Remont silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Remont silnika
W zwiazku z tym ze moj samochod dymi, wszystkie ewentualne przyczyny dymienia sie wyczerpaly zostaje mi tylko rozlozenie silnika poniewaz prawdopodobnie zapieczone pierscienie sa przyczyna dymienia.
Caly temat jest tutaj:
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?p=34642
Przy okazji wymienie sobie rozrzad i zneutralizuje wyciek oleju spod miski olejowej badz s uszczelniacza walu korbwego od strony skrzyni.
Do wymiany jak na dzisiejsza chwile pojdzie uszczelka pod glowice, szpilki w glowicy, pierscienie (zalezy od ich stanu), simmering walu korbowego, uszczelka miski olejowej.
Co byscie polecali jeszcze wymienic i najwazniejsze pytanie jakich firm kupic te czesci ?
Jak by ktos mial jeszcze kolejnosc dokrecania szpilek glowicy, moment ich dokrecania, moment dokrecania kola zamachowego do walu byl bym wdzieczny.
Jeszcze jedno jak wymienic ten simmering od strony skrzyni ? Domyslam sie ze trzeba wyjac skrzynie, odkrecic kolo zamachowe ze sprzeglem i co dalej ?
Caly temat jest tutaj:
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?p=34642
Przy okazji wymienie sobie rozrzad i zneutralizuje wyciek oleju spod miski olejowej badz s uszczelniacza walu korbwego od strony skrzyni.
Do wymiany jak na dzisiejsza chwile pojdzie uszczelka pod glowice, szpilki w glowicy, pierscienie (zalezy od ich stanu), simmering walu korbowego, uszczelka miski olejowej.
Co byscie polecali jeszcze wymienic i najwazniejsze pytanie jakich firm kupic te czesci ?
Jak by ktos mial jeszcze kolejnosc dokrecania szpilek glowicy, moment ich dokrecania, moment dokrecania kola zamachowego do walu byl bym wdzieczny.
Jeszcze jedno jak wymienic ten simmering od strony skrzyni ? Domyslam sie ze trzeba wyjac skrzynie, odkrecic kolo zamachowe ze sprzeglem i co dalej ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Remont silnika
zernij tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131888 świeżutko napisałem co jeszczeDario84 pisze:Co byscie polecali jeszcze wymienic i najwazniejsze pytanie jakich firm kupic te czesci ?
powinno być na opakowani od uszczelki pod głowicą i takze na opakowaniuDario84 pisze:Jak by ktos mial jeszcze kolejnosc dokrecania szpilek glowicy,
od szpilek, jak kupowałem nie dawno to był rysunek i kolejność
zobacz sam, coś widać na fotce od uszczelki firmy Elring
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 15:48 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
witam
widze ze ci sie nudzi no ale skoro taki generalny remont to jeszcze uszczelniacze na zaworach wymien uszczlke na kolektorze ssacym i wydechowym jak tak zrobilem jak robilem u siebie glowice
co do firmy pasek jak i uszczelke polecam GETSA nie wiem czy tak sie pisze ale jak powiesz w sklepie to beda wiedziec o co chodzi
napisacze rolki firma SKF
a jeszcze jak bedziesz kupowal uszczelke pod glowice niech bedzie cala metalowa a nie tylko pierscienie przy tlokach no i tyle jak bys chcial sily z jakimi dociagac sruby to moge wszystko podac ale jutro wieczorem bo dopiero wtedy bede w domu bo teraz jestem krakowie wiec jak cos to na priv zapraszam
widze ze ci sie nudzi no ale skoro taki generalny remont to jeszcze uszczelniacze na zaworach wymien uszczlke na kolektorze ssacym i wydechowym jak tak zrobilem jak robilem u siebie glowice
co do firmy pasek jak i uszczelke polecam GETSA nie wiem czy tak sie pisze ale jak powiesz w sklepie to beda wiedziec o co chodzi
napisacze rolki firma SKF
a jeszcze jak bedziesz kupowal uszczelke pod glowice niech bedzie cala metalowa a nie tylko pierscienie przy tlokach no i tyle jak bys chcial sily z jakimi dociagac sruby to moge wszystko podac ale jutro wieczorem bo dopiero wtedy bede w domu bo teraz jestem krakowie wiec jak cos to na priv zapraszam
Przyczyną dymienia jest to "+Vir" w podpisie Usuń to (z samochodu też) a usuniesz dymienie. Nie dziw się, że nie będzie to "jak ręką odjął" masz w motorze tyle sadzy, że jej wydmuchanie potrwa.Dario84 pisze:W zwiazku z tym ze moj samochod dymi, wszystkie ewentualne przyczyny dymienia sie wyczerpaly
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
widze ze nie tylko ja dysponuje info-techem ja mam u siebie ta uszczelke na Goetze
w takim niebieskil opakowaniu byla
w takim niebieskil opakowaniu byla
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 16:42 przez golfkiller69, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Uysy teraz jezdze na ori sofcie, poza tym juz przed wirusem dymil (dym jest niebieski a nie czarny).
Jesli chodzi o dokrecanie glowicy czytalem ze dokreca sie 40-60Mn, 90st, 90st a tutaj kolega pisze 40-60Nm, 180st, 90st (po nagrzaniu) wiec jak to jest ? Dociagacie glowice po nagrzaniu czy nie ?
Jeszcze jedno jak wymienic uszczelniacz na wale rozrzadu od skrzyni ? Czy ten pierscien do ktorego przykreca sie kolo zamachowe jest zdejmowalny ?
Dzieki wszystkim za pomoc, nie mam jeszcze momentu dokrecenia kola zamachowego, moze ktos ma ?
Uszczelniacze juz wymienilem, a jakiej firmy pierscienie ?
Jesli chodzi o dokrecanie glowicy czytalem ze dokreca sie 40-60Mn, 90st, 90st a tutaj kolega pisze 40-60Nm, 180st, 90st (po nagrzaniu) wiec jak to jest ? Dociagacie glowice po nagrzaniu czy nie ?
Jeszcze jedno jak wymienic uszczelniacz na wale rozrzadu od skrzyni ? Czy ten pierscien do ktorego przykreca sie kolo zamachowe jest zdejmowalny ?
Dzieki wszystkim za pomoc, nie mam jeszcze momentu dokrecenia kola zamachowego, moze ktos ma ?
Uszczelniacze juz wymienilem, a jakiej firmy pierscienie ?
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 16:59 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
to był wycinek zrzutu z jednej książki o paskuDario84 pisze:Jesli chodzi o dokrecanie glowicy czytalem ze dokreca sie 40-60Mn, 90st, 90st a tutaj kolega pisze 40-60Nm, 180st, 90st (po nagrzaniu) wiec jak to jest ? Dociagacie glowice po nagrzaniu czy nie ?
teraz zrzut z drugiej książki o silnikach diesla
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Z moich wszystkich wiadomosci wynika ze nie dokreca sie glowicy po nagrzaniu, moze wypowie sie ktos kto to robil ?
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
zobacz poniżejDario84 pisze:nie mam jeszcze momentu dokrecenia kola zamachowego, moze ktos ma ?
a teraz z innej książkiDario84 pisze:Z moich wszystkich wiadomosci wynika ze nie dokreca sie glowicy po nagrzaniu, moze wypowie sie ktos kto to robil ?
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ta ksiazke akurat tez mam . No wlasnie w tej ksiazce nie pisze zeby dokrecac po nagrzaniu silnika.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
no własnie, ja Ci powiem że ja jak skręcam to jż póxniej nie odkrecam pokrywy zaworówDario84 pisze:No wlasnie w tej ksiazce nie pisze zeby dokrecac po nagrzaniu silnika.
skręcam właśnie bez nagrzewania silnika,
inni mówią że po przejechaniu ok 500km należałoby dokręcać jednak nigdzie nie znalazłem
zbytnio tego potwierdzenia i tego nie robię, raz dobrze dokręcone i nie trzeba zaglądać
a tutaj jeszcze jeden zrzut, :
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
I tu jest potwierdzenie tego ze nie trzeba dokrecac pozniej glowicy.
Dzieki za pomoc.
Dzieki za pomoc.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości