Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
konar
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz paź 28, 2007 18:15
- Lokalizacja: Głogów
Post
autor: konar » czw lis 01, 2007 12:17
witam, mam pytanko czy oplaca sie wsadzac wielopunktowy wtrysk paliwa do golfa 3 gt??? czy moc sie zmieni?? przyspieszenie ?? vmax????
xyz
-
gtx
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » czw lis 01, 2007 12:20
konar pisze:witam, mam pytanko czy oplaca sie wsadzac wielopunktowy wtrysk paliwa do golfa 3 gt??? czy moc sie zmieni?? przyspieszenie ?? vmax????
Zeby wsadzic wielopunkta to musisz glowice zmienic od mkII gti (PF lub PB), bo inaczej nie da rady.Z glowica od gti to moze bedziesz mial te 110/112 km.
-
konar
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz paź 28, 2007 18:15
- Lokalizacja: Głogów
Post
autor: konar » czw lis 01, 2007 12:25
aha, no szkoda, myslelem zeby zmienic kolektor od wielopunkta no i oczywiscie pompe paliwa ktora daje wieksze cisnienie, dzieki za info, pozdrawiam
xyz
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » czw lis 01, 2007 20:34
jak jesteś jeszcze zainteresowany to znalazłby się cały kpl do tej przekładki. jak by co to pw.
Nissan Patrol K160
-
x86635
- TOMEK
- Posty: 283
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontakt:
Post
autor: x86635 » śr lis 07, 2007 20:51
a glowica od PF lub PB bedzie bez problemu pasowac do RP??
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » śr lis 07, 2007 21:19
blok silnika jest taki sam wiec glowica bedzie pasowqla bez problemu. Moim zdaniem oprocz pelnej glowicy czyli kolektor ssacy, wydechowy, glowica, walek i przepustnica, bezie tez potrzebny ECU-komp i wiazka przewodow do niego po najprawdopodobniej jest inny. Mozliwe ze modul zaponu jest tez inny no i oczywiscie pompa.
Moze jak juz sie bawic w takie rzeczy to wstaw sobie glowice 16V wraz z wtryskami- tyle ze tam jest mechaniczny wtrysk o ile pamietam
-
chosen
- Forum Master
- Posty: 1266
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: chosen » śr lis 07, 2007 23:47
gtx pisze:Z glowica od gti to moze bedziesz mial te 110/112
Skąd wytrzasnołeś taką moc, jak seryjny PF czyli taki jak moj ma 107 km a ten by miał więcej z dolotem, kompem itd ma 107 km...
-
gtx
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » czw lis 08, 2007 14:35
chosen pisze:gtx pisze:Z glowica od gti to moze bedziesz mial te 110/112
Skąd wytrzasnołeś taką moc, jak seryjny PF czyli taki jak moj ma 107 km a ten by miał więcej z dolotem, kompem itd ma 107 km...
Napisalem "MOZE" bedzie mial 110/112 a moze nawet tyle nie bedzie mial,wszytsko zalezy od stanu silnika.
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » czw lis 08, 2007 14:38
gtx pisze:Napisalem "MOZE" bedzie mial 110/112 a moze nawet tyle nie bedzie mial,wszytsko zalezy od stanu silnika.
W RPku na pewno tyle nie będzie, w ABSie moze
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » czw lis 08, 2007 17:57
toffic pisze:gtx pisze:Napisalem "MOZE" bedzie mial 110/112 a moze nawet tyle nie bedzie mial,wszytsko zalezy od stanu silnika.
W RPku na pewno tyle nie będzie, w ABSie moze
wiesz kolego czym sie rozni RP od ABS?
-
toffic
- V.I.P.
- Posty: 3845
- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
- Lokalizacja: RKR
-
Kontakt:
Post
autor: toffic » czw lis 08, 2007 18:01
wiesz kolego czym sie rozni RP od ABS?
O co pytasz??
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » czw lis 08, 2007 18:40
bo piszesz ze w ABSie moze bedzie te ponad 100 koni a w RPku nie
-
Kwiatoshi
- Użytkownik
- Posty: 346
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
- Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
-
Kontakt:
Post
autor: Kwiatoshi » pn gru 10, 2007 19:10
agrala, chyba chodzi o to ze abs ma wyższy stopień sprężania. 10 chyba a RPek tylko 9
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » wt gru 11, 2007 18:34
to chyba nic nie zmienia, silniki maja ta sama moc i taki sam moment, tyle ze przy roznych predkosciach obrotowych. Wiekszy stopien sprezania to wina innego walka ale jak widac stopien sprezania nie zmienil tu mocy.
Silniki roznia sie walkiem rozrzadu i elektronika silnika, budowa jest taka sama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości