Pedał sprzęgła raz jest wysoko raz nisko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GT III
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Pedał sprzęgła raz jest wysoko raz nisko

Post autor: GT III » pn lis 05, 2007 23:04

Pedał sprzęgła raz jest wysoko raz nisko. Jak jest nisko mogę go manualnie podciągnąć do góry. Jak wcisnę do podłogi i gwałtownie puszczę wyskoczy zawsze do pozycji wysoko. Dodatkowo sprzęgło bierze w górnym położeniu pod sam koniec. Nie mogę zapiszczeć kołami co dla AFT nie powinno być większym problemem.
Pedał sprzęgła już mi się tak zachowywał jakieś 3000 km temu ale samo mu przeszło. Czy oprócz zakleszczającej się linki coś jeszcze może powodować takie nie odbijanie pedału?
W weekend wymienię linke na taką z manualną regulacją, zobaczymy co to zmieni. Fajnie było by gdyby dało się dociągnąć na tym sprzęgle do lata.

Pzdr

Golfa mam od maja i jak narazie to ciągle coś naprawiam zaczyna mnie to wk%&ć. Skończę robić jedno zaczyna się sypać coś nowego czy to się kedyś skończy??


GT III

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn lis 05, 2007 23:57

padl ci pewnie samoregulator linki,
i lepiej to wymienic szybko zeby nie bylo tak ze nie odbija sprzeglo do konca i bedzie sie slizgac i sprzeglo sie spali
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 00:00 przez Bondas, łącznie zmieniany 1 raz.



GT III
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: GT III » wt lis 06, 2007 19:05

Zastanawiam się czy linka z ręczną regulacją to dobry pomysł.

Pzdr


GT III

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lis 06, 2007 21:50

GT III pisze:Zastanawiam się czy linka z ręczną regulacją to dobry pomysł.
Średnio dobry pomysł. Ja też obstawiam na odległość linkę ale ja dałbym z samoregulacją
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 21:53 przez Adamtd, łącznie zmieniany 1 raz.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

GT III
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

argumenty przeciw montowaniu linki manualnej mile widziane

Post autor: GT III » wt lis 06, 2007 22:29

A możesz uzasadnić dlaczego średni?

- Za przemawia cena, i w przypadku gdy okaże się że sprzęgło też jest do wymiany nie będe musiał kupować linki drugi raz. Czyli w przypadku czarnego scenariusza linka będzie mnie kosztować 40 zł a nie 240zł.
- Przeciw to konieczność regulacji co jakiś czas. Robię ok 10000km rocznie więc podregulować wystarczy pewnie raz na rok może dwa lata.

Innych przeciw nie znam, wjęc jeśli ktoś ma przykre doświadczenia z linką manualną to chętnie poznam argumenty.

Pzdr


GT III

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt lis 06, 2007 22:58

GT III pisze:A możesz uzasadnić dlaczego średni?
Zła regulacja linki = szybko zużyta tarcza sprzęgła, lub w najlepszym razie ślizgające sprzęgło co może doprowadzić do tego samego. Więc nie wiem czy róźnica w cenie linki jest tego warta


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

GT III
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 22:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: GT III » wt lis 06, 2007 23:15

Adamtd pisze:Zła regulacja linki = szybko zużyta tarcza sprzęgła, lub w najlepszym razie ślizgające sprzęgło
To samo funduje nam psujący się samoregulator - co wcale nie jest żadkim przypadkiem sądząc po lekturze forum. I dlaczego zakładasz że regulacja będzie zła?

Pzdr


GT III

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw lis 08, 2007 18:13

GT III pisze:dlaczego zakładasz że regulacja będzie zła?
Tego nie zakładam na początek, ale z czasem trzeba cały czas regulować. Poprostu samoregulator jest wygodny. To zupełnie jak z samoregulatorami przy hamulcach - dawno robiło sie to co jakiś czas ręcznie, a teraz się zakłada i zapomina


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 247 gości