Modyfikacje, wybor czesci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Modyfikacje, wybor czesci
Za T3 hybrydkę niby do 400stu paru koni ok1200zł, za t3(nie wiem czy nową czy regenerowaną) ok1000zł, flansza 30zł,przewód olejowy pare zł, IC trochę mniejszy niż na foto ok300zł. Co wy o tym myślicie części wyglądają na solidne. Ogólnie myślę o kupnie t3(nie hybrydzie i o tym customowym IC)
[ Dodano: 02 Lis 2007 21:38 ]
OPIS DO HYBRYDY
BRAND NEW TURBO CHARGER FOR ANY CAR, WILL FIT AS LONG AS YOU HAVE A TURBO MANIFOLD WITH T3/T4 FLANGES
.57 COMPRESSOR WHEEL TRIM, .50 A/R COMPRESSOR .63 A/R TURBINE
OIL COOLED TURBO CHARGER FOR LONG LIFE AND HIGH PERFORMANCE EASY INSTALL
INLET 3 INCHES FOR HIGH AIR INTAKE TO MAKE UP TO 450 HP AND CREAT UP TO 35 PSI POTENTIAL
INCLUDES MOST OF THE GASKETS SHOWN TO INSTALL, YOU WILL NEED YOUR OWN OIL LINE AND MISC ITEMS. 30 DAY WARRANTY ON CRAFTMANSHIP AND DEFECTS. NO WARRANTY ON INCORRECT INSTALL OR USAGE OF TURBO CHARGER.
OPIS DO DRÓGIEJ
Applications:
T3 and T3/T4 FLANGE
Package includes:
T3/T4 V Band Turbocharger
Product Specification:
Wheel Trim 60mm
Turbine Housing A/R 0.60
Compressor Housing A/R 0.48
2" Inlet, 2.5" V-Band Outlet
1/8 NPT Oil Inlet
Internal Wastegate
Wet Float Bearings
Hold Up To 350 HP
[ Dodano: 02 Lis 2007 21:38 ]
OPIS DO HYBRYDY
BRAND NEW TURBO CHARGER FOR ANY CAR, WILL FIT AS LONG AS YOU HAVE A TURBO MANIFOLD WITH T3/T4 FLANGES
.57 COMPRESSOR WHEEL TRIM, .50 A/R COMPRESSOR .63 A/R TURBINE
OIL COOLED TURBO CHARGER FOR LONG LIFE AND HIGH PERFORMANCE EASY INSTALL
INLET 3 INCHES FOR HIGH AIR INTAKE TO MAKE UP TO 450 HP AND CREAT UP TO 35 PSI POTENTIAL
INCLUDES MOST OF THE GASKETS SHOWN TO INSTALL, YOU WILL NEED YOUR OWN OIL LINE AND MISC ITEMS. 30 DAY WARRANTY ON CRAFTMANSHIP AND DEFECTS. NO WARRANTY ON INCORRECT INSTALL OR USAGE OF TURBO CHARGER.
OPIS DO DRÓGIEJ
Applications:
T3 and T3/T4 FLANGE
Package includes:
T3/T4 V Band Turbocharger
Product Specification:
Wheel Trim 60mm
Turbine Housing A/R 0.60
Compressor Housing A/R 0.48
2" Inlet, 2.5" V-Band Outlet
1/8 NPT Oil Inlet
Internal Wastegate
Wet Float Bearings
Hold Up To 350 HP
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 17:53 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
Myślę że będzie się wkręcać dopiero przy około 3000-3500obr/min jeśli będziesz chciał mieć auto które nie będzie dymić przy pełnym bucie aczkolwiek niegłupi zestawik, jeśli będziesz chciał się zastanowić nad pompą i pójść na całość to polecam bo AAZ-y to bardzo dobre silniczki do kręcenia ale niestety ustępują pola JR-om czy nawet SB.
Tylko pamiętaj że ta turbina jest dedykowana do silników aut sportowych i może być dosyć ospała przy normalnej jeździe.
Tylko pamiętaj że ta turbina jest dedykowana do silników aut sportowych i może być dosyć ospała przy normalnej jeździe.
Bardziej się martwię o jej żtwotność gdyż ta turbinka pochodzi zza granicy(usa)ale cena moim zdaniem śmieszna gdyż ja podałem cenę razem z przesyłką która wynosi połowe ceny turbiny
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
[ Dodano: Pon Lis 05, 2007 16:11 ]
widze że kolega chce na siłe tego biednego aaz-ta podkręcić - kolego te silniki nie są aż tak jak TDI rozwojowe.
Fakt fanty znalazłeś fajne ale czy będą pasować; mierzyłeś ile masz miejsca aby zamontować FMIC? Turbina od diesla jest inna niż od benzyny- troszke inna charakterystyka.
Ja bym na twoim miejscu zaczął od pompy i FMIC a potem poszukał k24 i zrobił downpipe
widze że kolega chce na siłe tego biednego aaz-ta podkręcić - kolego te silniki nie są aż tak jak TDI rozwojowe.
Fakt fanty znalazłeś fajne ale czy będą pasować; mierzyłeś ile masz miejsca aby zamontować FMIC? Turbina od diesla jest inna niż od benzyny- troszke inna charakterystyka.
Ja bym na twoim miejscu zaczął od pompy i FMIC a potem poszukał k24 i zrobił downpipe
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 08:50 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
kolego daj mi namiary na k24 po regeneracji za 600zł to odrazu bioreSouleR pisze:o zesz karwa skad ty takie ceny bierzesz? na gieldzie k24 wolali 600zl to ich wysmialem, a ty 1200dzidzia24 pisze:Z używkami jak to z używkami albo trafisz albo nie. Można kupować bez końca A za k24 po regeneracji w polsce trzeba dać 1200zł albo i więcej.
[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
plany ambitne, ale z ta turbina to lekka przesada... moge ci wyslac fotki jak korby wyszly bokiem po uzyciu turbo SCHWITZER S2BG w 1.9
lepiej pomyslec o jakims mniejszym vnt bedzie sie to znaaaacznie lepiej nadawac do jazdy na codzien, na przyklad gt2052v jak u Apsika albo o rozmiar wyzej gt2256v
do tego wez pod uwage koszty swapu skrzyni 02A, sprzegla i wiele innych zeby AAZ to zniosl
[ Dodano: Pon Lis 05, 2007 11:23 pm ]
aha, jeszcze jedno... te turbiny z fotek wygladaja na chinskie podrobki z amerykanskiego ebaya... podobno straszny szrot i do tego nie masz pozniej serwisu... to nie jest garrett t3/t4 tylko firma no name t3/t4 bez oznaczen
lepiej pomyslec o jakims mniejszym vnt bedzie sie to znaaaacznie lepiej nadawac do jazdy na codzien, na przyklad gt2052v jak u Apsika albo o rozmiar wyzej gt2256v
do tego wez pod uwage koszty swapu skrzyni 02A, sprzegla i wiele innych zeby AAZ to zniosl
[ Dodano: Pon Lis 05, 2007 11:23 pm ]
aha, jeszcze jedno... te turbiny z fotek wygladaja na chinskie podrobki z amerykanskiego ebaya... podobno straszny szrot i do tego nie masz pozniej serwisu... to nie jest garrett t3/t4 tylko firma no name t3/t4 bez oznaczen
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 00:15 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
dobre, bo tanie, jak wino patykiem pisane. nie znasz sie zaprzalzaprzal pisze:to nie jest garrett t3/t4 tylko firma no name t3/t4 bez oznaczen
k24 na gieldzie w gliwicach, uzywka 600zl, a i tak to drogo za taka stara turbine.
Ostatnio zmieniony wt lis 06, 2007 00:28 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości