zmniejszenie dawki paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

zmniejszenie dawki paliwa

Post autor: agnesmarcin » śr paź 31, 2007 13:36

witam. opisalby ktos dokladnie jak sie zmniejsza dawke paliwa w MK3 silnik AFN. bylbym wdzieczny



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 14:40

wchodzisz w vag , łączysz się z ECU później wchodzisz w engine/meas block i wybierasz grupę 001 i blok 2 .... tam masz podaną wartość dawki paliwa ..... jest podawana odwrotnie tzn.przykładowo 3 jest większe od 5
luzujesz śruby na nastawniku i lekko w niego pukasz ( ale na prawdę delikatnie) w stronę rozrządu ... i ponownie odczytujesz na vagu jaka jest dawka ...... ustaw na 4-5 mg/R



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 14:50

A luzuje sie sruby na tym czarnym pudelku na pompiem czy caly nastawnik od gory trzeba poluzowac ?


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 14:54

Dario84 pisze:A luzuje sie sruby na tym czarnym pudelku na pompiem czy caly nastawnik od gory trzeba poluzowac ?
czarnym pudełku :?: luzujesz śruby od nastawnika i go przesuwasz



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 15:08

Aha ok, tam jest jedna sruba o ile sie nie myle trojkatna wiec latwo chyba nie bedzie jej odkrecic


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 15:18

Dario84 pisze:Aha ok, tam jest jedna sruba o ile sie nie myle trojkatna wiec latwo chyba nie bedzie jej odkrecic
coś wykombinuj .... jedni ją nacinają inni coś innego robią :P ja używam klucza energetycznego , który pasuje tam idealnie



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 15:30

Hehe dobre na to nie wpadlem jak kiedys bym potrzebowal zmienic dawke tez uzyje tego klucza :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 15:35

Dario84 pisze:Hehe dobre na to nie wpadlem jak kiedys bym potrzebowal zmienic dawke tez uzyje tego klucza :)
tylko jest kilka tych kluczy energetycznych i pasuje tylko 1 :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 31, 2007 16:11

ja nacinam wybijam i wstawiam na ampul :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr paź 31, 2007 16:23

Hehe dokladnie sa 3 takie klucze energetyczne :). Pewnie ten najmniejszy pasuje.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 31, 2007 16:53

Dario84 pisze:Hehe dokladnie sa 3 takie klucze energetyczne :) . Pewnie ten najmniejszy pasuje.
ogólnie najpierw radzę go zahartować ...... bo później możesz się wkurzać :D



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr paź 31, 2007 19:42

A nie lepiej i szybciej będzie adaptacją?
Od dolnej do górnej granicy jest około 2mg.
Ja 2 dni temu zmniejszyłem dawkę z 3mg na 5mg aby przetestować spalanie na MFa bo przy 3 mg zaniżał mi z 5 litrów na 4. :helm:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

Post autor: agnesmarcin » czw lis 01, 2007 00:11

dzieki panowie. :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 212 gości