Ale zaczne od poczatku tak w streszczeniu.
Najpierw było to :


Golf ten miał małego bonusa - wersja home-made

http://video.google.pl/videoplay?docid=" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9126&hl=pl
Potem doszedł taki okaz ktory jeszcze jest i ma sie dobrze :



Jest to rocznik 91 wersja Wolfsburg Edition ,a modyfikacje jakie przeszedł ten golf to został dołozony GAZ:)
A to moja padaczka ktorą sie aktualnie zajmuje
Jak go kupiłem to wygladał tak









Jezeli chodzi o silnik to cos w nim brzęczało i ogólnie nie jechał ,komprsor cos tam dmuchał ,ale to nie było to ,wydech w kawałkach ,poduszki na silniku zerwane w środku pełno kurzu i piór od kur i jakis dziwnych włosow i tona piachu ,ale trase z Pułtuska do Gdyni zniosł w miare dobrze.
Tak nie mogło zostac wiec było trzeba cos z tym zrobic i na chwile obecna poszło kilka tys złotowek i wyglada to tak
Po rozebraniu silnika okazało sie ze sa zbyt duze progi na cylindrach wiec został on wymieniony na blok od PL'ki w stanie igła

Został zakupiony tez wał nominał poszedł na 1 szlif

Korby tez poszły do szlifu

Głowica poszła do planowania wymiany prowadnic i mycia

Zawory do dotarcia

Po rozebraniu kompresora ukazało sie to

Kompresor został odesłany do pana Daro z forum Corrado i przeszedł full regeneracje

Nowe sprzegło i doscik Luk'a

Nowe panewki i czujniki

Troche malowania


Piekny widok


A tu kilka fotek z tego całego bajzlu









Tak to wyglada na dzien dzisiejszy czyli 27.10.2007:)
Wymieniłem tez:
- przeguby
- wachacze
- pompa hamulcowa
- wysprzeglik
- pompka sprzegła
- koncówki i drązki kierownicze
- 3 poduszki silnika
- wyszelkie uszczelki i zimery
- pierscienie Mahle
- panewki na korby Sputtery
- panewke wałka posredniego
- Swiece NGK irydowe 50zł/szt

- uszczelka pod głowe metalowa
- śruby głowicy
- łaczniki stabilizatora
i tone innych rzeczy o ktorych zapomniałem
Na razie wszystko w proszku bo czasu mało ,ale idzie zima wiec nie ma sie co spieszyc.
To na tyle CDN....