amory to problem zniknie ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » wt lip 05, 2005 17:35

micab pisze:skacze Ci bo masz seryjne amory......dlatego jest taki efekt.....jak założysz sport amory to problem zniknie ;)
No tak ale i znikną resztki(jeśli są)komfortu.A ja nie chcę koła na torowisku zostawić :goof:



Awatar użytkownika
kacjen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt sty 28, 2005 14:57
Lokalizacja: wawa

Post autor: kacjen » wt lip 05, 2005 19:27

1) chyba jeszcze nie dotało do ciebie że jesli progresywne sprężyny sa dla ciebie zbyt twarde to znaczy że powinieneś kupić amerykański lub francuski samochód-kanapę bo jesteś zbyt wrażliwy.

2) Sprężyna progresywna jest z definicji najdelikatniejszą dla komfortu opcją przy "dłubaniu" zawiezszenia. Więc jeśli to dla ciebie zbyt twarde to: patrz pkt. 1'



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Re: Ucinał ktoś springi?

Post autor: jarek65w » wt lip 05, 2005 20:54

Niech piszą osoby które cos takiego robiły,pozdrawiam[/quote]- to cytat z pierwszego posta
Dobra proszę czytać,nie INTERESUJA mnie rady jak ostatnia.Proszę niech piszą Ci co takie coś robili,interesują mnie TYLKO ich opinie.Ufff



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt lip 05, 2005 22:30

jarek65w pisze:
micab pisze:skacze Ci bo masz seryjne amory......dlatego jest taki efekt.....jak założysz sport amory to problem zniknie ;)
No tak ale i znikną resztki(jeśli są)komfortu.A ja nie chcę koła na torowisku zostawić :goof:
to już zależy od tego jakiej firmy są sprężyny i jakiej firmy będą amory....napewno będzie twardziej niż na serii.....ale może być twardziej, twardo lub beton ;)

osobiście nieobcinałem nigdy sprężyn ale miałem okazje jeździć kilkoma autami znajomych którzy tego dokonali i powiem że jazda na takich wynalazkach jest beznadziejna :bajer:


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości