[mk2] Bardzo grzejące się przednie felgi, oraz pisk z przodu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rys

Post autor: rys » pn cze 27, 2005 17:22

Cały ten....no trzymak klocków też musi lekko chodzić w tulejkach,odpowiada za równomierny docisk obu klocków. Tak kombinuje.



Awatar użytkownika
Mathi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw lis 18, 2004 00:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mathi » pn cze 27, 2005 18:42

flatron316 pisze:Podnieś samochód naciśnij hamulec i puść koło musi si ę lużno obracać (no trochę oporu stawia skrzynia biegów )ale tłoczek się delikatnie odsunie jak będziesz patrzył na niego.Jak to nie hamulce to może łożyska ale one raczej huczą i nie rozgrzewają felg do czerwoności i dziwne że w obu kołach masz tak samo . I zrób tą próbę na drodze( jazda na 10 km bez hamowania ) No chyba że nie wiem pompa hamulcowa ci się nie cofa czy co? Ale za tym tłoczki też sie bedą blokować a mówisz że chodzą
a moze faktycznie pompa hamulcowa :/
Co do obracania kol to powiem szczerze ze nie wiem dlaczego, ale u mnie od samoego poczatku kola na luzie kiedy samochd jest podniesiony krecic sie nie chca :/


Pozdrawiam,
Mathi

:satan: Golf II 1,6 BoStOn, Automat :okej:
Golf III, 1,9 TDi, Automat - juz nieaktualne - koszt samochodu 10000, koszt naprawy 5000 - oddałem auto do miłych Panów w komisie z podziękowaniem, ze mi taki zlom sprzedali

niebieski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 13:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: niebieski » sob lip 02, 2005 23:13

Proponuję przyjrzeć się mocowaniu klocków i zacisków.
Jeżeli sprężyny trzymające klocki hamulcowe są luźne to będzie ci piszczał co jakiś czas (klocek układa się różnie podczas jazdy, na dziurach), co do zacisków - śruby mocujące zacisk są odkręcane przy wymianie klocków. Śruby powinny być w specjalnych uszczelniających tulejkach żeby zacisk był mocowany sztywno. Z kolejnymi wymianami klocków te uszczelnienia się wyramiają i zacisk zaczyna mieć luzy co powoduje, że klocki opierają się na tarczy, czyli wszystko się grzeje.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » ndz lip 03, 2005 00:31

a może wina leży po stronie klocków może jakieś sportowe ( twarde jak diabli ) i tarcze ci wyciera za bardzo i się grzeją .... sam nie wiem...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

pawelorzechowski

Post autor: pawelorzechowski » ndz lip 03, 2005 08:42

Na 100% masz coś z tłoczkami bo mam dokładnie to sam tylko u mnie dzieje sie to w tylnych zaciskach. Gdy zaciski zagrzeja sie troche tloczek nie wraca na swoje miejsce tylko dalej ciśnie na tarcze i dlatego felgi się grzeją. Musisz jeszcze raz sprzawdzić te zaciski.



neken

Post autor: neken » ndz lip 03, 2005 15:27

Mathi

Co do obracania kol to powiem szczerze ze nie wiem dlaczego, ale u mnie od samoego poczatku kola na luzie kiedy samochd jest podniesiony krecic sie nie chca :/


Myśle że sam sobie odpowiedziałaś na swoje pytanie skoro po podniesieniu auta koła na luzie nie chcą sie obracać cały czas klocki dotykają tarcz więc muszą sie tarcze grzać , proponuje przeczyścić i rozruszać o ile da to efekt możliwe że zceka Cie wymiana.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Mathi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw lis 18, 2004 00:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mathi » ndz lip 03, 2005 15:47

neken pisze:Mathi

Myśle że sam sobie odpowiedziałaś na swoje pytanie skoro po podniesieniu auta koła na luzie nie chcą sie obracać cały czas klocki dotykają tarcz więc muszą sie tarcze grzać , proponuje przeczyścić i rozruszać o ile da to efekt możliwe że zceka Cie wymiana.
Pozdrawiam
Ponoc w automatach no normalne, ze przednie kola nie kreca sie tak ja tylne - zawsze bedzie jakis opor. Po drugie, zawsze mi sie wydawala, ze jak nie odpuszczaja zaciski to poza gfrzaniem sie felg zawsze jest pewien nie mily zapaszek palonewj gumy, a tu ni cholery :/

Jedyne co biore pod uwage to problemy ze sterowaniem hamulcami (moze pompka hamulcowa...tylko jak to sprawdzic?)


Pozdrawiam,
Mathi

:satan: Golf II 1,6 BoStOn, Automat :okej:
Golf III, 1,9 TDi, Automat - juz nieaktualne - koszt samochodu 10000, koszt naprawy 5000 - oddałem auto do miłych Panów w komisie z podziękowaniem, ze mi taki zlom sprzedali

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 334 gości