GOLF II 1.3, silnik MH, rok 88, Tajemnicze gaśnięcie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF II 1.3, silnik MH, rok 88, Tajemnicze gaśnięcie
Witam wszystkich!
Od jakiegoś czasu (bardzo nieregularnie) nagle gaśnie mi moj podczas jazdy (przy różnych prędkościach). Po zgaśnięciu nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Po jakiejś godzince do 2h odpala jakby nic nie było i chodzi prawidłowo. Zdarza mu się to po przejechaniu raz 50 raz 70 a np po 300 nie (bardzo nieregularnie).
Pomorzcie, co może być przyczyną takich dziwnych objawów. Co może być przyczyną?
Z góry dzieki za podpowiedzi
pozdrawiam
Mariusz
Od jakiegoś czasu (bardzo nieregularnie) nagle gaśnie mi moj podczas jazdy (przy różnych prędkościach). Po zgaśnięciu nie odpala ani na gazie ani na benzynie. Po jakiejś godzince do 2h odpala jakby nic nie było i chodzi prawidłowo. Zdarza mu się to po przejechaniu raz 50 raz 70 a np po 300 nie (bardzo nieregularnie).
Pomorzcie, co może być przyczyną takich dziwnych objawów. Co może być przyczyną?
Z góry dzieki za podpowiedzi
pozdrawiam
Mariusz
Mam gaźnik Pierburga 2E3 bez wtrysku (nazywają go tzw monowtryskiem niektórzy).cobra333 pisze:wtrysk czy gażnik? Jak wtrysk to moduł zapłonowy JAK GAŻNIK TO COŚ Z APARATEM
Po ostatnim wybryku zmieniłem kopułke i palec aparatu zapłonowego i teraz czekam i w niepewności jeżdze , czy zgasnie podczas drogi czy nie

Czyli sugerujesz, że coś z pompą paliwową?ygd pisze:gaźnik? pompa paliwa? przekaźnik do pompy nawala?
Właśnie dowiedziałem się , że po zgaśnięciu - jak nie odpala dobrze by było sprawdzić, czy jest iskra. Tylko problem w tym, że gaśnie mi bardzo nieregularnie , na trasie i jak jade sam wiec trudno sprawdzic:(.
Jak jest iskra to wtedy coś podobno z pompka paliwa, jak nie ma to coś z kablami tzn. cewka zapłonowa, rodzielacz zapłonu.
Mam ten sam problem ale na wielopunktowym wtrysku. To co moze byc uszkodzone to Ci wymienie:
-Sonda Lambda
-Katalizator ( ja wywalilem go i lepiej chodzi troszke )
-czujnik podcisnienia ( ale to tylko ktos mi mowil ...jeszcze nie sprawdzalem )
jak Ci cos pomoze .. to tu masz link :
http://arch2.triger.com.pl/2_2_925491.html
Ja szukam dalej i nie spoczne jak nie naprawie
P.S - nie masz sam tego problemu... na tym forum ma to samo ponad 20 osob
badz mialo...
-Sonda Lambda
-Katalizator ( ja wywalilem go i lepiej chodzi troszke )
-czujnik podcisnienia ( ale to tylko ktos mi mowil ...jeszcze nie sprawdzalem )
jak Ci cos pomoze .. to tu masz link :
http://arch2.triger.com.pl/2_2_925491.html
Ja szukam dalej i nie spoczne jak nie naprawie

P.S - nie masz sam tego problemu... na tym forum ma to samo ponad 20 osob

Zaczyna wychodzić na to że mam tyle różnych rzeczy podejrzanych, że koszt częci przekroczy mi wartoć samochduGreq pisze:Mam ten sam problem ale na wielopunktowym wtrysku. To co moze byc uszkodzone to Ci wymienie:
-Sonda Lambda
-Katalizator ( ja wywalilem go i lepiej chodzi troszke )
-czujnik podcisnienia ( ale to tylko ktos mi mowil ...jeszcze nie sprawdzalem )
jak Ci cos pomoze .. to tu masz link :
http://arch2.triger.com.pl/2_2_925491.html
Ja szukam dalej i nie spoczne jak nie naprawie
P.S - nie masz sam tego problemu... na tym forum ma to samo ponad 20 osobbadz mialo...

podcinieniowy przyspieszacz zapłonu - gdzie ta częć sie znajduje?populares pisze:Raczej podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu to nie jest, bo niedawno wymieniałem to u siebie i objawy były całkiem inne (mniejsza elastyczność silnika oraz słabsze przyspieszenie). Więc przynajmniej jedna rzecz Ci odpada.
Z góry dzieki
pozdrawiam
Podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu to jest taki grzybek przykręcony na aparacie zapłonowym. Występuje chyba tylko w silnikach z gaźnikiem. Wychodzi z niego rurka. Jeżeli odczepisz tę rurkę, kiedy silnik pracuje na biegu jałowym, to powinien przygasnąć. Jeżeli nic się nie stanie, to znaczy, że przyspieszacz nie działa.
P.S. Mam chyba ten sam silnik, co u Ciebie - 1.3 KAT, 2G z gaźnikiem Pierburg 2E3.
P.S. Mam chyba ten sam silnik, co u Ciebie - 1.3 KAT, 2G z gaźnikiem Pierburg 2E3.
Na Twoim miejscu wybral bym sie do dobrego znajomego mechanika.. Podobno gaznik mozna ustawic bez problemu...
Moj brat ostanio dzwonil do kolegi ktory pracuje w VW w serwisie. Kolega powiedzial ze to raczej mieszanka paliwa tzn... ze daje za duzo paliwa a za malo powietrza lub na odwrot... i ma wlasnie problem ( tylko ze ja mma wielopunktowy wtrysk ) - w piatek jade do VW i beda sprawdzac bo dopiero w piatek odbiora analizator paliwa
- Pozdrawiam
Moj brat ostanio dzwonil do kolegi ktory pracuje w VW w serwisie. Kolega powiedzial ze to raczej mieszanka paliwa tzn... ze daje za duzo paliwa a za malo powietrza lub na odwrot... i ma wlasnie problem ( tylko ze ja mma wielopunktowy wtrysk ) - w piatek jade do VW i beda sprawdzac bo dopiero w piatek odbiora analizator paliwa

Sprawdziłem wczoraj przyspieszacz podcisnieniowy. Włączyłem silnik i później wyjąłem ten dochodzący przewód. Samochód wcale nie zareagował na odpięcie tej rurki. Rurka jak przyłożyłem palec to zasysała powietrze.populares pisze:Raczej podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu to nie jest, bo niedawno wymieniałem to u siebie i objawy były całkiem inne (mniejsza elastyczność silnika oraz słabsze przyspieszenie). Więc przynajmniej jedna rzecz Ci odpada.
Wiec to wymienie i decyduje sie na Halla tez, może w koncu skonczy sie ten problem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości