A co kiedy luzy wystepuja na wszystkich korbowodach, twoj sposob zadziala?Paweł Marek pisze:Tak mi się nasuwa że można się pomylić z: stukami w skrzynce biegów ( np zanikają po wciśnięciu sprzęgła), stukaniem wtryskiwaczy (ale raczej w wielopunktach niesekwencyjnych a nie w Twoim ABU), w końcu mogł powstać luz na panewce korbowodu (odpinaj kable WN po kolei, powinno ucichnąć na danym cylindrze, tylko niedługo bo kat stopisz).
U mnie tez tak klekocze jak diesel a jest to 1,8 RP, Po sciaganiu kabli nie ma zadnej zmiany, sciagnalem miske i niew bylo tam zadnych wyczuwalnych luzow, popychacze byly wymieniane i wydaje mi sie ze przez chwile bylo ciszej ale caly czas klekocze i znowu tak samo, silnik ma juz przejechane z 15 tys z tym klekotaniem i nic sie jesdzcze nie urwalo. Silnik jest zalany mobuilem polsyntetykiem i takim byl zalewnay od momentu kupna, jak byl kupiony to tez klekotal. Ostatnio okazalo sie ze bagnet wchodzil ok 1 cm glebiej niz powinien, po dolaniu oleju silnik pracuje troche ciszej ale tylko jak sie mocno rozgrzeje.
Co to moze byc, czy te nowe popychacze uszkodzily sie przez to ze bylo malo oleju?
Kontri=olka nigdy sie nie zapalila w czasiew jazdy i brzeczy tez sie nie wlaczal