krzywa kierownica - jak zdjąć?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

krzywa kierownica - jak zdjąć?

Post autor: olafart » pt lis 09, 2007 11:33

Witam,
po wymianie sprężyn i amorów pojechałem ustawić zbieżność w firmie MIDAS. Ustawili mi wraz z kątami i byłoby wszystko okej, gdyby nie mały problem- mam teraz krzywo kierownicę!!! Wróciłem do tych cwaniaczków i im mówię, że **a tak być nie może na co mi odp, że przez to iż mam airbag to ciężko to wyprostować (w ogóle zdjąć ją). Mogą to zrobić, ale coś tam popalą i kolejne koszty dochodzą wymiany tych popalonych rzeczy...
Może mi ktoś napisać jak mam zdjąć tą kierownicę i czy damradę sam ją naprostować? To jest kwestia jakiś 10mm...
dzieki z góry :pub:
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 23:07 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lis 09, 2007 11:38

Kity ci nawciskali. Od spodu kierownicy masz otwory imbusowe, odkrecasz poduszke, odpinasz tasme, odkrecasz kiere klucz 24 i poprawiasz i skrecasz z powrotem. Dla bezpieczenstwa mozesz aku odpiac zanim poduche ruszysz. Po skreceniu wszystkiego z powrotem podpinasz aku.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt lis 09, 2007 11:46

Tak naprawdę jeśli masz prosty nie walony samochód a wszystko ustawiali i kierownica nie była wcześniej zdejmowana to kiera przy prawidłowej zbierzości powinna być prosto.

Kierownicę na frezach przestawisz ale mechanizmu wyłaczania kierunków już nie.



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pt lis 09, 2007 12:23

olafart, jedz do tych cwaniaków od zbieżności i każ sobie to poprawić, by to poprawić nie trzeba zdejmować kiery tylko ustawiać zbieżność jak kiera jest prosta. U mojego ojca w audi jak ostatnio ustawiał zbieżność to też to spieprzyli ale jak do nich wrócił to poprawili od ręki w 10 min.


Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lis 09, 2007 12:31

Ma racje jeżeli pożadny zakład to można nawet za jkiś czas na korekte jechać co za idoci


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt lis 09, 2007 21:02

Ok, w takim razie faktycznie sam nie będę się z tym bawił. W sumie zapłaciłem 80zł za zbieżność i kąty, więc niech się z tym sami głowią- jutro tam napadam na grubej q***e i się zobaczy co powiedzą... A tak IMHO- mówię Wam jak marnie się jeździ z krzywą kierą- szlak człowieka trafia na prostej...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 383 gości