MK3 Problem z alarmem olejowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 Problem z alarmem olejowym
Witam wszystkich.
Mam nastepujacy problem w moim 1.4:
Namietnie wlacza mi sie alarm (komputer piszczy i mruga lampka od oleju) dzieje sie to zwykle po przejechaniu dlugiej trasy(bardzo cieply). czasami na strym zakrecie rowniez piszczy. Poziom oleju jest w normie. Zwykle przegazowanie pomaga. Stalo sie to na trasie i musialem tak przejechac dobre 800 km. Pomocy
Mam nastepujacy problem w moim 1.4:
Namietnie wlacza mi sie alarm (komputer piszczy i mruga lampka od oleju) dzieje sie to zwykle po przejechaniu dlugiej trasy(bardzo cieply). czasami na strym zakrecie rowniez piszczy. Poziom oleju jest w normie. Zwykle przegazowanie pomaga. Stalo sie to na trasie i musialem tak przejechac dobre 800 km. Pomocy
L.K. Oleju wyje mi tez ... po wymianie usczelki pod glowica!
Witam!
Wazne pytanie- dalem do warsztatu Golfa 3 zeby zmieniono mi uszczelke
pod glowicą - i teraz jak odebralem to po 30km jazdy wlaczyl mi sie alarm
olejomy (lampka i wycie) - okazuje sie ze mam za niskie cisnienie na wolnych obrotach jak silnik jest nagrzany!!!
Powiedzcie co sie dzieje- teraz po 20km jazdy zawsze sie wlacza- czyli jak silnik jest goracy - a przed wymianą uszczelki pod glowicą było OK!
Coś gość mógł spierniczyć????????? Bo czujnik spadku ciśnienia oleju raczej jest OK!! Czekam na odzew!!
Wazne pytanie- dalem do warsztatu Golfa 3 zeby zmieniono mi uszczelke
pod glowicą - i teraz jak odebralem to po 30km jazdy wlaczyl mi sie alarm
olejomy (lampka i wycie) - okazuje sie ze mam za niskie cisnienie na wolnych obrotach jak silnik jest nagrzany!!!
Powiedzcie co sie dzieje- teraz po 20km jazdy zawsze sie wlacza- czyli jak silnik jest goracy - a przed wymianą uszczelki pod glowicą było OK!
Coś gość mógł spierniczyć????????? Bo czujnik spadku ciśnienia oleju raczej jest OK!! Czekam na odzew!!
Głodny?? Zajrzyj pod spację!
pytanko do Sknerusa! Apropo ciśnienia oleju..
Sknerus- a ty sprawdzałeś ciśnienie oleju miernikiem?????
Bo to jest tak ze jak ci się włącza po iluś tam km (np po 100) to bankowo
nie masz odpowiedniego ciśnienia oleju!!!
Rozgrzej auto - i podjedź do mechanika-wkręci ci ciśnieniomierz w miejsce
czujnika spadku ciśnienia oleju i zobaczysz na ciśnieniomierzu jakie masz ciśnienie! Bo to że olej czysty, czy że stan oleju dobry to inna sprawa- ale jak nie masz ciśnienia to zatrzesz silnik według mojej wiedzy!
Ja mam to samo- dziś chyba zmieniam olej - moze to zależeć podobno od gęstości i lepkości oleju- bo pompa olejowa nie ma siły tłoczyć wody!!!
Na jakim oleju jeździsz tą swoją 3-ką??
Bo to jest tak ze jak ci się włącza po iluś tam km (np po 100) to bankowo
nie masz odpowiedniego ciśnienia oleju!!!
Rozgrzej auto - i podjedź do mechanika-wkręci ci ciśnieniomierz w miejsce
czujnika spadku ciśnienia oleju i zobaczysz na ciśnieniomierzu jakie masz ciśnienie! Bo to że olej czysty, czy że stan oleju dobry to inna sprawa- ale jak nie masz ciśnienia to zatrzesz silnik według mojej wiedzy!
Ja mam to samo- dziś chyba zmieniam olej - moze to zależeć podobno od gęstości i lepkości oleju- bo pompa olejowa nie ma siły tłoczyć wody!!!
Na jakim oleju jeździsz tą swoją 3-ką??
Głodny?? Zajrzyj pod spację!
juz po awarii
u mnie czujniki były OK - tak jak już wczesniej pisałem-
ale okazało się ze pomogła wymiana oleju- mialem wlane 10W40 czyli półsyntetyk (hehh podobno mi wlał mechanik bardzo sprawny nowy olej Castrola-ale coś mu nie wierzyłem jak kontrolka przy nagrzanym silniku zaczynała mrugaci piszczec) a jak szukał usterki to wkońcu zmienił olej -na 100% nowy 15W40 tez Castrola (ale minerał) - tyle ze nie wiem czy pierwszy raz to nie wiem czy mi nie nalał syfuu jakiegoś !!!
Teraz jest ok- jest cisnienie oleju powyzej 1atm na wolnych obrotach i wogóle git!!
Pozdro! Wymieniajcie sami oleje- bo wam syfu naleją i skasują jeszcze ze 100pln!
ale okazało się ze pomogła wymiana oleju- mialem wlane 10W40 czyli półsyntetyk (hehh podobno mi wlał mechanik bardzo sprawny nowy olej Castrola-ale coś mu nie wierzyłem jak kontrolka przy nagrzanym silniku zaczynała mrugaci piszczec) a jak szukał usterki to wkońcu zmienił olej -na 100% nowy 15W40 tez Castrola (ale minerał) - tyle ze nie wiem czy pierwszy raz to nie wiem czy mi nie nalał syfuu jakiegoś !!!
Teraz jest ok- jest cisnienie oleju powyzej 1atm na wolnych obrotach i wogóle git!!
Pozdro! Wymieniajcie sami oleje- bo wam syfu naleją i skasują jeszcze ze 100pln!
Głodny?? Zajrzyj pod spację!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości