Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz lis 04, 2007 20:05

..:VoyteQ:.., no jak walniesz dobrze miska to moze Ci sie wygiac tak ze pompa olejowa nie bedzie dobrze pracowala i silnik zatarty



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » ndz lis 04, 2007 20:32

haps, nie no, ja nie mowie o ekstremalnej sytuacji... mi chodzi bardziej o przytarcie miską tak jak to u mnie miało parę razy miejsce w aucie (a w zasadzie w silniku), a nie takie "walnięcie" (przecież w 99% widzi się dobrze po czym się jedzie)


Obrazek

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz lis 04, 2007 20:35

..:VoyteQ:.., ja w nocy jak jak jade na trasie to nie widze wszystkiego..hehe...no chyba ze jestem tak blisko ze nie mam mozliwosci manewru....

gleba zajebista sprawa, ale w ostatniej chwili zrezygnowalem bo auto mi sluzy na codzien...



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz lis 04, 2007 21:20

Włochaty pisze:mam pytanie czy mozna kupic sprezyny krtore obnizaja o -20, takie jak montowali w GTI?
wie ktos? chodzi o nowe oczywiscie :bajer:



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz lis 04, 2007 21:23

Włochaty, no w kazdym wiekszym sklepie od golfa GTI..i juz :bigok:



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz lis 04, 2007 22:49

ile takie moga kosztowac? jest sens, czytalem gdzies ze nie sa tak sztywne jak -40



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz lis 04, 2007 23:01

Włochaty, oj tego nie wiem...ale pewnie cos ok 400zl... no na pewno komfort jest wiekszy, amory na dluzej starcza i inne elementy zawieszki :chytry: bo jak wsadzisz -40/40 to po niecalym roku wypadaloby wszystko wymienic...a znowu wsadzac -20/20 robic geometrie hmm..nie wiem czy sie oplaca bo efekt nie bedzie powalajacy.....a koszt spory :bigok:



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz lis 04, 2007 23:25

geometrie bede mial i tak za free jak i wymiane :bajer:
sam juz nie wiem, chcialbym wsadzic -40 ale nie stety woze czasami moja rodzinke wiec troche na komforcie mi zalezy, wiec raczej zostane na seryjnym



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz lis 04, 2007 23:34

Włochaty, no jesli wymiana itp za free to spoko, poczekaj do wiosny jak cos.. ja po przeczytaniu calego tego posta napalilem sie jak szczerbaty na orzechy...zamowilem springi, juz do mnie przyszly, ale rozmyslilem sie, bo pojezdzilem po znajomych warsztatach i jak sie popytalem ile mnie to wynieniesie to odeslalem paczke ( nie chodzi mi o sam montaz, tylko o eksploatacje samochodu na niskich springach) ja nie moge jezdzic samochodem jak mi cos wali i stuka w zawieszeniu, a jak wpadniesz w glebsza dziure pare razy to sworznie sie wybijaja, amorki leca...to co masz nie wytrzyma nawet roku jak mu wsadzisz springi -40/40....dlatego rozwiazaniem jest dobry gwint...chociaz sworznie nadal bedziesz musial czesto wymieniac, ale to nie jest taki koszt jak nowych amorow :chytry: zreszta jak sie przylozysz to wachacze pokrzywisz, miske potluczesz itp...jak dla mnie gleba to piekna sprawa, ale nie w naszym kraju, no chyba ze auto z gleba sluzy Ci jako drugie na jakis lansik czy zloty..wtedy jak najbardziej za.... :grin:



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » pn lis 05, 2007 18:54

haps, przesadzasz troche... ci Twoi mechanicy troche za bardzo panikują, w moim aucie po 2 latach eksploatacji dalej wszystko działa dobrze (raz jeden uchwyt sie poluzował i zawieszenie skrzypiało, ale wytarczylo to dokręcić)


Obrazek

Awatar użytkownika
Daros_P
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: śr lis 29, 2006 17:12
Lokalizacja: Rabka
Kontakt:

Post autor: Daros_P » pn lis 05, 2007 19:15

..:VoyteQ:.. pisze:haps, przesadzasz troche... ci Twoi mechanicy troche za bardzo panikują, w moim aucie po 2 latach eksploatacji dalej wszystko działa dobrze (raz jeden uchwyt sie poluzował i zawieszenie skrzypiało, ale wytarczylo to dokręcić)
Zgodze sie co prawda zawieszenie się szybciej zużywa ,ale jak wszystko jest dobrane tak jak powinno to troche posłuży , nie mam na mysli zakładania springow na seryjny amor bo żaden tego nie wytrzyma .Konkretny kit na - 40 i można się bujac , co do dziur to równie dobrze można sobie sporo szkód narobic na seryjnym zawieszeniu , co pawda na glebie szybciej , ale zapewniam ze bardziej się uważa i omija wszelkie nierówności przynajmniej ja tak miałem.Podsumowując glebe fajna sprawa , ale nie za bardzo na nasze drogi , przynajmniej na te co są teraz .Mimo wszystko i tak przymierzam sie do gwinta i jak dobrze pójdzie to zagości na wiosne ,polecam bo fajna sprawa gwincior.Narx


[img]http://img501.imageshack.us/img501/5331/vwban2jq9.jpg[/img]

zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » pn lis 05, 2007 20:01

Daros_P, zgadza sie...KIT albo GWINT jak najbardziej...juz pomijam trzeszczenie elementow wnetrza itp..ale takie zawias spoko i sam bym zalozyl, ale duzo z osob chce obnizyc auto poprzez kupno samych springow, co dla mnie jest zlym rozwiazaniem z w/w powodow..teraz sie chyba zrozumiemy :bigok:



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pn lis 05, 2007 20:42

haps pisze:obnizyc auto poprzez kupno samych springow, co dla mnie jest zlym rozwiazaniem
dokładnie albo kompletny sportowy zawias albo croos :green_fuck:


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn lis 05, 2007 22:16

*daniel* pisze:albo kompletny sportowy zawias
albo nic!! :grin: :chytry:

co do zużywania sie elementów to nie przesadzajmy.zresztą do golfa części sa tanie jak barszcz.mnie remont całego zawieszenia z przodu wyniósl 120zł


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości