pilny problem!! nie moge odpalic! pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pilny problem!! nie moge odpalic! pomocy
mam 1,8 GU, skrecajac na skrzyzowaniu (pracowalo na wolnych obrotach) auto zgaslo i nie moge go dopalic! co moze byc przyczyna? nie moge go odpalic ani na benie ani na gazie, swice suche- nie zalane po kilku probach odpalania.
sprawa pilna bo jestem spory kawalek od domu!!
sprawa pilna bo jestem spory kawalek od domu!!
VW Jetta MK2 1,8
Witaj kuba_wujo, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86971&start=0 .Ja obstawiam kopułkę i palec.
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 15:29 przez Kazimir, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)
i LOVE DRIVE :)
temacik przeczytany tyle ze tutaj glownie problem granicza sie do pompy paliwa i przewodów wys napiecia. pompe wykluczma bo na gazie mi autko zagaslo, a teraz po przelaczeniu na benzynke podaje paliwo. przewody wysokiego napiecia mam nowe.Kazimir pisze:Witaj kuba_wujo, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/vi...t=86971&start=0 .Ja obstawiam kopułkę i palec.
podejrzewam elektrozawór odcinajacy paliwo w gaznik - tylko gdzie go znajde w pierburgu?
po kilku kolejnych probach auto stoi jak stalo
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 15:47 przez kuba_wujo, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Jetta MK2 1,8
przewody masz nowe, pompa podaje paliwo.
Tutaj znalazłem jeszcze taki temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3ka++palec Ale nie wiem czy nie obejdzie się bez holu auta.
Tutaj znalazłem jeszcze taki temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3ka++palec Ale nie wiem czy nie obejdzie się bez holu auta.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)
i LOVE DRIVE :)
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Najpierw to sprawdz czy w ogole iskra wychodzi z cewki. Zdejmij srodkowy kabelek z kopułki i połóż go na kolektorze ssącym.
Jesli podczas krecenia rozrusznikiem bedziesz mial iskre to sprawdz palec rozdzielacza i kopułkę.
Jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie będziesz miał iskry to sprawdź zasilanie cewki, cewkę i czujnik halla w aparacie zaplonowym.
Jesli podczas krecenia rozrusznikiem bedziesz mial iskre to sprawdz palec rozdzielacza i kopułkę.
Jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie będziesz miał iskry to sprawdź zasilanie cewki, cewkę i czujnik halla w aparacie zaplonowym.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Obstawiam cewke zaplonowa ...
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 17:58 przez adam_franciszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Czolem!
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
A przeczytales dokladnie posta ? Napisal ze ma silnik GU (to znaczy gaznik bez elektroniki) jakiego kompa ty tam chcesz szukac ?adam_franciszek pisze:Odepnik aku na kilka minut, zresetuje kompa (ustawienia), podepnij i sprobuj... a jak nie obstawiam cewke zaplonowa albo aku sie rozladowal (zdechl)
A z tym akumulatorem to nie rob jaj, chlopak kreci rozrusznikiem az milo. Pewnie dlatego udaje mu sie krecic ze ma rozladowany akumulator nie ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: pt gru 10, 2004 21:40
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
No tak... zagalopowalem sie, sorka. Ale przy cewce juz "zostane"... reszta usuwam jako smieci
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 17:57 przez adam_franciszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Czolem!
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
Wszystko jest trudne nim stanie się proste.
zaciagnalem auto do domu (dobry jestem- 35km w 3dni ).
iteraz diagnostyka poczatkowa wyglada tak:
cewka po sprawdzeniu ohmo-mierzem ok, prad do cewki dochodzi ale iskry brak.
wzialem volto-mierz (wczesniej spialem przewod wys napiecia z masa- tak mowi ksiazka) i podpialem sie pod podlaczona wtyczke do sterownika pod piny 3 i 6 i pokazuje mi stale 8,2 V zamiast ksiazkowych od zera do 2V przy kreceniu walem nic- nie pulsuje (wg literatury czujnik halla). cewka sprawna - podpieta do innego auta i zero prblemu.
jak jeszcze sprawdzac czujnik halla?
jak go wydlubac z aparatu? wykanalne jest to wogole dla elektronika w domowych warunkach?
iteraz diagnostyka poczatkowa wyglada tak:
cewka po sprawdzeniu ohmo-mierzem ok, prad do cewki dochodzi ale iskry brak.
wzialem volto-mierz (wczesniej spialem przewod wys napiecia z masa- tak mowi ksiazka) i podpialem sie pod podlaczona wtyczke do sterownika pod piny 3 i 6 i pokazuje mi stale 8,2 V zamiast ksiazkowych od zera do 2V przy kreceniu walem nic- nie pulsuje (wg literatury czujnik halla). cewka sprawna - podpieta do innego auta i zero prblemu.
jak jeszcze sprawdzac czujnik halla?
jak go wydlubac z aparatu? wykanalne jest to wogole dla elektronika w domowych warunkach?
VW Jetta MK2 1,8
Witam wszystkich.Posiadam Goferka 1.8 RP na jedno punktowym wtrysku.Mam problem wyjezdziłem paliwo do zera przez swoja głupote.Gdy zapalam goferka to z trudem a jak odpali to słychac pompe paliwa.Od tamtej pory słychac prace pompy a wtedy nie było tylko przy przekreceniu kluczyka.Teraz to mnie szlak trafia wszystko chodziło jak zegarek.Czy moja głupota doprowadziła do zatarcia pompy lub uszkodzenia czegoś??????Proszę o pomoc z góry dziekuje i pozdrawiam
Smig
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
Wydaje mi sie ze mogloby byc tak ze zaciagnal sobie paprochow i nnych brudow do pompki i toche ja uszkodzil. Tak wlasnie sie moze stac jezeli wyjezdza sie do cna. Mialem kiedys tak w gti , lecz u mnie zaciagnal troche dalej niz do pompki i sobie z tym nie poradzilem.
Powodzenia
Powodzenia
Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 367 gości