Mocowanie lewarka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mocowanie lewarka
Kupiłem ostatnio lewarek do mojego GOLFA III w całą tą plastikową obudową..Jak to powinno być przymocowane w kole zapasowym (limousine).Mam tam taki kawałem gumy z jakby haczykiem.Może ktoś zapodać foktę jak to powinno być orginalnie?Druga sprawa to do czego służy takie jakby ucho z drutu,któro jest zasunięte w ten plastik obok uchwutu do holowania.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ucho jest do wyciagania orginalnych kołpaczków z kół jak ktoś ma, a obudowę wkladasz w dojazdówkę otwartą stroną do góry i przypinasz gumką za otwory w dojazdówce. Trzpień do przykręcania koła wchodzi w dziurę w tej obudowie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
ucho jest do wyciagania kapsli z fabrycznych stalowych felg-kapsle ktore zaslaniaja sruby.
Plastikowa obudowa od lewarka ma taka dziure, przez ta dziure przechodzi sruba ktora jest we wnece gdzie jest kolo zapasowe, sruba powinna znajdowac sie na samym srodku tej dziury gdzie jest kolo, o ile pamietam jest to sruba 8 bez lba
Plastikowa obudowa od lewarka ma taka dziure, przez ta dziure przechodzi sruba ktora jest we wnece gdzie jest kolo zapasowe, sruba powinna znajdowac sie na samym srodku tej dziury gdzie jest kolo, o ile pamietam jest to sruba 8 bez lba
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Na gumie powinny być dwa haczyki - jednego Tobie brakuje.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Mam tylko rysunek z ETKI:
Całą skrzynkę z narzędziami trzyma guma z dwoma haczykami wygiętymi z drutu. Skrzynka z narzędziami włożona jest do wnętrza kola zapasowego, bolec gwintowany ma przechodzić przez otwór w skrzynce z lewarkiem. Potem haczyk w tej gumie zaczepiamy o otwór w feldze koła zapasowego i przeciągamy nad skrzynką i zaczepiamy z drugiej strony drugim haczykiem znajdującym się na tej gumie o drugi, przeciwległy otwór w feldze. Oba haczyki na tej gumie wyglądają identycznie, więc skoro masz jeden, to mozesz sobie z drutu wygiąć taki sam drugi (szprycha rowerowa powinna być ok).
Całą skrzynkę z narzędziami trzyma guma z dwoma haczykami wygiętymi z drutu. Skrzynka z narzędziami włożona jest do wnętrza kola zapasowego, bolec gwintowany ma przechodzić przez otwór w skrzynce z lewarkiem. Potem haczyk w tej gumie zaczepiamy o otwór w feldze koła zapasowego i przeciągamy nad skrzynką i zaczepiamy z drugiej strony drugim haczykiem znajdującym się na tej gumie o drugi, przeciwległy otwór w feldze. Oba haczyki na tej gumie wyglądają identycznie, więc skoro masz jeden, to mozesz sobie z drutu wygiąć taki sam drugi (szprycha rowerowa powinna być ok).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości