jak dobrać pompke paliwową

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

axelfox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 02:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

jak dobrać pompke paliwową

Post autor: axelfox » pt lis 02, 2007 18:55

mam problem bo spaliła mi się pompka paliwowa w golfie 3 z silnikiem 1.8 55KW, AMM na mono wtrysku. jakie dobrać wkład do pompki chodzi dokładnie o ciśnienie pompki w takim aucie czy ma może ktoś katalog z którego można wyczytać, albo wie coś na ten temat??
Ostatnio zmieniony pt lis 02, 2007 19:08 przez axelfox, łącznie zmieniany 1 raz.



vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Post autor: vpil » pt lis 02, 2007 20:30

Witam.

Czy na pewno symbol twojego silnika to AMM, czy czasami AAM, jeżeli chodzi o pompę to do twojej maszyny musi być 1,2 bara bo to jest do monowtrysku, 3bary jest do wielopunktu.
Symbol orginału z ETKI to: 1HO 919 051 AJ.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 02, 2007 20:44

Nie pomylisz się, w zasadzie podróby są robione tylko w 3 rodzajach: 1,2 bary 3 bary i 4 bary. Kup raczej firmy Meat Doria niż MTM albo sprawdzoną używkę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

hasiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn lut 19, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: hasiek » sob lis 03, 2007 00:23




jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lis 03, 2007 07:59

1H0 906 091D pompa paliwa elektryczna VW GOLF 1,4-1,8 do roku 98
Cisnienie [bar]: 1,2
Tryb pracy: elektryczny



axelfox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 02:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: axelfox » wt lis 06, 2007 09:09

vpil pisze:Witam.

Czy na pewno symbol twojego silnika to AMM, czy czasami AAM, jeżeli chodzi o pompę to do twojej maszyny musi być 1,2 bara bo to jest do monowtrysku, 3bary jest do wielopunktu.
Symbol orginału z ETKI to: 1HO 919 051 AJ.

Pozdrawiam.


zgadza się moja pomyłka aam symbol silnika dzięki wielkie za pomoc wszystkim



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 318 gości