Temperatura tylko 70 stopni!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Temperatura tylko 70 stopni!!!!
A mianowicie mam mk3 no i grzeje się tylko do 70 stopni. Nie raz dawałem mu w pedał żeby go rozgrzać ale nic ( jeszcze nie słyszałem żeby chodził mi wentylator). Poczytałem troszke i zmieniłem termostat ale nic z tego dalej to samo. Oczywiście wszystko sprawdziłem rura na górze ciepła na dole zimna. przy wymianie zauważyłem że stary płyn jest jakby zabrydzony czymś czarnym ( mam nadzieje że to nie olej ). Czy to moze być czujnik temperaturyi dlatego mi nie pokazuje prawdziwej temp. ??
BiSZa
Bisza
1.A sprawdzales termostat przed zamontowaniem w pojemniku z wrzatkiem czy sie otwiera?
2.Czy to czasem nie byl Vernet?
3.Czy układ jest prawidlowo odpowietrzony?
Jak masz zimny waz to termostat sie nie otworzyl wiec albo uszkodzony albo uklad nieodpowiertrzony.
Nie szukaj usterki w nieprawidlowej rezystancji czujnika.
A to czarne to jednak olej.Ale da sie z tym zyc
1.A sprawdzales termostat przed zamontowaniem w pojemniku z wrzatkiem czy sie otwiera?
2.Czy to czasem nie byl Vernet?
3.Czy układ jest prawidlowo odpowietrzony?
Jak masz zimny waz to termostat sie nie otworzyl wiec albo uszkodzony albo uklad nieodpowiertrzony.
Nie szukaj usterki w nieprawidlowej rezystancji czujnika.
A to czarne to jednak olej.Ale da sie z tym zyc
CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
Re: Temperatura tylko 70 stopni!!!!
... ja również tak miałem od kilku miesiecy. niektórzy mówili, że to dobrze , że silnik sie nie grzeje zbytnio, ale i tak mnie to nurtowało. Niedobrze jak silnik jest niedogrzany (wg mnie). Później poszperałem troszkę i znalazłem : Albo czujnik albo termostat. Poztawiłem na termostat. I tak też było; jednak jak jeden z kolegów napisał to, że kupiłeś nowy termostat to nie znaczy, że jest w porządku. Należy go sprawdzić. Ja swojego nie sprawdzałem jednak szukałem oryginału i mi sie udało. Jeden człowiek na allegro takie miał za dobrą cenę ( z oringiem i z przesyłką 41 PLN ) ale teraz nie widzę go. Ponoć najlepsze są firmy WAHLER ale to może być nawet ok setki. Tyle ode mnie. jeżeli udało mi sie Tobie pomóc choć troche to sie cieszę. Pozdrawiambisza pisze:A mianowicie mam mk3 no i grzeje się tylko do 70 stopni. Nie raz dawałem mu w pedał żeby go rozgrzać ale nic ( jeszcze nie słyszałem żeby chodził mi wentylator). Poczytałem troszke i zmieniłem termostat ale nic z tego dalej to samo. Oczywiście wszystko sprawdziłem rura na górze ciepła na dole zimna. przy wymianie zauważyłem że stary płyn jest jakby zabrydzony czymś czarnym ( mam nadzieje że to nie olej ). Czy to moze być czujnik temperaturyi dlatego mi nie pokazuje prawdziwej temp. ??
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
a ja to powiem tak
1)odpowietrz uklad
2)sprawdz czy weze idace do centralki robia sie cieple jak nie to szczypce w dlon zdej opaske sciag weza i dawaj mu buta (pamietaj zeby zdjac waz odejscia wtedy jak rurka zacznie lac woda na gazie wsun rurke z powrotem )
3) na koniec zajmij sie czujnikiem
4) ostatecznosc to sprawdzenie licznika i wszystkich polaczen midzy wskaznikiem a czujnikiem bo wystarczy nadciety kabel i juz bedzie zle pokazywalo
1)odpowietrz uklad
2)sprawdz czy weze idace do centralki robia sie cieple jak nie to szczypce w dlon zdej opaske sciag weza i dawaj mu buta (pamietaj zeby zdjac waz odejscia wtedy jak rurka zacznie lac woda na gazie wsun rurke z powrotem )
3) na koniec zajmij sie czujnikiem
4) ostatecznosc to sprawdzenie licznika i wszystkich polaczen midzy wskaznikiem a czujnikiem bo wystarczy nadciety kabel i juz bedzie zle pokazywalo
Generalnie termostaty WAHLERa są niezawodne i godne polecenia, swoje kosztują.
Proponuję sprawdzić na VAGu jaka jest temp. ECU oraz wskaźnik na szafie biorą odczyty z jednego i tego samego czujnika temp. (ten przy głowicy). Mam w sumie podobnie jak Ty tyle, że u mnie po wymianie termostatu szafa pokazuje jakieś 82st. (te okolice). VAG mówi, że jest to 88,2st. Gdy na VAGu pokaże się ok. 95st włącza się wentylator. Jeśli tak jest to zbytnio bym się nie przejmował wskazaniami szafy.
Pozdrawiam
yoobi
Proponuję sprawdzić na VAGu jaka jest temp. ECU oraz wskaźnik na szafie biorą odczyty z jednego i tego samego czujnika temp. (ten przy głowicy). Mam w sumie podobnie jak Ty tyle, że u mnie po wymianie termostatu szafa pokazuje jakieś 82st. (te okolice). VAG mówi, że jest to 88,2st. Gdy na VAGu pokaże się ok. 95st włącza się wentylator. Jeśli tak jest to zbytnio bym się nie przejmował wskazaniami szafy.
Pozdrawiam
yoobi
OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
jakby si enie otworzyl wogole to nie byloby 70 st tylko plyn polecial by w kosmos po paru minutach jazdyzloty60 pisze:
Jak masz zimny waz to termostat sie nie otworzyl
przy zapowietrzeniu i tego typu historiach to by sie kolega raczej gotowal a nie niedogrzewal.
bisza wyjmij ten termostacik i zobacz co on robi jak go do wrzatku wpakujesz. podejrzewam ze po tym zabiegu pojdziesz z nim do sklepu i wymienisz gwarancyjnie.
waz dolny z chlodnicy moze byc zimny po jezdzie. jak autem stoisz to temp sie po jakims czasie wyrowna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 47 gości