Wtryski AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Wtryski AHF

Post autor: Ceglarz » czw lis 08, 2007 21:38

Witam
Czy wtryski AHF są takie same jak w ASV. Chodzi mi o montaż takich w ALE celu poprawy osiągów.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lis 08, 2007 22:23

Ceglarz pisze:Czy wtryski AHF są takie same jak w ASV. Chodzi mi o montaż takich w ALE celu poprawy osiągów.
Nie są takie same bo mają inne ciśnienia otwarcia. AHF 190/300 barów, ASV 220/300 braów. W obu są otworki 0.205mm. Generalnie na ASV osiąga się wyższe moce bez dymu.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw lis 08, 2007 22:26

Czyli nie warto pchać się w to? a może lepsze to jak z AFNa?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lis 08, 2007 22:28

Ceglarz pisze:a może lepsze to jak z AFNa?
To jest dokładnie to samo co AFN ;)


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw lis 08, 2007 22:31

za 550zł sa takie wtryskina miejscu o małym przebiegu coś niewiele ponad 100 tkm. Warto by to kupić?
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 22:32 przez Ceglarz, łącznie zmieniany 1 raz.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw lis 08, 2007 22:33

jaro4444 pisze:To jest dokładnie to samo co AFN
Chyba jednak trochę lepsze bo AFN ma otwarcie 190/300 barów i po założeniu na próbę wtrysków ASV zamiast moich AFNów moc wzrosła około 8KM a moment około 15Nm na serii.
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 22:34 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lis 08, 2007 22:33

W jaką moc mierzysz?


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw lis 08, 2007 22:36

O sorry myślałem że kolega ma na oku ASVki :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lis 08, 2007 22:40

Jeśli i tak będziesz robił program to polecam:
- kupić końcówki 216 Boscha w Diesel Centrum Polska u kolegi Godski z Golf Klubu (cena detaliczna ok 600 zł, po upustach dla klubowiczów poniżej 500 zł),
- wymienić końcówki w posiadanych wtryskach od TDI na 216 ustawiając ciśnienie otwarcia na 220/300 barów - nalepiej np u Pana Bogdana Podkowińskiego w Nadarzynie (koszt 200 zł),
- ustawić statyczny kąt wtrysku po wymianie końcówek (własnym sumptem z pomocą VAG-a),

Po takich zabiegach masz na seryjnym turbo od AFN ok 140 KM i potencjał paliwowy pod ok 155-160 KM przy wymianie turba na większe.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw lis 08, 2007 22:54

jaro4444, Program, mam zrobiony. Silnik ALE także VNT nie mam, mam kolegę na miejscu jest pompiarze, pracował wcześniej w Boschu, pewnie by takie coś zrobił, ale czy na moich szprycach by to dało rade zrobić?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lis 08, 2007 22:57

Da radę jak ma urządzenie do mierzenia ciśnienia na dwóch stopniach i komplet podkładek regulacyjnych do wtrysków. Jak nie to się niech lepiej nie dotyka do wtrysku dwuspręzynowego.
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 22:57 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw lis 08, 2007 23:03

jaro4444, Wiem że robił ostatnio wtryski z AFNa, podobnie będzie?
A seryjne turbo bez VNT ile może wykrzesać?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

grinio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:34
Lokalizacja: Piwniczna

Post autor: grinio » pt lis 09, 2007 10:21

jaro4444 pisze:Da radę jak ma urządzenie do mierzenia ciśnienia na dwóch stopniach i komplet podkładek regulacyjnych do wtrysków. Jak nie to się niech lepiej nie dotyka do wtrysku dwuspręzynowego.
Z tego co się oriętuje to ustawia się tylko pierwsze ciśnienie a drógie jest już samoczynnie ustawiane przez podkładki które są w komplecie z końcówką wtrysku. Nie ma możliwości ustawienia drógiego ciśnienia. Jak się myle to prosze o korekte :)
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt lis 09, 2007 10:38

grinio pisze:Z tego co się oriętuje to ustawia się tylko pierwsze ciśnienie a drógie jest już samoczynnie ustawiane przez podkładki które są w komplecie z końcówką wtrysku. Nie ma możliwości ustawienia drógiego ciśnienia. Jak się myle to prosze o korekte
Pozdrawiam
Mylisz się i to znacznie. Taka jest teoria Boscha a praktyka pokazuje rozrzut drugiego ciśnienia po takiej wymianie + - 30 barów. Dlatego ciśnienie drugiego stopnia też się ustawia podkładką a szczególnie na starych korpusach 190/300 bar.
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 10:38 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 270 gości