Wtryski AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Możesz wymienić całę wtryski na ASV ale to drogi interes i ciężko dostać, możesz też założyć tzw. "zestaw naprawczy" czyli końcówkę wraz z popychaczem i dystansową podkładką. Jednak to wymaga ustawienia ciśnień.aadasiek pisze:o w końcu się wymienia całe wtryski czy same końcówki?
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
taki zestaw naprawczy samemu zamontuje w soich starych wtryskach tak? i jeszcze bedę musiał je wyregulować? a czy zakład-pompiarz mi to zrobi ?jaro4444 pisze:Możesz wymienić całę wtryski na ASV ale to drogi interes i ciężko dostać, możesz też założyć tzw. "zestaw naprawczy" czyli końcówkę wraz z popychaczem i dystansową podkładką. Jednak to wymaga ustawienia ciśnień.aadasiek pisze:o w końcu się wymienia całe wtryski czy same końcówki?
Może i masz racje ale jakoś nie widze technicznie wykonania pomiaru drugiego ciśnienia i nie spotkałem sie z próbnikami które mogą to zmierzyć
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 17:36 przez grinio, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak napisał Cowboy jest to możliwe i dośc trywialne.grinio pisze:oże i masz racje ale jakoś nie widze technicznie wykonania pomiaru drugiego ciśnienia i nie spotkałem sie z próbnikami które mogą to regulować.
Próbniki tylko mierzą ciśnienie a Ty regulujesz je specjalnymi podkładkami. Widziałem też samochód po amatorskiej wymianie końcówek, który nie chciał chodzić bo rozrzut ciśnień wynosił ponad 40 barów...
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Podpinam sie pod temat Da się końcówki Bosch 216 a zaadoptować do wtrysków z 1Z? I jak w takim starym gracie z kopceniem, będzie się jakoś dało bez korekty softu jeździć w sposób umożliwiający innym kierującym patrzenie na słońce? Po drugie, poza samopoczuciem coś jeszcze może się poprawić, czego można się spodziewać?
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 15:47 przez bebus, łącznie zmieniany 1 raz.
Pewnie że można. Dużo osób ma hybrydki robione na bazie 1Z. Na samych wtryskach można jezdzić, ale nowy programik jest jak najbardziej wskazanybebus pisze:Podpinam sie pod temat Da się końcówki Bosch 216 a zaadoptować do wtrysków z 1Z? I jak w takim starym gracie z kopceniem, będzie się jakoś dało bez korekty softu jeździć w sposób umożliwiający innym kierującym patrzenie na słońce? Po drugie, poza samopoczuciem coś jeszcze może się poprawić, czego można się spodziewać?
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Wiem jak się reguluje ciśnienie otwarcia na próbniku ale zauważcie że pompując próbnikiem paliwko wtrysk otwiera się przy 220 i automatycznie ciśnienie nie wzrośnie już więcej przy ręcznym pompowaniu bo zawsze na 220 będzie się otwierał pierwszy stopień. Drógi stopień otworzy się przy 300 ale do tego potrzebyje dużo większej wydajności pompy. nawet gdyby udało się doprowadzić do otwarcia drógiego stopnia to i tak nie ma możliwości wyłapania momentu w którym to następuje ( za szybko się to dzieje żeby wyłapać ten moment. Może i są jakieś urządzenia które to potrafią zmierzyć , ale ja o takim czymś nie słyszałem Dlatego przy zakupie końcówki ważne jest żeby w komplecie z końcówka był trzpien i przekładka dzięki którym automatycznie z wyrególowaniem pierwszego ciśnienia drógie jest na odpowiednim poziomie. ( To moja teoria )jaro4444 pisze:Jak napisał Cowboy jest to możliwe i dośc trywialne.grinio pisze:oże i masz racje ale jakoś nie widze technicznie wykonania pomiaru drugiego ciśnienia i nie spotkałem sie z próbnikami które mogą to regulować.
Próbniki tylko mierzą ciśnienie a Ty regulujesz je specjalnymi podkładkami. Widziałem też samochód po amatorskiej wymianie końcówek, który nie chciał chodzić bo rozrzut ciśnień wynosił ponad 40 barów...
Pozdrawiam
Jakich przyrostów można się spodziewać po wymianie samych końcówek? Wszędzie jest info dotyczące AFN a o 1Z mało się pisze...Niemiec pisze:Pewnie że można. Dużo osób ma hybrydki robione na bazie 1Z. Na samych wtryskach można jezdzić, ale nowy programik jest jak najbardziej wskazanybebus pisze:Podpinam sie pod temat Da się końcówki Bosch 216 a zaadoptować do wtrysków z 1Z? I jak w takim starym gracie z kopceniem, będzie się jakoś dało bez korekty softu jeździć w sposób umożliwiający innym kierującym patrzenie na słońce? Po drugie, poza samopoczuciem coś jeszcze może się poprawić, czego można się spodziewać?
To tylko teoriagrinio pisze:Drógi stopień otworzy się przy 300 ale do tego potrzebyje dużo większej wydajności pompy. nawet gdyby udało się doprowadzić do otwarcia drógiego stopnia to i tak nie ma możliwości wyłapania momentu w którym to następuje ( za szybko się to dzieje żeby wyłapać ten moment. Może i są jakieś urządzenia które to potrafią zmierzyć , ale ja o takim czymś nie słyszałem Dlatego przy zakupie końcówki ważne jest żeby w komplecie z końcówka był trzpien i przekładka dzięki którym automatycznie z wyrególowaniem pierwszego ciśnienia drógie jest na odpowiednim poziomie. ( To moja teoria )
Zapytaj Cowboya bo widział to osobiście - doskonale widać moment otwarcia drugiego stopnia i to przy ręcznym urządzeniu
Zrobisz jak chcesz ja Ci już napisałem jak powinno być.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Nie da się.DANIEL LHR pisze:wiec da sie sprawdzic na zwyklej maszynie z " wajhą" cisnienie otwarcia tego drugiego
wtrysku (zasadniczego)?
bez zadnych przystawek i dodatkowych urzadzeń?
Potrzebna jest przystawka z cyfrowym (pewnie piezoelektrycznym) wskaźnikiem ciśnienia i duże doświadczenie w obsłudze. To tego by regulować potrzebujesz komplet podkładek ze skokiem grubości 0.05 mm.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
No właśnie o tym pisałem. Jak sądzisz ile warsztatów posiada taką przystawke w Polsce ??jaro4444 pisze:Nie da się.DANIEL LHR pisze:wiec da sie sprawdzic na zwyklej maszynie z " wajhą" cisnienie otwarcia tego drugiego
wtrysku (zasadniczego)?
bez zadnych przystawek i dodatkowych urzadzeń?
Potrzebna jest przystawka z cyfrowym (pewnie piezoelektrycznym) wskaźnikiem ciśnienia i duże doświadczenie w obsłudze. To tego by regulować potrzebujesz komplet podkładek ze skokiem grubości 0.05 mm.
może większe serwisy które specjalizują się we wtryskach http://www.dieselcentrum.pl/index.php?o ... &Itemid=46
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 10:50 przez grinio, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości