Witam.
Posiadam golfa mk II z silnikiem 1.6 EZ. Głowica w nim jest na śmietnik a mam taką z 1.8 JH - wielopunkt. Otwory po wtryskach zaślepione uszczelka pod głowicę pasuje. Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam). Zamierzam pożenic głowicę z moim kolektorem ssącym i gaźnikiem. Pytania:
1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??
2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??
Dzięki za odp. jężeli napisałem jakieś bajki to mnie poprawcie.
Pozdrawiam.
Głowica z 1.8 (JH) do 1.6 (EZ) - pytania...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Objętość komory ta sama=>stopien sprężania ten sam.Turbonalepa pisze:Głowa z 1.8 ma większe zawory ssące i mniejsza komorę spalania (wzrośnie stopień sprężania jak przypuszczam).
Podciśneinie zaślep, jak masz sprawny jeż to może być bez grzaniaTurbonalepa pisze:1. W 1.6 jest grzanie kolektora, w 1.8 nie ma. W 1.8 w miejscu grzania wychodzi podciśnienie. Czy mogę to podciśnienie zaślepić bez konsekwencji i nie podłączać grzania kolektora ssącego??
pasuje, ori dwururka nie będzie wadzić2. Czy da się pożenić głowicę z JH z kolektorem z PF-a i czy kolektor z przykręconą dwururką nie będzie wadził o mechanizm zmiany biegów??
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości