Juz 2 pompka centralnego spalona w 2 miesiace :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Juz 2 pompka centralnego spalona w 2 miesiace :/

Post autor: gregoreq » śr cze 27, 2007 20:09

Witam

Mam problemik z pompka powietrza do centralnego w Pasku B3 . Wyglada na to ze spalil sie silniczek w niej bo wydowbywa sie typowy zapaszek spalonego uzwojenia ( tak samo jak przy poprzedniej spalonej pompce ) .
Instalacja pracowala normlanie powietrze nigdzie nie uciekalo . Ladnie zamykalo i otwieralo centraly a tu taki zonk. Wieczorem auto zamknelo sie , po kilkunastu sekundach dopompowalo chwilke powietrze a rano juz nie zylo . Po poprzedniej awari wszystkie ciegna zamkow wyczyscilem i zapsikalem wd40 . Pompka sucha . Styki nie sa zasniedziale .
Ma ktos pomysl czego moze to byc przyczyna .
Juz sie zastanawiam czy nie zastosowac jakiegos bezpiecznika termicznego przylozonego do obudowy silniczka :/ bo nie mam ochoty wydawac 70 zl co 2 miechy na pompke .


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr cze 27, 2007 22:08

gregoreq pisze:czy nie zastosowac jakiegos bezpiecznika termicznego
Dobry pomysł,czemu nie



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr cze 27, 2007 22:15

Może wężyk od centralnego przytkany jakimś "syfem"?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » sob lis 03, 2007 17:05

Wszytsko bylo sprawdzone, a mimo tego spalila sie juz 3 pompka :grrr: :grrr: :grrr: . Silowniki "na dmuch" chodza dosyc lekko ( bo teraz tak zamykam i otwieram klape ) .

Teraz definitywnie przesiadam sie z centralnego pneumantycznego na elektryczny !!


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » sob lis 03, 2007 23:18

No, przyznam że konia by wk...wiło. 3 pompki spalić! Coś z elektryką tego ustrojstwa jest nie teges. Silnik pompki jest wyłączany przez taki specjalny czujnik ciśnieniowy zabudowany tuż obok pompki. Może on jest walnięty i psuje silnik nie wyłączając go. Wymieniałeś całą płytkę z wszystkimi elementami, czy tylko sam silniczek z pompka?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 04, 2007 12:03

Ja myślę żebyś postał dłużej przy aucie i posłuchał czy ta pompka nie włącza się w niekontrolowany sposób po jakmiś czasie, a jeśli tak to szukał zwarcia na przewodach sterujących, zielony do stałego plusa na przykład, może w którejś złączce drzwiowej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » ndz lis 04, 2007 23:40

Wymieniane cale pompki. Ostatnio probowalem jakis silniczek podpasowac ale nic sensownego nie znalazlem w garazu.

Po spaleniu drugiej pompki kilka razy zamykalem auto grzebiac cos w garazu i nigdy nie zdarzylo sie zeby pompka sie wlaczyla . Zawsze ok 10 sekund po zamknieciu drzwi dopompowala troche powietrza ( czy to normalne zachowanie ? ) i potem cisza.

Ma ktos moze schemat kostki do tej pompki ?


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 04, 2007 23:59

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8b7216cc91
na dole masz szukajkę, użyjjej wyjdzie ci sporo tematów, chociaż konkretnie twojego problemu chyba tam nie znajdziesz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » pn lis 05, 2007 23:48

10 sekund to za dużo, nie więcej niż 2-3 sek. Jeśli dłużej pracowała pompka to chyba masz gdzieś nieszczelne przewody doprowadzające powietrze do siłowników.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider], Google [Bot] i 351 gości