Problem z kompresją

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dolar337
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lis 08, 2007 16:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z kompresją

Post autor: dolar337 » czw lis 08, 2007 16:47

Witam wszystkich....Mam problem z moją 3 1,9td z 1993r.Gdy samochód nagrzeje sie do ok 87 stopni C i gdy doda się gazu z węża przelewowego zaczyna iść para i wyrzuca płyn do góry przez zbiorniczek.Głowica jest cała,bo dałem ją do sprawdzenia,była planowana.Termostat równierz zmieniłem i chłodnica jest cała.Czy to może być pęknięta tuleja cylindra w bloku?Proszę o pomoc.
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam Łukasz :okej:
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 17:02 przez dolar337, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw lis 08, 2007 19:25

olej nie idzie do plynu??albo plyn do oleju?? jak tak to uszczelka pod glowica walnieta


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt lis 09, 2007 09:06

A czy korek zbiorniczka wyrównawczego jest sprawny i węże płynu chłodzącego sa twarde?



dolar337
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lis 08, 2007 16:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z kompresją

Post autor: dolar337 » pt lis 09, 2007 09:27

Dziękuje za odpowiedzi.
Właśnie o to chodzi że płyn nie idze do oleju i mam nowa uszczelkę zamontowaną.A co do węży to są normalne i termostat otwiera,poniewarz tez kupiłem nowy.I korek zbiorniczka tez jest sprawny.Zaczyna się robić coś takiego jak opisałem,jak dostanie ok 85 stopni C i doda się gazu.Porażka :crazy: Czy to może być pęknięty blok?
Jeszcze raz dziękuje.
Pozdrawiam Łukasz
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2007 09:28 przez dolar337, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt lis 09, 2007 09:32

Czyli węże nie są twarde? W układzie musi być 1,2- 1,3 bar ciśnienia,żeby chłodzenie było sprawniejsze. Jeżeli korek nie trzyma to sinik ci bedzie gotował płyn. Kolesiowi wywaliło w ten sposób 3 l borygo przez korek. Dopóki jechał 80 wszystko było ok, a potem sie gotował. Węże mają być twarde, jak koło w rowerze z lekkim kapciem ;)

[ Dodano: Pią Lis 09, 2007 08:33 ]
dolar337 pisze:kupiłem nowy
A jaki?



dolar337
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lis 08, 2007 16:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: dolar337 » pt lis 09, 2007 09:40

kupiłem niemiecki do 92 stopni.No ja mam własnie podobny przypadek jak twój kolega,tylko że u mnie jest ten problem z tym dodawaniem gazu jak się rozgrzeje silnik.Pare osób mi mówi że mam poprostu pęknięty blok.A węże są własnie takie jak piszesz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości