pilny problem!! nie moge odpalic! pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuba_wujo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sie 29, 2007 22:10
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

pilny problem!! nie moge odpalic! pomocy

Post autor: kuba_wujo » sob lis 03, 2007 15:25

mam 1,8 GU, skrecajac na skrzyzowaniu (pracowalo na wolnych obrotach) auto zgaslo i nie moge go dopalic! co moze byc przyczyna? nie moge go odpalic ani na benie ani na gazie, swice suche- nie zalane po kilku probach odpalania.

sprawa pilna bo jestem spory kawalek od domu!!


VW Jetta MK2 1,8

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » sob lis 03, 2007 15:28

Witaj kuba_wujo, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86971&start=0 .Ja obstawiam kopułkę i palec.
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 15:29 przez Kazimir, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

Awatar użytkownika
kuba_wujo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sie 29, 2007 22:10
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kuba_wujo » sob lis 03, 2007 15:41

Kazimir pisze:Witaj kuba_wujo, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/vi...t=86971&start=0 .Ja obstawiam kopułkę i palec.
temacik przeczytany tyle ze tutaj glownie problem granicza sie do pompy paliwa i przewodów wys napiecia. pompe wykluczma bo na gazie mi autko zagaslo, a teraz po przelaczeniu na benzynke podaje paliwo. przewody wysokiego napiecia mam nowe.
podejrzewam elektrozawór odcinajacy paliwo w gaznik - tylko gdzie go znajde w pierburgu?
po kilku kolejnych probach auto stoi jak stalo :(
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 15:47 przez kuba_wujo, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Jetta MK2 1,8

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » sob lis 03, 2007 15:47

przewody masz nowe, pompa podaje paliwo. :bajer:
Tutaj znalazłem jeszcze taki temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3ka++palec Ale nie wiem czy nie obejdzie się bez holu auta.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

Awatar użytkownika
Tommek-GTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Tommek-GTI » pn lis 05, 2007 12:08

Sprawdzilbym czy nie spadl jakis glupi kabelek z cewki zaplonowej.
Tez tak kiedys podczas ruszania z piskiem opon mialem. Krecil a nie odpalal, sciagnalem samochod, a okazalo sie ze taki cieniutki spadl.


Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lis 05, 2007 13:46

Najpierw to sprawdz czy w ogole iskra wychodzi z cewki. Zdejmij srodkowy kabelek z kopułki i połóż go na kolektorze ssącym.

Jesli podczas krecenia rozrusznikiem bedziesz mial iskre to sprawdz palec rozdzielacza i kopułkę.

Jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie będziesz miał iskry to sprawdź zasilanie cewki, cewkę i czujnik halla w aparacie zaplonowym.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

adam_franciszek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: adam_franciszek » pn lis 05, 2007 17:35

Obstawiam cewke zaplonowa ...
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 17:58 przez adam_franciszek, łącznie zmieniany 1 raz.


Czolem!

Wszystko jest trudne nim stanie się proste.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lis 05, 2007 17:50

adam_franciszek pisze:Odepnik aku na kilka minut, zresetuje kompa (ustawienia), podepnij i sprobuj... a jak nie obstawiam cewke zaplonowa albo aku sie rozladowal (zdechl)
A przeczytales dokladnie posta ? Napisal ze ma silnik GU (to znaczy gaznik bez elektroniki) jakiego kompa ty tam chcesz szukac ?

A z tym akumulatorem to nie rob jaj, chlopak kreci rozrusznikiem az milo. Pewnie dlatego udaje mu sie krecic ze ma rozladowany akumulator nie ?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

adam_franciszek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: adam_franciszek » pn lis 05, 2007 17:55

No tak... zagalopowalem sie, sorka. Ale przy cewce juz "zostane"... reszta usuwam jako smieci
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 17:57 przez adam_franciszek, łącznie zmieniany 1 raz.


Czolem!

Wszystko jest trudne nim stanie się proste.

Awatar użytkownika
kuba_wujo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr sie 29, 2007 22:10
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kuba_wujo » wt lis 06, 2007 12:17

zaciagnalem auto do domu (dobry jestem- 35km w 3dni :D ).
iteraz diagnostyka poczatkowa wyglada tak:
cewka po sprawdzeniu ohmo-mierzem ok, prad do cewki dochodzi ale iskry brak.
wzialem volto-mierz (wczesniej spialem przewod wys napiecia z masa- tak mowi ksiazka) i podpialem sie pod podlaczona wtyczke do sterownika pod piny 3 i 6 i pokazuje mi stale 8,2 V zamiast ksiazkowych od zera do 2V :( przy kreceniu walem nic- nie pulsuje (wg literatury czujnik halla). cewka sprawna - podpieta do innego auta i zero prblemu.
jak jeszcze sprawdzac czujnik halla?
jak go wydlubac z aparatu? wykanalne jest to wogole dla elektronika w domowych warunkach?


VW Jetta MK2 1,8

Smig
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt maja 08, 2007 00:24
Lokalizacja: okolice Tychow
Kontakt:

Post autor: Smig » czw lis 08, 2007 01:43

Witam wszystkich.Posiadam Goferka 1.8 RP na jedno punktowym wtrysku.Mam problem wyjezdziłem paliwo do zera przez swoja głupote.Gdy zapalam goferka to z trudem a jak odpali to słychac pompe paliwa.Od tamtej pory słychac prace pompy a wtedy nie było tylko przy przekreceniu kluczyka.Teraz to mnie szlak trafia wszystko chodziło jak zegarek.Czy moja głupota doprowadziła do zatarcia pompy lub uszkodzenia czegoś??????Proszę o pomoc z góry dziekuje i pozdrawiam :crazy:


Smig

Awatar użytkownika
Tommek-GTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Tommek-GTI » pt lis 09, 2007 11:06

Wydaje mi sie ze mogloby byc tak ze zaciagnal sobie paprochow i nnych brudow do pompki i toche ja uszkodzil. Tak wlasnie sie moze stac jezeli wyjezdza sie do cna. Mialem kiedys tak w gti , lecz u mnie zaciagnal troche dalej niz do pompki i sobie z tym nie poradzilem.

Powodzenia


Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości