Problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia VW GOLF 2 1,8GT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelorzechowski

Problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia VW GOLF 2 1,8GT

Post autor: pawelorzechowski » sob lip 02, 2005 10:30

Może ktoś na forum pomoże mi w moim problemie. Mam VW GOLFA 2 1,8GT. W układzie chłodzenia wytwarza się tak duże ciśnienie że ostatnio wywaliło mi kruciec przy silniku. Zmienialem już korek od zbiorniczka wyrównawczego i termostat ale to nie przyniosło efektu. Nie wiem co może być przyczyną tak wysokiego ciśnienia w układzie.

Proszę o pomoc!



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » sob lip 02, 2005 10:52

Obawiam się ze masz walniętą uszczelke pod głowicą. Ciśnienie jakie wytwarza tłok podczas pracy sprężania zostaje przez uszkodzenie w uszczelce "wdmuchane" do obiegu płynu chłodzącego. Uszkodzenie uszczelki nastapiło w takim przypadku w miejscu połączenia cylindra i kanału chłodzącego. Dobrze ci zapala jak ostygnie?



LuKi_28

Post autor: LuKi_28 » sob lip 02, 2005 16:20

Jezeli jest uszkodzona uszczelka głowicy to są dwie możliwości albo woda idzie do oleju albo olej do wody musisz sprawdzić czy olej na bagnecie nie pieni sie zazwyczaj jest koloru kawowego , tak samo w wodzie czy nie pływają oczka oleju jezeli wszystko jest ok możliwe że masz uszkodzoną pompe wody robi sie poduszka powietrzna i dlatego ciśnienie jest tak duże, daj znać co to było



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » sob lip 02, 2005 17:22

LuKi_28 pisze:Jezeli jest uszkodzona uszczelka głowicy to są dwie możliwości albo woda idzie do oleju albo olej do wody
Otórz LuKi_28 jest jeszcze taka możliwość że ani w oleju nie ma wody ani w wodzie oleju. Tak się dzieje jak uszczelka walnieta jest w miejscu gdzie cylinder łaczy się TYLKO z kanałem chłodzącym patrz post wyżej. Pozdro!



pawelorzechowski

wszystko już oki

Post autor: pawelorzechowski » ndz lip 03, 2005 00:42

Wszystko samo wróciło do normy. Być może coś się przytkało. Też na początku myślałem że może być to uszczelka głowicy ale nie było tam obiawów takich jak opisujecie. Cieszę się że jest już oki i mój Golfik śmiga:D

Dzięki za info



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości