Potrzebny schemat podłaczenia tempomatu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Robert31
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 11:26
- Lokalizacja: Koszalin-grupa ZachodPomorze
- Kontakt:
Potrzebny schemat podłaczenia tempomatu
Jak w temacie bardzo potrzebuje schematu podłaczenia tempomatu do golfa 4 akl wiazka od kompa juz podciagnieta a chodzi mi o podłaczenie manetek na wsówkach-pilne z góry bardzo dziekuje
dać się da , ale AKL ma linkę gazu , czyli potrzebna jest instalacja podciśnieniowa i różne pierdoły ..... nieopłacalne !greg pisze:moontower, skoro jest schemat wiązki pod AKL - tempomat a dokładniejsza nazwa to GRA to znaczy ze sie da - schemat mogę wysłać mailem ale muszę mieć wasze adresy na pw bo tak to jak? chyba ze wkleję kilka obrazków
a mógłbyś dokładnie opisać jak jest przyda się na przyszłośćgreg pisze:no to w mk4 jest inaczej
Co steruje czym W MKIII potrzebna jest pompa vackum ,sterownik, cylinderek/gruszka z cięgnem który ciągnie za przepustnice , no i te 2 zaworki napowietrzające ....... w TDI jest wszystko sterowane elektronicznie , więc tam wystarczy manetka , ale jak jest w MKIV
Ostatnio zmieniony czw lis 01, 2007 19:33 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
czytając schemat to wygląda tak - sterujesz manetką - komputer dostaje informację co do prędkości jaką ma posiadać samochód - impulsy z impulsatora - informacja o bieżącej prędkości - elektroniczna przepustnica a nie mechaniczna (trzeba zamienić). Pedal gazu w takim przypadku rónież wymieniasz na elektroniczny. Komputer sterujacy wtryskiem odcina GRA (tempomat) w przypadku otrzymania sygnału z:
1. pedału gazu
2. hamulca
3. pedału sprzęgła. Zbyt małą prędkość - regulowana jest przepustnica - zbyt duża w drugą stronę (nie wiem jak w przypadku zjazdu ze stromej góry) ale raczej tylko powinno samą przepustnicą - bo nic tam nei ma o połączeniu z ABS
1. pedału gazu
2. hamulca
3. pedału sprzęgła. Zbyt małą prędkość - regulowana jest przepustnica - zbyt duża w drugą stronę (nie wiem jak w przypadku zjazdu ze stromej góry) ale raczej tylko powinno samą przepustnicą - bo nic tam nei ma o połączeniu z ABS
witam
Czy w passacie z silnikiem AFN założę bez problemu tempomat?? Aktualnie padł mi przełącznik od długich świateł i przy okazji wymiany założę chyba ten z tempomatem. Nie muszę wymieniać przełącznika od wycieraczek? one sie rozdzielaja?
Czy w passacie z silnikiem AFN założę bez problemu tempomat?? Aktualnie padł mi przełącznik od długich świateł i przy okazji wymiany założę chyba ten z tempomatem. Nie muszę wymieniać przełącznika od wycieraczek? one sie rozdzielaja?
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
wymieniasz tylko manetkę od kierunkowskazów , lub zrób tak ... oczywiście musisz uaktywnić tempomat vagiemmarcin999 pisze:Czy w passacie z silnikiem AFN założę bez problemu tempomat?? Aktualnie padł mi przełącznik od długich świateł i przy okazji wymiany założę chyba ten z tempomatem. Nie muszę wymieniać przełącznika od wycieraczek? one sie rozdzielaja?
Witam ja też mam golfa IV AKL a mam w nim taką manetke włąśnie zastanawiałem sie jak sie jej właśnie używa ciekawy jestem czy u mnie działa musze sprawdzic właśnie
[ Dodano: 07 Lis 2007 15:12 ]
juz sprawdziłem u mnie to nie działa jak moge sprawdzić czy mam tylko manetke czy jest instalacja vaga mi to wykryje??
[ Dodano: 07 Lis 2007 15:12 ]
juz sprawdziłem u mnie to nie działa jak moge sprawdzić czy mam tylko manetke czy jest instalacja vaga mi to wykryje??
Mały
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 294 gości