Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » śr paź 24, 2007 15:29

nie bedzie :)

[ Dodano: 24 Paź 2007 15:34 ]
moc jaka charakteryzuje sie rezysto = U x I = U kwadrat / R = I kwadrat x R, R opor, I prad, U napiecie. czyli zeb wytworzykla sie moc 1W dla oporu 400 ohm musialoby byc 20V, prad plynace wtedy przez opornik wynosilby 0,05 A. ale to w sumie nioc ciekawego ;p



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » śr paź 24, 2007 21:47

kurde jak na luzie wlacze opornik to mi silnik nie rowno pracuje..
mial ktos cos takiego?
mam 390ohm moze zmienic na inny?
470?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 24, 2007 21:50

maroTdi, zmień na większy i obowiązkowo sprawdź połączenia



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » śr paź 24, 2007 21:52

damcio151, dzieki.. wlasnie do Ciebie napisalem na pw :)



wojtek1562
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: wojtek1562 » sob paź 27, 2007 21:10

Chłopaki a nie wiecie jak to bedzie w Audi A4 95r 1.9 TDi (90 kM) ???? Bedzie tak samo jak w golfie>>>?? Te same kable we wtyczce??? I gdzie tą wtyczke zlokalizować
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 21:11 przez wojtek1562, łącznie zmieniany 1 raz.



gwóźdź
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt mar 23, 2007 23:18
Lokalizacja: koszalin
Kontakt:

Post autor: gwóźdź » sob paź 27, 2007 21:21

bendzie tak samo , koledze robiłem i było ok, wtyczka ta co do pompy idzie foty niewidziałeś ? podpinaj i jak przejedziesz sie kawałek to spóż w lusterko jaki masz wyraz twarzy :grin: :okej:
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 21:26 przez gwóźdź, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » sob paź 27, 2007 22:04

wojtek1562 pisze:Audi A4 95r 1.9 TDi (90 kM)
Tak czy nie to i tak SILNIKI z VW czyli na pewno masz "1Z" Jak to 90 konny z 95 bo ja mam takiego w mojej golfince ;P


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » śr paź 31, 2007 18:03

witajcie mam problem założyłem znajomemu w sharanie opornik. silnik AHU wszystko jest o but sie poprawił ładnie chodzi lekki dymek i wszystko ok ale po pewnym czasie zapala sie i miga kontrolka świec... silnik dalej ładnie pracuje itd co sie dzieje ? w innych autach montowałem oporniku już dużo ich założyłem i wszystko było ok opornik założyłem na pin 2 i 3 czyli oba zielone.. co sie dzieje ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 18:04

Gobo90, połączenia są dobre :?: jaki dałeś rezystor :?:



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » śr paź 31, 2007 18:20

damcio151, połączania dobre bo auto jedzie jak trzeba i w innych autach tak robilem i bylo ok rezystor według omomierza jest 433ohm..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 18:23

Gobo90 pisze:damcio151, połączania dobre bo auto jedzie jak trzeba i w innych autach tak robilem i bylo ok rezystor według omomierza jest 433ohm..
Jeżeli połączenia są dobre , włącznik też i rezystor jest ok , to nie wiem co się może dziać ..... masz dojście do vaga :?: .... daj 470ohm , może coś pomoże (chociaż wątpię)
Obroty , nie falują :?:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr paź 31, 2007 18:25

Blad wyskakuje gdy wlacza sie auto z zalaczonym opornikiem. Jesli najpierw odpalisz a potem wlaczysz opor, bledu nie powinno byc. Jesli to blad sterownika to pewnie bedzie to.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » śr paź 31, 2007 18:28

aha to wszystko wyjasnia.. bo koleszka chcial na stałe opornik.. a mozna z tym jezdzic narazie ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 18:29

Gobo90 pisze:aha to wszystko wyjasnia.. bo koleszka chcial na stałe opornik.. a mozna z tym jezdzic narazie ?
lepiej założyć włącznik .... dużo roboty nie ma

[ Dodano: Sro Paź 31, 2007 17:31 ]
poza tą kontrolką świec , spalanie z załączonym opornikiem na stałe jest bardzo duże :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości