Zawór przy turbinie??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 09, 2007 21:03

pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty :)



pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawelh » pt lis 09, 2007 21:07

damcio151 pisze:pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty :)
oki kolego wielkie dzięki za pomoc,masz punktcik
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » sob lis 10, 2007 10:26

pawelh pisze:Do momentu kupna nowego???
jak chcesz to mam nowy taki zaworek do sprzedania, miałem taki sam przypadek i kupiłem nowy ale okazało się że stary był dobry i sobie teraz leży nowy i dojrzewa


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawelh » sob lis 10, 2007 13:11

damcio151 pisze:pawelh, wymień ten n75 to zobaczysz , czy przez niego tak falują obroty :)
Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 10, 2007 13:17

pawelh pisze:Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!
to nie przepływka ...... sprawdziłeś te wężyki od n75 :?: jeżeli one są szczelne to pewnie kierownice w turbo się zapiekły



pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawelh » sob lis 10, 2007 13:23

damcio151 pisze:
pawelh pisze:Witam!!!!
Dzisiaj po jeździe próbnej jest to samo rozłąńcza turbinę!!!!! Narazie mam zamienione te zaworki.Może to przepływomierz szfankuje???Już sam nie wiem co robić!!!!!
to nie przepływka ...... sprawdziłeś te wężyki od n75 :?: jeżeli one są szczelne to pewnie kierownice w turbo się zapiekły
Wężyki wyglądają oki!!Cięgno od kierownic pracuje, można nim paruszać!!!jak trzymam 3 tys. obr na postoju to obroty delikatnie falują i słychać delikatne takie syczenie!!!Jak rozłącze kostkę od przepływomierza to są stabilne???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 10, 2007 13:32

pawelh, jedź do kogoś kto zna się na vagu i niech zrobi diagnozę dynamiczną ..... grupa 003, 010 i 011 od ok 1500 gaz w podloge do ok 4000 na 4 biegu



pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawelh » sob lis 10, 2007 16:48

damcio151 pisze:pawelh, jedź do kogoś kto zna się na vagu i niech zrobi diagnozę dynamiczną ..... grupa 003, 010 i 011 od ok 1500 gaz w podloge do ok 4000 na 4 biegu
Jakiś czs temukolega mechanik sprawdzał mi kompem parametry silnika na postoju bo podejrzewałem uszkodzony przepływomierz!!Vag wywalił błąd przeładowania turbiny 17965.
Kolega stwierdził że to zapieczone kierownice ale ja sprawdzałem dzwignię i wydaje mi sięże ona pracuje dobrze można ją wcisnąć delikatnie w gruchę a ona powraca swobodnie do górę, apoza tym jak silnik uruchomię to gruszka dźwignię wciąga, a po zgaszeniu powraca do góry.Kiedy dodaję gazu dźwignia się porusza?????Także wydaje mi sie że kierownice są oki!!!!



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob lis 10, 2007 16:53

pawelh pisze:Jakiś czs temukolega mechanik sprawdzał mi kompem parametry silnika na postoju bo podejrzewałem uszkodzony przepływomierz!!Vag wywalił błąd przeładowania turbiny 17965.
zmień mechanika :P testy robi się dynamicznie



pawelh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 15:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawelh » ndz lis 11, 2007 16:45

dzisiaj odłączyłem kostkę od przepływomierza, trzymajac na 3tys.obrotach na postoju silnik pracuje równomiernie nie faluje jak przedtem!!!W czasie jazdy próbnej wiadomo muli jak cholerka ale nie czuć wpadania w tryb awaryjny?Co o tym wszystkim sądzicie??Bo mi brakuje sił!!!!



androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: androv » ndz lis 11, 2007 18:07

Podłącz Vag i usterka będzie na talerzu


Jak by co VAG. VCDS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości