Problem z regulacja turbiny k14

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Luki_Zdzich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt paź 30, 2007 00:54
Lokalizacja: Sanok Podkarpacie

Problem z regulacja turbiny k14

Post autor: Luki_Zdzich » pn lis 05, 2007 21:09

Witam mam taki problem bo po zmianie tego boost pina z pompy 1,6 (autko śmiga elegancko)
Zaczął przy przybutowaniu kopcić i to bardzo :)
Czytałem ze pomorze podniesienie ciśnienia na turbinie ale wkręcając ta śrubkę imbusowa nic sie nie dzieje cisnienie nie zmienia sie i tak samo jak ja wykręcam tez jest takie same.
Pewnie ten zawor sie zaciol ( czytałem na forum ze lubi sie zacinać) czy MBC w tym wypadku pomorze ( i czy w ogole będzie się szybiej wkręcać po zamontowaniu MBC) ??
Ciśnienie na turbie przy 2 biegu 50km/h 0,8 bara przy pelnym bucie na każdym biegu 1,1 bara
Ciśnienie nie wydaje mi sie za małe , a moze zmiana dawki paliwa zwiekszenie badz zmniejszeni pomoze ??
Proszę o rady i z gory dziekuje :bajer:
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 21:25 przez Luki_Zdzich, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn lis 05, 2007 22:36

Jak masz 1.1 to się ciesz........... Ja miałem 1.6 na zaciętym zaworze.Rozbierałem wszystko łącznie z głowicą (uszczelka).Najwyrazniej u Ciebie zawór działa ,albo zmordowane turbo i tylko tyle bije.

Ps I wybij sobie z głowy więcej podnosić (chyba że zmieniałeś uszczelkę).bo może by mało śmiesznie.Wiem że w 1,9 są bardziej wytrzymałe ale.........auto nie jest nowe.
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 22:39 przez marek29, łącznie zmieniany 2 razy.



pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » pn lis 05, 2007 22:41

powiem Ci z moejgo doświadczenia że zmniejszenie dawki paliwa całkowicie zniwelowało dymienie,ale stał się też słabszy na niższych obrotach dopiero od 3000 czuć większą moc :D
tylko że mi raczej zależy zeby nie kopcił i mało palił,a ile spali to dopiero testuje
po zakupie palił 9(fest kopcił) zmniejszyłem raz to spadło na 7,teraz zmniejszyłem jeszcze troche i sie obaczy,podniosłem że troche ciśnienie na turbie ale nie wiem jakie bo nie mam zegara



Luki_Zdzich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt paź 30, 2007 00:54
Lokalizacja: Sanok Podkarpacie

Post autor: Luki_Zdzich » pn lis 05, 2007 22:48

Czyli moge probowac zmnijszyc dawke paliwa a jak zwieksze to bedzie tez kopcil czy tez moze zmaleje ??

I jeszcze jedno zrobilem przed chwila jeszcze jeden tescik bo wtedy kolega mi mowil jakie jest cisnienie ( ja prowadzilem a on patrzyl na wskaznik) nie powiedzial mi ze po przybutowaniu rosnie na 1,5 - 1,6 bar ale odrazu spada na 1,1 i tak sie utrzymuje jak zwolnie i dam znowu buta to tez rosnie na jakies 1,5 bara i spada na 1,1 a potem opcjonalnie jak zwalniam to maleje
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 22:54 przez Luki_Zdzich, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » pn lis 05, 2007 23:55

pioczel pisze:powiem Ci z moejgo doświadczenia że zmniejszenie dawki paliwa całkowicie zniwelowało dymienie,ale stał się też słabszy na niższych obrotach dopiero od 3000 czuć większą moc :D
tylko że mi raczej zależy zeby nie kopcił i mało palił,a ile spali to dopiero testuje
po zakupie palił 9(fest kopcił) zmniejszyłem raz to spadło na 7,teraz zmniejszyłem jeszcze troche i sie obaczy,podniosłem że troche ciśnienie na turbie ale nie wiem jakie bo nie mam zegara
Nie wiem jak ostro bym musiał jeżdzić żeby mój spalił 9l :blush:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt lis 09, 2007 00:14

pioczel pisze:powiem Ci z moejgo doświadczenia że zmniejszenie dawki paliwa całkowicie zniwelowało dymienie,ale stał się też słabszy na niższych obrotach dopiero od 3000 czuć większą moc :D
U mnie wtedy zaczyna dostawać zadyszki (no może powyżej 3300)
Największy moment mam między 2000 a 3000 tys.(w tym zakresie wskazówka obrotomierza najszybciej śmiga)
Pomimo wszelkich usilnych starań (kręcenia pompą) a dymi sporo.......
nie udało mi się przekroczyć 7l/100km.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości