Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
-pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: -pawlo111 » sob lis 03, 2007 14:40
Wydech się robi powoli
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » sob lis 03, 2007 20:10
ta dwururka ci sie nieprzyda
-
arwam
Post
autor: arwam » sob lis 03, 2007 20:14
Jeśliby założyć T3 to może się przydać jako dodatkowe ujście spalin z wastegate'a.
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » sob lis 03, 2007 22:02
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
euglen
- Użytkownik
- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » sob lis 03, 2007 22:50
moj juz odpalony po dwoch dniach walki tez PF na SB, jutro jeszcze pare rzeczy do dopieszczenia i jazda ale czolwiek sie cieszy po powrocie do oleju napedowego
Elegancko
-
chosen
- Forum Master
- Posty: 1266
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: chosen » sob lis 03, 2007 23:13
ale teraz zanim to zacznie CI jeździć jak twoj PF, to bedizesz musial troche popracować nad nim.....
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » ndz lis 04, 2007 00:15
chosen pisze:
ale teraz zanim to zacznie CI jeździć jak twoj PF, to bedizesz musial troche popracować nad nim.....
chyba bym musial dawke zmniejszyc i turbo zmienic na mniejsze zeby zaczal jezdzic jak PF
PF ani nie jedzie ani nie jest ekonomiczny, a do tego dzwiek jak polonez
wole ursusa pod maska
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 00:17 przez
zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » ndz lis 04, 2007 02:25
1P też nie jeździ
moje też się już skręca, będzie syncro z 1.6 td tym razem
Nissan Patrol K160
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » ndz lis 04, 2007 09:01
chosen pisze:
ale teraz zanim to zacznie CI jeździć jak twoj PF, to bedizesz musial troche popracować nad nim.....
porownanie pf kontra sb zaprzala zupelnie ci nie wyszlo
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
chosen
- Forum Master
- Posty: 1266
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: chosen » ndz lis 04, 2007 09:15
nie porównałem PF z Zaprzala SBkiem bo to inna bajka. Porównalem PFa do zwykłego SBka ze trzeba go teraz będzie troche podkręcić zeby jeździł jak PF.
Skoro PF nie jeździ, to jak jeździ SB bez kręcenia ?? czołg ?
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » ndz lis 04, 2007 10:09
chosen pisze:nie porównałem PF z Zaprzala SBkiem bo to inna bajka. Porównalem PFa do zwykłego SBka ze trzeba go teraz będzie troche podkręcić zeby jeździł jak PF.
Skoro PF nie jeździ, to jak jeździ SB bez kręcenia ?? czołg ?
przedwczoraj jezdzilem SB kolegi, ktoremu poswiecilismy doslownie 15 minut ze srubokretem, kluczem 10, 13 i imbusem... I tez bym wolal takiego SB
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 10:09 przez
zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
maro_dr
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz sie 12, 2007 03:39
- Lokalizacja: VrocłaW
-
Kontakt:
Post
autor: maro_dr » ndz lis 04, 2007 22:45
D zawsze będzie górowało nad
B Wszyscy użytkownicy silników Nikolausa Otta muszą się z tym pogodzić
white golfenstein
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » ndz lis 04, 2007 23:09
etam turbo benzyna była by super
tylko to spalanie :/
Nissan Patrol K160
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » ndz lis 04, 2007 23:39
albo NA benzyna sensownej pojemnosci, np. VR6
Trochim pisze:tylko to spalanie :/
dokladnie.... gdyby nei koszty utrzymania to chyba nawet ja bym olal traktory
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości