Głowica z 1.8 (JH) do 1.6 (EZ) - pytania...

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Głowica z 1.8 (JH) do 1.6 (EZ) - pytania...

Post autor: Turbonalepa » sob lis 03, 2007 13:08

Witam.

Posiadam golfa mk II z silnikiem 1.6 EZ. Głowica w nim jest na śmietnik a mam taką z 1.8 JH - wielopunkt. Otwory po wtryskach zaślepione uszczelka pod głowicę pasuje. Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam). Zamierzam pożenic głowicę z moim kolektorem ssącym i gaźnikiem. Pytania:

1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??

2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??

Dzięki za odp. jężeli napisałem jakieś bajki to mnie poprawcie.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lis 03, 2007 15:15

Turbonalepa pisze:Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam).
Objętość komory ta sama=>stopien sprężania ten sam.
Turbonalepa pisze:1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??
Podciśneinie zaślep, jak masz sprawny jeż to może być bez grzania
2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??
pasuje, ori dwururka nie będzie wadzić



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » ndz lis 04, 2007 18:50

Dzięki za odp. masz punkcik. A co do komory spalania wydawało mi się, że jest mniejsza bo obie głowice koło siebie położyłem i porównałem i na oko wydaje mi sie mniejsza, nic nie mierzyłem więc mogę się mylić. Dzięki jeszcze raz za odp.

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości