Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » śr lis 07, 2007 00:01
witam mam pytanko mam ta zwykła pompe bez grzybka która tylko przyspiesza kąt wtrysku i nie zwieksza obrotów i tu sie zastanawiam czy jak jest zimno czy jak palicie swoje klekoty z takim samym silniczkiem i pompą co u mnie czy obroty powinne byc stałe np 900 obr/min zarówno na zimnym jak i na ciepłym czy powinne sie zmieniac na zimnym niższe a na ciepłym wyzsze.
Chodzi mi dokładnie o to ze jak przychodzi przymrozek to po odpaleniu klekota mam jakies 600 obr/min a jak juz poklepie jakis czas to juz ma normalnie 900 obr/min czy jest to normalne czy poprostu mam uszkodzona pompe paliwowa i nie przechodzi po zgaszeniu w dawke rozruchowa.
prosze o odpowiedz jasną i bez gdybania pozdro

Ostatnio zmieniony śr lis 07, 2007 00:03 przez
anton:-), łącznie zmieniany 1 raz.
G R U P A L U B E L S K A
-
norman
- Użytkownik

- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
- Lokalizacja: szczecinek
-
Kontakt:
Post
autor: norman » śr lis 07, 2007 16:20
ja mam 1.9 td i jak zaciagne przyszpieszacz to obroty wzrastaja na zimnym i tak samo na cieplym a gdy sposzcze to maleja a na wolnych to mam tak ok750obr/min po sposzczeniu, kolega mial mk2 1.6d i tak samo mu reagowal jak umnie
-
meverick
- Użytkownik

- Posty: 251
- Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
- Lokalizacja: Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: meverick » śr lis 07, 2007 16:39
anton:-), mam JP z pewnie taka samą pompa jak Ty (zrób fotke najlepiej) , jak mam zaciągnięty przyspieszacz to na zimnym mam obroty 950o/m jak juz się nagrzeje i wyłączę przyspieszacz to obroty spadaja do 850o/m. Jak odpale bez przyspieszacza (sprawdzane kilka minut temu) to obroty oscylują w granicach 700o/m. Możliwe że masz cos z pompa nie tak

www.jettaclub.pl
-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » śr lis 07, 2007 17:32
meverick,
ale masz pompe z grzybkiem czy bez bo sa pompy które tylko przyspieszaja zapłon i sa takie które zwiekszaja dawke i obroty i przyspieszaja zapłon
rys
w dalszym ciagu czekam na odpowiedz Jotpeków
a rocznik golfa to 1990
bo nie chce kasy na darmo wywalac jak dobra pompa

G R U P A L U B E L S K A
-
wegi
- Użytkownik

- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
-
Kontakt:
Post
autor: wegi » śr lis 07, 2007 18:12
ja mam JP 91 rocznik, pompa bez grzybka i po odpaleniu zimnego silnika po nocy bez przyspiesznika obroty ok.600,klepie tak ok 2 minut i w miare upływu czasu wzrastaja do tych opt.850-900. po odpaleniu z przyspiesznikiem (temp.ok 0 st.C) obroty tez sa troche nizsze(b.krotko),ale to chyba normalne w dieslach.
przyspiesznika używam tylko jesienią i zimą, latem w zasadzie nie ma różnicy po odpaleniu.
-
norman
- Użytkownik

- Posty: 270
- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
- Lokalizacja: szczecinek
-
Kontakt:
Post
autor: norman » śr lis 07, 2007 18:21
ko,lega ma identyczna pompe co ty i tak sie dzieje jak wczesniej napisalem

-
meverick
- Użytkownik

- Posty: 251
- Rejestracja: wt mar 06, 2007 23:36
- Lokalizacja: Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: meverick » czw lis 08, 2007 01:31
anton:-), po wyglądzie moge powiedziec ze mamy identyczne pompki i tak jak u wiekszości ,po właczeniu przyspieszacza obroty wzrastaja mi i na zimnym i na ciepłym silniku
www.jettaclub.pl
-
stary123
- Mały gagatek

- Posty: 112
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: stary123 » czw lis 08, 2007 14:25
Mam 1.6D z 87r, wcześniej miałem pompę która po wyciągnięciu przyśpieszacza zmieniała tylko kąt wtrysku bez zmiany dawki paliwa - obroty pozostawały bez zmian - wyciągnięcie ułatwiło jedynie rozruch. Pompa ta niestety "się skończyła" (nie dawała już odpowiedniego ciśnienia) i wymieniłem ją na taką, która oprócz przyśpieszenia konta wtrysku zwiększa dawkę paliwa - teraz obroty rosną przy wyciągniętym przyśpieszaczu. Wg mnie nie ma się co spalać obrotami, jak silnik odpala i po rozgrzaniu ma te 850 +/- 50 obr/min, to jest dobrze. i nie ma co kombinować.
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » czw lis 08, 2007 19:04
dzieki chłopaki za odpowiedzi wiem ze sa 2 rodzaje pomp takich jak przedstawiłem na rysunku i jedna przyspiesz kat wtrysku a druga zwieksza obroty i przyspiesza kat wtrysku wiec chciałem wiedziec czy z moja jest wszystko wporzo na zimnym silniku ze po odpaleniu mam jakies 600 obr ale najwyrazniej tak wiec dziex jeszcze raz
co mogłem to dałem za wasze checi

Topic uwazam za zamkniety

Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 19:06 przez
anton:-), łącznie zmieniany 1 raz.
G R U P A L U B E L S K A
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości