Falowanie obrotow - czy ktos wie od czego to jest?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Falowanie obrotow - czy ktos wie od czego to jest?
Problem dotyczy Golfa IV 99r 1.6 SR
Czytam juz duzo to forum, w poscie o standardowych usterkach Golfa IV jest wymieniony problem falowania obrotow, ale nikt nie mowi jak problem rozwiazac.
W moim przypadku juz bylo wiele zrobione tzn.: rozebrany caly alternator, posprawdzane wszystkie napiecia, przejrzana cala elektryka - wszystkie znalezione problemy zostaly usuniete. Byl problem rowniez z napieciem na czujniku Halla - problem usuniety.
Byl tez problem z gubieniem masy na silniku, dolozylem dodatkowa tasme masy laczac karoserie z silnikiem.
Problem falowania obrotow dalej wystepuje.
WAG pokazuje blad 668 - Napiecie graniczne na zacisku 30, obwod przerwany. Po skasowaniu bledu i przejechaniu sie blad wraca i obroty faluja.
Mam jeszcze jeden znany wszystkim problem, nie zapala sie swiatlo wew. kabiny po otworzeniu dzrzwi kierowcy, zapala sie po otworzeniu dzwi pasazera i wtedy jak otworzymy dzwi kierowcy a zamkniemy pasazera to nie gasnie, dopiero gasnie po zamknieciu dzwi kierowcy.
Dziekuje za wszelkie sugestie.
pozdrawiam
Czytam juz duzo to forum, w poscie o standardowych usterkach Golfa IV jest wymieniony problem falowania obrotow, ale nikt nie mowi jak problem rozwiazac.
W moim przypadku juz bylo wiele zrobione tzn.: rozebrany caly alternator, posprawdzane wszystkie napiecia, przejrzana cala elektryka - wszystkie znalezione problemy zostaly usuniete. Byl problem rowniez z napieciem na czujniku Halla - problem usuniety.
Byl tez problem z gubieniem masy na silniku, dolozylem dodatkowa tasme masy laczac karoserie z silnikiem.
Problem falowania obrotow dalej wystepuje.
WAG pokazuje blad 668 - Napiecie graniczne na zacisku 30, obwod przerwany. Po skasowaniu bledu i przejechaniu sie blad wraca i obroty faluja.
Mam jeszcze jeden znany wszystkim problem, nie zapala sie swiatlo wew. kabiny po otworzeniu dzrzwi kierowcy, zapala sie po otworzeniu dzwi pasazera i wtedy jak otworzymy dzwi kierowcy a zamkniemy pasazera to nie gasnie, dopiero gasnie po zamknieciu dzwi kierowcy.
Dziekuje za wszelkie sugestie.
pozdrawiam
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
A to
668 Napięcie zasilania (30)
00668 Napięcie baterii (terminal 30)
16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu
16686 P0302 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu
16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu
16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu
Cewka lub kable WN
668 Napięcie zasilania (30)
00668 Napięcie baterii (terminal 30)
16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu
16686 P0302 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu
16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu
16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu
Cewka lub kable WN
pszczyna pisze:A to
668 Napięcie zasilania (30)
00668 Napięcie baterii (terminal 30)
16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder
16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu
16686 P0302 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu
16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu
16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu
Cewka lub kable WN
czyli zaczac od kabli? (swiece byly wymieniane)
falowanie obrotów
U mnie też obroty falowały i wystarczyło czyszczenie i adaptacja przepustnicy i w 100% pomogło
Re: Falowanie obrotow - czy ktos wie od czego to jest?
Mam jeszcze jeden znany wszystkim problem, nie zapala sie swiatlo wew. kabiny po otworzeniu dzrzwi kierowcy, zapala sie po otworzeniu dzwi pasazera i wtedy jak otworzymy dzwi kierowcy a zamkniemy pasazera to nie gasnie, dopiero gasnie po zamknieciu dzwi kierowcy.
Komus moze udalo sie naprawic w/w uszkodzenie?
Komus moze udalo sie naprawic w/w uszkodzenie?
Zobacz czy działa Ci brzęczyk od świateł przy wyłączonym zapłonie i otwartych drzwiach kierowcy - jeśli tak to do wymiany dioda (znajduje sie ona w wiązce kabli pod tapicerka drzwi w czerwonej plastikowej obudowie) a jeśli nie działa to mikroprzełącznik.
Nie cierpię o krok wyprzedzać innych. Pozycja o krok przed innymi jest w sam raz żeby cię ktoś kopnął w dupę...
Re: Falowanie obrotow - czy ktos wie od czego to jest?
czyszczenie przepustnicy i adaptacja powinno cos pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości